Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdintaa työssä jatkamisen suhteen...

Vierailija
28.04.2019 |

Olen aivan "pulassa", enkä tiedä mitä tekisin. Vaikea edes jäsentää, mistä aloittaisin kirjoittamaan.

Olen (se surullisen kuuloinen) sairaanhoitaja. Olen työskennellyt nykyisessä työpaikassani pian 5 vuotta, tosin määräaikaisena. Välissä olin raskaana ja sain lapsen (tuota aikaa en tuohon 5 vuoteen laskenut mukaan). Töihin palattuani olen ollut nyt yhtäjaksoisesti 2 vuotta töissä.

Työsopimukseni loppuu kesän jälkeen, jatkoa on luvattu suullisesti. Ongelmana on se, etten tiedä haluanko jatkaa. Pidän työstäni ja koen olevani siinä hyvä, mutta olen myös hyvin väsynyt. Olen kysynyt mahdollisuutta vielä entisestään lyhentää työaikaa, mutta siihen ei ole ollut mahdollisuuksia. Nyt pohdin, jos jäisin työttömäksi nykyisen työsopimukseni loppumisen jälkeen. Jäisin keikkalaiseksi. Meillä on jatkuvasti keikkalaisille töitä, mutta tottakai tilanteet voi aina muuttua.

Kuitenkin tuntuu kovin epävarmalta jäädä keikkalaiseksi. Kuulun liittoon, joten saisin ansiosidonnaista, tuloihin ei kovin suurta eroa tulisi! Mutta toisaaltaan pohdin, olenko huono työntekijä, jos en ota tarjottua työtä vastaan? Jos en enää saa töitä? Tai ainakaan mieleistä työtä? Tosin ymmärrän myös sen, että oma hyvinvointi on kaikista tärkeintä ja tällä hetkellä olen todella väsynyt, ellen jopa uupunut.

Muilla samanlaisia tilanteita? Mietteitä? Kuinka olette toimineet? :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se surullisen kuuloinen? Pitäisikö meidän tuntea sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi