Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uloskäynti Fitness24Seven-salilta, kun kortti katosi treenatessa

Rähmäkäpälä
28.04.2019 |

Minulle kävi tänään niin ikävästi, että korttini hävisi Fitness24Seven-salilla kesken treenien eikä sitä löytynyt pitkistä etsinnöistä huolimatta mistään.

Soitin päivystysnumeroon ja sain puhelimitse vartijan avustuksella kortilla lukitun kaappini auki ja minulle kerrottiin, että voin käyttää hätäuloskäyntiä poistuessani. Tämän kerrottiin aiheuttavan hälytyksen, joka kuittaantuu pois itsestään.

No, olin juuri poistumassa hätäuloskäynnin kautta, kun toinen henkilö tulikin salille sisään ja sen kummemmin ajattelematta poistuinkin samalla ovenavauksella varsinaisista ovista.
Kotona kuitenkin nettisivuja tutkiessani huomasin, että toisen henkilön päästäminen sisään tai ULOS on rikkomus, joka johtaa jäsenyyden välittömään katkisemiseen.

Tuli aivan hirveä paniikki, enkä kestä, jos tuo henkilö menettää nyt jäsenyytensä minun törttöilyni takia. Aion mainita asiasta huomenna, kun ilmoitan kortin katoamisesta ja haen uuden. Mieluummin sitten vaikka niin, että katkaisevat minun jäsenyyteni kuin tyon viattoman sivullisen.

Nyt kiinnostaisi tietää, onko kenelläkään kokemusta: puututaanko kyseisellä salilla aina tällaisiin poistumisiin, kun toinen henkilö on avannut oven? Sentään vartiointiliikkeellä on onneksi tässä tapauksessa tiedossa minun nimeni ja hetuni sekä tilanne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin tosi paljon, jos joku osaisi auttaa ja kertoa, olenko nyt aiheuttanut jotakin peruuttamatonta. Harmittaa ja ahdistaa tosi paljon, että tein tyhmästi. Ap

Vierailija
2/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti kiinnosta koko puljua pätkääkään tämä dramaattinen tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Älä selitä asiasta mitään salilla.

Vierailija
4/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan, että olet oikeassa nro 2. Olisi tosi ikävää, jos olisin aiheuttanut toisen henkilön jäsemyyden katkaisemisen. Siitä lähinnä olen huolissani. Ap

Vierailija
5/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tuota tapahtuu silloin tällöin, ihan vahingossakin. Ulospäinhän ei tarvitse sormenjälkeä antaa, ainostaan näyttää korttia. Jos vaikka on käynyt kaverin kanssa treenaamassa, kuvittelisin, että helpostikin saattaa ajattelematta molemmat poistua samalla ovaenavauksella tms.

Vierailija
6/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule seuraamuksia kellekään. Eihän niin saisi tehdä, mutta aika monet tekee silti. Ei noita erityisesti edes seurata, ellei joku tee ilmoitusta. Suurempi rikkomus on päästää joku ilman korttia sisään.

Vierailija
7/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseksi vankilaksi se sali on rakennettu jos normaalisti ei pääse uloskaan ilman avainkorttia? Ja maailman suurin rikos on päästää ennenkaikkea joku ulos.

Vierailija
8/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 6, helpotit oloani tosi paljon. <3

Vierailija
9/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankila keikkahan tuosta tulee,valitettavasti.

Vierailija
10/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on tehty hankalaksi salilla käynti.

Vierailija
11/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se reppana laitetaan jalkapuuhun ja ruoskitaan. Olet pilannut hänen elämänsä. :(

Vierailija
12/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää. Tuollaista sattuu jatkuvasti.

Vierailija
13/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella hauskoja ja rakentavia nuo vankila- ja jalkapuuheitot. Kyllähän tässä mahdolliset seuraamukset on tiedossa, lähinnä niiden todennäköisyys mietityttää. Minusta on ihan normaalia olla huolissaan, jos on omilla toimillaan saattanut aiheuttaa harmia toiselle.

Vierailija
14/14 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuon kokoisella kuntosaliketjulla on resursseja ilman erityistä syytä kauheasti seurailla jokaisen jäsenen leimauksia. Toki voi tietysti olla, että tuo oven avannut henkilö ilmoittaa, että joku poistui salilta kortitta hänen tullessaan sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä