WTF jenkkiläiset leffakatsojat? :D
Leffateattereissa saa huutaa ja taputtaa?! Noita löytyy vaikka kuinka haulla audiences reaction.
Kommentit (13)
Kyllä. Siellä on myös vauvoja mukana ja voi juoda olutta tai drinksun. Voi rampata vessassa kun tuolit ja käytävät on isoja eikä ketään häiritse.
Siis joo, kyllä jenkit kommentoi valkokankaan tapahtumia. Parhaimpia on kuitenkin korealaiset, ne oikeasti huutaa ja itkee ja vastailee vuorosanojen muodossa elokuvalle.
Ei se oikeastaan häiritse, kun on niin kiinni siinä itse elämyksessä. Se on vain tapahtumien myötäelämistä. Kaverin kanssa niitä näitä juttelu, jota taas suomalaiset leffakävijät harrastavat, on oikeasti häiritsevää.
Vierailija kirjoitti:
On kuule koettu ihan omakohtasesti ja hieman järkytytty myös!😂
Eihan se mikaan kirkko ole. Ottakaa huomioon myos elokuva ja kohdeyleiso. Minua tuonne ei saisi millaan.
Itse en edes hengittänyt erässää Endgamen dramaattisessa kohtauksessa jolloin elokuvassa ei kuulunut ääniä, muutama ihminen itki teatterissa. Mut joo, noin yleensä haluan katsoa elokuvan sen suurempia yleisön äänähdyksiä.
Elämäni hauskin leffateatterikokemus on Brutal Assault -metallimusiikkifestareilta. Siellä oli bändien lisäksi kaikenlaista oheisohjelmaa, ja olipa sinne viritelty elokuvateatterikin (festarit järjestetään entisellä kasarmialueella, eli myös sisätiloja löytyy). Kasariklassikko Commando oli huikea kokemus: sen sijaan että yleisö vain tuijottaisi passiivisina tapahtumia, ihmiset naureskelivat ja kommentoivat kovaan ääneen leffan tapahtumia.
Vähän kuin kotibileissä iloisessa nousuhumalassa katseltaisiin kavereiden kanssa jotakin hassua videota, mutta paljon hauskempaa :D
Jos haluaisin tuollaisia reaktioita kuunnella, laittaisin frendit-DVD:n pyörimään.
Itse saisin paniikkikohtauksen tuolla huudon keskellä :D Kyllä eurooppalainen käyttäytymiskulttuuri on parempi mitä jenkkien tai aasialaisten.
Vierailija kirjoitti:
Siis joo, kyllä jenkit kommentoi valkokankaan tapahtumia. Parhaimpia on kuitenkin korealaiset, ne oikeasti huutaa ja itkee ja vastailee vuorosanojen muodossa elokuvalle.
Ei se oikeastaan häiritse, kun on niin kiinni siinä itse elämyksessä. Se on vain tapahtumien myötäelämistä. Kaverin kanssa niitä näitä juttelu, jota taas suomalaiset leffakävijät harrastavat, on oikeasti häiritsevää.
Onko tuollainen kaverin kanssa juttelu muka yleistä? En muista koskaan kuulleeni kenenkään juttelevan kesken leffan. Suomalainenhan aukoo karkkipussit etukäteen ja suunnilleen imeskelee popcornit, ettei rapina ja rouskuttaminen häiritse vieruskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihan se mikaan kirkko ole. Ottakaa huomioon myos elokuva ja kohdeyleiso. Minua tuonne ei saisi millaan.
Et ole tainnut käydä Usassa kirkossa. Kyllä siellä saa huutaa ja taputtaa. Ja varmasti sitä tehdään kirkossa enemmän kuin elokuvissa. Muissakin kuin karismaattisissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollainen kaverin kanssa juttelu muka yleistä? En muista koskaan kuulleeni kenenkään juttelevan kesken leffan. Suomalainenhan aukoo karkkipussit etukäteen ja suunnilleen imeskelee popcornit, ettei rapina ja rouskuttaminen häiritse vieruskavereita.
On.
Tai riippuu teatterista ja näytöksestä, ensi-illat on pahimpia. Etenkin teinit juttelee usein niin että niille täytyy asiasta ihan huomauttaa. Tosin on pakko tasapuolisuuden vuoksi kertoa, että pari viikkoa sitten se oli vanhempi pariskunta (joka alkoi kesken elokuvan muistella mitä muita elokuvia ovat viime aikoina katsoneet).
Mistä olet tuon syömiseen liittyvän kärjistyksesi ottanut, kyllä ihmiset ihan normaalisti siellä rouskuttavat menemään? Eikä se nyt ketään haittaa vaan kuuluu asiaan. Itse käyn leffassa katsomassa lähes kaiken mitä menee (eli 2—5 kertaa viikossa), joten olen nähnyt myös paljon salikäytöstä. Mua on vaikea häiritä, viis veisaan jostain karkeista tai poppareista tulevista äänistä, mutta kaverin kanssa käyty kahvipöytäkeskustelu oikeasti haittaa.
Mä en ikinä unohda sitä, kun koko leffateatteri repesi spontaanisti nauramaan viimeisen Twilightin loppukohtauksen jälkeen. Tai siis siinä kun selvisi, ettei se koko taistelu edes tapahtunut.
Samaten viimeisessä Hobitissa kun kotkat saapuivat, niin joku mies kovaan ääneen "Ei v---u taas noi stanan kotkat" ja sille suurin osa salista tirskahti.
Olihan tuo Endgame aivan hulvaton komedia, pelkkää vedet silmissä naurua alusta loppuun. Mutta en tajua tuota jenkkien huutamista ja taputtamista. Se on niin kovaäänistä että osa leffan äänistä jää kuulematta.