Äitiäni kehoitettiin tekemään abortti kun odotti minua
Hänen äitinsä, anoppinsa, siskonsa ja isäni sitä suositteli hänelle. Olivat rutiköyhiä ja oli jo 2 lasta heillä. Äiti ei tehnyt aborttia koska luuli saavansa pojan. Väärin meni ja äiti oli siitä aina kiukkuinen. Elämäni ollut aina niin paskaa että olisipa tehnyt sen abortin.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tekisit elämällesi jotain?
Mä olen jo vaikka mitä yrittänyt, ei vaan onnistu. En ole enää mikään nuori.
Mua kehotti lääkäri tekemään abortin. En tehnyt. Terve ja ihana tyttö tuli.
Vierailija kirjoitti:
Mua kehotti lääkäri tekemään abortin. En tehnyt. Terve ja ihana tyttö tuli.
Sulle kävi noin mutta kyllä minä keski-ikäisenä näen että olisi ollut parempi jos äitini olisi abortin tehnyt. Ei se aina ole huono vaihtoehto.
Ja Ammattivalittajan valitus sen kuin jatkuu. Miten joku voikin keksiä pelkkiä negatiivisiä aloituksia vuosi toisensa jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ja Ammattivalittajan valitus sen kuin jatkuu. Miten joku voikin keksiä pelkkiä negatiivisiä aloituksia vuosi toisensa jälkeen?
Keksis edes uusia alotuksia. Aina samat aiheet vuodesta toiseen.
Olen mä taas hakenut töitä. Siitäkö haluatte kuulla ettei mua huolita mihinkään töihin? Olen mä ainakin taas yrittänyt sekä hakea töihin että opiskelemaan. Ehkä teilläkin menisi suu suppuun jos joutuisitte aina olemaan kotona.
Mun äitini meni minua odottaessaan kahdesti tekrmään aborttia, oli aika varattu. Päätti kuitenkin minut synnyttää ja antaa adoptoitavaksi.
Mun äitini teki abortin ihan lääketieteen ammattilaisen suosituksesta. Myöhemmin synnyin minä.
Olen jäävi ottamaan kantaa, oliko abortti oikea ratkaisu. Mutta elämästäni olen ollut iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun äitini meni minua odottaessaan kahdesti tekrmään aborttia, oli aika varattu. Päätti kuitenkin minut synnyttää ja antaa adoptoitavaksi.
Mistä tiedät, että yritti kahdesti aborttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että yritti kahdesti aborttia?
Lukee papereissa. Ja on kyllä itse kertonutkin silloin kun vielä oltiin väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä taas hakenut töitä. Siitäkö haluatte kuulla ettei mua huolita mihinkään töihin? Olen mä ainakin taas yrittänyt sekä hakea töihin että opiskelemaan. Ehkä teilläkin menisi suu suppuun jos joutuisitte aina olemaan kotona.
Mihinkään muualle ei kotoa voi poistua kuin töihin tai opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkään muualle ei kotoa voi poistua kuin töihin tai opiskelemaan?
Ei miehen mukaan. No käyn mä välillä muuallakin, en niistä sille puhu.
"Hänen äitinsä, anoppinsa, siskonsa ja isäni sitä suositteli hänelle. Olivat rutiköyhiä ja oli jo 2 lasta heillä. Äiti ei tehnyt aborttia koska luuli saavansa pojan. Väärin meni ja äiti oli siitä aina kiukkuinen. Elämäni ollut aina niin paskaa että olisipa tehnyt sen abortin."
noin voi toimia vain sokeat kommunistit, ateistit ja feministipaskiaiset
Mitä jos tekisit elämällesi jotain?