Kesä painaa jo täyttä häkää päälle, eikä kukaan ole vielä kertonut minulle kesälajia talvikautisen ladunpoljennan rinnalle
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehdit hommata vesiskootterin. Sillä ajelet illalla noin klo 17-22 koko kesän pitkin rantoja pieniä ympyröitä. Nostat ja lasket kierroksia vuorotellen niin että moottori oikein ulvoo. Uimarannoista, mökkirannoista sekä hääpaikkojen ja hautausmaiden rannoista saat lisäpisteitä. Toki myös auringonlaskuun päin avautuvat rantaterassit käyvät.
Ei ole varaa tuollaisiin leluihin. Ap
Kannat mulle keppanaa. Öisin voit kantaa rannalta sisälle. Saat sitten kännikeksiä. Eikö kuulostakkin hyvältä suunnitelmalta?
Linnunpesien tuhoaminen? Rauhoitettujen kasvien repiminen?
Yleinen roskaaminen? Jos roskat loppuu, voisit ihan vain syljeskellä ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kannat mulle keppanaa. Öisin voit kantaa rannalta sisälle. Saat sitten kännikeksiä. Eikö kuulostakkin hyvältä suunnitelmalta?
Voisin suostuakin kaljanhakureissuun, mutta lokkeilisin vähintään puolet kaljoista itelleni.
Ap
Suattaapi olla, että ens kesänä kannattaa kaikkien pysyä kotona vaan. :´-(
Vierailija kirjoitti:
Linnunpesien tuhoaminen? Rauhoitettujen kasvien repiminen?
Yleinen roskaaminen? Jos roskat loppuu, voisit ihan vain syljeskellä ympäriinsä.
Kiitos ehdotuksista, mutta nuo kaikki ovat arvojeni vastaista toimintaa. Ei jatkoon siis.
Ap
No miten ois pyöräteillä haahuilu? Hiljakseen seilailet tien laidasta laitaan ja oot kuulematta ohiajavien kiroilua ja pyöränkellojen kalkatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin suostuakin kaljanhakureissuun, mutta lokkeilisin vähintään puolet kaljoista itelleni.
Ap
Nou cän duu. Ajattelin muutenkin että ostat kaljat omilla rahoillasi mulle. Tai otat juoksukaljat niin saat reeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nou cän duu. Ajattelin muutenkin että ostat kaljat omilla rahoillasi mulle. Tai otat juoksukaljat niin saat reeniä.
Aika p*ska ehdotus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalle koiran kanssa kakkimaan.
Ei oo ku kissoja, ja ne ei suostu liikkumaan valjaissa. Voisin toki kerätä astiasta kissanpa*kaa johonkin hyötykäyttöön, en kuitenkaan rannoille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No miten ois pyöräteillä haahuilu? Hiljakseen seilailet tien laidasta laitaan ja oot kuulematta ohiajavien kiroilua ja pyöränkellojen kalkatusta.
Ihan ok ehdotus, mutta ehkä hieman liian sosiaalista toimintaa minulle.
Ap
Minä laitan kenkien pohjiin sitä geelimäistä rounduppia ja lähden jalkapallokentille potkimaan. Voisin suositella myös lenkkeilyä pyöräteillä. Minulta usein harmikseni unohtuu taskut täyteen nastoja ja lempijuoksuhousuissani (löysät kollarit) ei ole taskuissa vetoketjuja. Nämä ovat ainakin minulla innostaneet minua liikkumaan myös kesäisin.
Jos mahdollista, niin tupakoi paljon ja kiroile esimerkiksi leikkipuistossa.
Suunnistamaan tietysti. Kuntorasteilla on eri pituisia matkoja. Sopivaa haastetta aivoille. Erittäin monipuolinen harrastus.
Kun rämmit suossa, sulla on elämä. Voi jäädä koukkuun, pian jo kaipaa uutta suunnistusreissua.
Vielä ehdit hommata vesiskootterin. Sillä ajelet illalla noin klo 17-22 koko kesän pitkin rantoja pieniä ympyröitä. Nostat ja lasket kierroksia vuorotellen niin että moottori oikein ulvoo. Uimarannoista, mökkirannoista sekä hääpaikkojen ja hautausmaiden rannoista saat lisäpisteitä. Toki myös auringonlaskuun päin avautuvat rantaterassit käyvät.