Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian häijyä ivailua?

Vierailija
28.04.2019 |

Onko liian häijyä julkisesti ivailla itsemurhan tehnyttä nuorta? Minulla ei ole mitään henkilökohtaista sidettä tähän edesmenneeseen, mutta hänen äitinsä rinnasti minut viime vuonna eläimeen (kutsui apinaksi), koska tein pienen mokan, jota pyysin anteeksi. Tuo nimittely jäi silti mieleeni ja uskon saavani rauhanomaisemman mielen, jos hyvitän asian. Kuolluthan ei enää loukkaannu, joten satuttaminen kohdistuu vain hänen äitiinsä, jota toivottavasti sattuu yhtä paljon kuin minua hänen törkeytensä jälkeen monta kuukautta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ivailu niin kuin konkreettisesti tapahtuisi? Miten, mitä ja missä ivailisit?

Vierailija
2/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa keittobanaani perceecees?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat paremman mielen kun aiheutat pahaa mieltä jollekin? Oletko 5-vuotias?

Senkin bassibasuukki.

Vierailija
4/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti on Facebook-ystäväni ja ajattelin laittaa päivityksen, jossa vitsailen aiheesta. Huumori liittyisi itsarin tekotapaan. Mainitsisin myös yhteyden tähän kyseiseen tapaukseen. Ei tämä inhoamani henkilö voi tarkoituksellisuudesta erehtyä. Palan halusta tehdä tämän, mutta jotenkin tuntuu hurjalta jutulta, kun en vainajaa tuntenut. Tosin: onko sillä väliä? 

Vierailija
5/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut pahemmin kuin tuo äiti. Niin pahasti, että et olisi täällä kirjoittelemassa. Onko sinulla omatuntoa tai empatiakykyä? Kyse on toisen lapsesta! Apina on sinun kohdallasi pelkkä kohteliaisuus. Sinä olet tämän yhteiskunnan todellinen ihmis.roska.

Vierailija
6/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka inhoaisit tuota henkilöä niin hän on jo kokenut sen pahimman. Jätä hänet rauhaan. Hän on rangaistuksensa saanut, mitä ikinä onkaan tehnyt.

Vierailija
7/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän äiti ole sen verran murhetta kokenut ettei ole kohtuullista irvailla lisää.

Minäkin opiskeluaikana vihasini yhtä äm_mää joka aina selän takana puhui minusta roskaa ja yritti saada minut ja tyttöystäväni eroamaan vihjaamalla, että olen vastuuton ja köyhästä perheestä ja todennäköisesti jopa väkivaltainen. 

Haukkumiseni loppui siihen kun hän sai itse eräänä päivänä keskenmenon (näillähän kahdella ei siis mitään yhteyttä). Ei minusta ole enää kohtuullista lyödä lyötyä enempää, vaikka itsekin on vähän vääryyttä kokenut. 

Vierailija
8/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän itsemurhalla vitsailla, hyvänen aika! Oletpa ajattelematon.

Vierailija
9/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita tai heidän omaisiaan ei ivata suruaikana. Koskaan. Se on yksi sivistyksen perussääntö.

Vierailija
10/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsisti hautoo kostoa, ja muutenkin tekstisi kuulostaa sellaiselta, että apinaksi kutsuminen on loukkaus apinoita kohtaan.

Provohan tämä on, mutta ei kukaan täysillä käyvä voisi kirjoittaa tällaista edes provona.

Vierailija
11/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee miettiä vielä, kyllä tuollaisella kirjoituksella olisi käsittääkseni mahdollisuus mennä käräjäoikeudessa läpi jollakin syytteellä.

Ja vaikkei menisikään, on se puoli vuotta tuskallinen aika odotella tulisilla hiilillä että tuleeko mitään rangaistusta vai ei... kannattaako?

Vierailija
12/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt anna olla. Vittuile omalle äidilles vain.

Vierailija
13/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran sinunlaisen naisen. Oli iso H. Pani kaverini kanssa ja sitten alkoi yrittämään minua suhteeseen. En kiinnostunut luonnollisesti. Alkoi levittää valheita. Kierti ja pani kaveripiiriäni läpi ja myrkytti kaikki toisiaan vastaan. Kaikki sen takia, koska näin hänen lävitse ja torjuin hänet.

Vierailija
14/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hitossa julkisesti mene ivaamaan kenenkään kuolemalla, nolaat vain itsesi. Muutenkin kuulostaa vähän ylimitoitetulta kostolta. Hauku häntä vaikka jollain nokkelalla nimityksellä.