Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista nykyään on olla sinkkuna?

Vierailija
28.04.2019 |

Yli kymmenen vuoden jälkeen olen jälleen sinkkuna. Pelottaa astua takaisin deittailumaailmaan. Millaista se on? Etsiikä kaikki seuraa vain Tinderista vai onko toivoa löytää uusi suhde muutakin kautta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kiinnosta sinkkuilla vähääkään aikaa?

Vierailija
2/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos olet nainen, niin saat seuraa ihan vaan kun menet johonkin baariin tai deittipalstalle. Siis ainakin jos markkina-arvosi on 1/5 tai parempi. Jos markkina-arvosi on 0/5 vaikeuttaa se asiaa hieman eli saattaa vaatia sen, että teet itse aloitteita miehille etkä vain odottele passiivisena miesten lähestymistä.

Jos taas olet mies, niin ensin joudut analysoimaan se, että oletko kiltti vai jännä. Jos olet kiltti, niin peli on menetetty automaattisesti. Jos taas olet jännä, niin seuraavaksi pitää tarkistaa onko markkina-arvosi vähintään 2/5. Naiset eivät nimittäin yleensä huoli miehiä joiden markkina-arvo ei ole vähintään kahta pykälää korkeampi kuin heidän oma markkina-arvonsa. Jos markkina-arvosi  on 5/5 (esim. olet lihaksikas laatikkopää jykevällä leualla ja pankkiirilääkärin koulutuksella) niin saatat saada saada naisen melko helpostikin, esim. jo muutaman aloitteen jälkeen. Alemman markkina-arvon omaaville miehille naisen saanti taas on yleensä erittäin työlästä ja vaatii yleensä vuosia kestävää aktiivista deittailua eri menetelmillä ja aloitteen tekemistä tuhansille naisille, unohtamatta erilaista nousujohteista itsensä kehittämistä tavoitteena oman markkina-arvon kohotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että enemmistö edelleenkin löytää seuraa baareista tai jostain muualta netin ulkopuolelta. Kannattaa tietysti olla itse aloitteellinen ja miettiä enemmän, mitä on itsellä annettavana eikä vain miettiä, mitä kumppanilta vaatii. Muuten voi olla vaikeaa.

Vierailija
4/4 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ollut sinkkuna ilman kiinnostusta muihin 7kk. Nyt olen alkanut asiaa hieman miettiä. Sillä täällä kyselen.

Olen siis nainen ja uskoisin, etten nyt ihan 0/5 ole. 😅 Kehuja ainakin tulee, mutta vielä en ole halunnut mitään kenenkään kanssa, joten se on sit tyssännyt siihen.

Ikä 31.

Olisi mukava kuulla lisää kokemuksia.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi