Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskin jumppavaatteet

Vierailija
28.04.2019 |

Aloitun reilu kk sitten pyöräilyn ja ongelma on niinkin suuri kuin huono itsetunto ja pyöräilyvaatteet. Ylipainoa on 20kg ja hiki tulee pyöräillessä. Olen kuitenkin rakastunut lajiin ja sen tuomaan hyvään oloon. Ruokavaliokin on kunnossa ja takoirus on laihtua.

En tiedä kuitenkaan että mitä laittaisin pyöräillessä päälleni. Tai mitä kehtaan laittaa. Kaikki vastaan tulevat ovat laihoja ja tunnen itseni elefantiksi ja olenkin pitänyt trikoita ja pidempää löysää takkia. Tässä tulee kuuma ja mietin että kehtaisinko vetää vaan niissä trikoissa ja jossain urheilupaidassa. Millaisessa?

Alapeukkujen sijaan kerro toki jos on vastausta kysymykseeni!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle sitä mikä tuntuu omasta mielestäsi hyvältä päällä. Esim. Kesällä joku tekninen urheilupaita on hyvä koska hiki siirtyy iholta pois.

Vierailija
2/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita päälle sitä mikä tuntuu omasta mielestäsi hyvältä päällä. Esim. Kesällä joku tekninen urheilupaita on hyvä koska hiki siirtyy iholta pois.

Tuntuu hirveeltä laittaa jotain ihonmyötäistä ja lyhyttä mikä paljastaa ison pepun. Ja sitten vielä jos lyhyet hihat niin valkoiset allit roikkuu kaikkien nähtävillä. Tiedän, tyhmät ja pienet ongelmat minulla mutta minkäs teet. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa jotain löysää ja pidempää teknistä materiaalia olevaa paitaa? Onko kenelläkään kokemusta? Ap

Vierailija
4/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hirveeltä laittaa jotain ihonmyötäistä ja lyhyttä mikä paljastaa ison pepun. Ja sitten vielä jos lyhyet hihat niin valkoiset allit roikkuu kaikkien nähtävillä. Tiedän, tyhmät ja pienet ongelmat minulla mutta minkäs teet. Ap

Rohkeasti vaan päälle mikä tuntuu itsestään hyvälle, älä.ajattele mitä muut ajattelevat.

Vierailija
6/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://raiski.fi/collections/topit-ja-paidat

Esim. toi Milly R+

Hyvännäköisiä paitoja ja toppeja

Vierailija
7/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse nimität itseäsi läskiksi? Minä olen lihavahko, mutta auta armias, jos joku tulisi minua läskiksi nimittelemään. Saisi äkkiä kuulla olevansa sitä, mitä on. Äkkiäkös sitä ulkonäöstä pahimmat puolet löytää.

Laitetaanpa esimerkkejä: narutukka, lättäper..e, hörökorva, lauta jne. Tuliko asia selväksi?

Vierailija
8/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Läskiksi nimitän itseäni varmasti siksi kun sitä olen ja varmaan huumorin kautta helpompi itselleni olla asian kanssa. Ymmärrän kyllä että itseään pitäisi kehua yms.mutta ehkä olen vasta siihen tulossa.

Kivoja vaatteita oli tuossa linkissä mutta kaipaisin pitkäaelkäisenä selkeästi pidempää paitamallia jos sellaista on. Laittakaa lisää linkkejä!

Ap

Vierailija
9/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan päälle mikä tuntuu itsestään hyvälle, älä.ajattele mitä muut ajattelevat.

Vitsi kun olisinkin niin rohkea mutta en ole. En aina ole ollut lihava ja itsetunto on niin nollissa nyt että kauhulla ajattelen että jos vaikka entinen poikaystävä tulisi vastaan ja näkisi elefantin pyörillä trikoot puristuneena vatsamakkaroihin. Pitää varmaan hommata jotkut jättimäiset aurinkolasit. Ap

Vierailija
10/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ohut, pitkä ja pitkähihainen takki. Kysy liikkeessä neuvoa.

Painosi kiinnostaa vain sinua.

Vierailija
11/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ohut, pitkä ja pitkähihainen takki. Kysy liikkeessä neuvoa.

Painosi kiinnostaa vain sinua.

En ole ihan varma siitä että olenko ainut ketä painoni kiinnostaa kun tätäkin palstaa lukeneena tiedän miten lihavista puhutaan. Mutta totta on että minun ei pitäisi välttää ja siihen suuntaan pyrin.. Sitä odotellessa pienet läskinpiilotukset olisi paikallaan. Ap

Vierailija
12/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasottavaltahan tuo kuullostaa jos pyöräillessä tärkeintä olis näyttää hoikalta ja pieniperseiselle. Miksi kyttäilet itse muita? En usko että sellaista vaatetta on tehty jossa sulla olis hyvä olla. Pyöräile vain öisin kun muu liikenne minimissä ja hillittömät (hoh hoijaa) muotosi katoavat pimeyteen.

Vierailija
13/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rasottavaltahan tuo kuullostaa jos pyöräillessä tärkeintä olis näyttää hoikalta ja pieniperseiselle. Miksi kyttäilet itse muita? En usko että sellaista vaatetta on tehty jossa sulla olis hyvä olla. Pyöräile vain öisin kun muu liikenne minimissä ja hillittömät (hoh hoijaa) muotosi katoavat pimeyteen.

Tyhmä vastaus.

Vierailija
14/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Läskiksi nimitän itseäni varmasti siksi kun sitä olen ja varmaan huumorin kautta helpompi itselleni olla asian kanssa. Ymmärrän kyllä että itseään pitäisi kehua yms.mutta ehkä olen vasta siihen tulossa.

Kivoja vaatteita oli tuossa linkissä mutta kaipaisin pitkäaelkäisenä selkeästi pidempää paitamallia jos sellaista on. Laittakaa lisää linkkejä!

Ap

Mulla on juuri se Milly R+ kokoa 46, ja paidan pituus on 75 cm. Peittää mulla takamuksen. Olen 178 cm.

t. se linkkaaja

Vierailija
15/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun siihen mikä tuntuu hyvältä päällä äläkä välitä muiden mielipiteistä.

Mä itse olen normipainoinen ja peruslenkkeilijä kirpparikamoissa. Kunto on silti huono ja ohi vilistää usein mua monta kokoa isompia naisia. Voisi harmittaa mutta ihailen, kun ovat hommanneet oikeat ja nätit vaatteet liikkumiseen ja lähtevät ladulle muista välittämättä :)

Älä siis luule, että muut keskittyisivät kiloihisi. Kuten salillakin, niin suurin osa keskittyy vaan omaan ulkonäköön ja suoritukseensa ja jos näkee uuden kasvon niin katsovat sen takia kun ei ole ennen näkynyt.

Rohkeasti vaan! :)

Vierailija
16/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla on juuri se Milly R+ kokoa 46, ja paidan pituus on 75 cm. Peittää mulla takamuksen. Olen 178 cm.

t. se linkkaaja

Okei! No sitten! Pitää ottaa kokeiluun, kiitti! Ap

Vierailija
17/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on vielä isompi takapuoli kun Kimillä ja silti käyttää ohuita trikoita.

Vierailija
18/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun siihen mikä tuntuu hyvältä päällä äläkä välitä muiden mielipiteistä.

Mä itse olen normipainoinen ja peruslenkkeilijä kirpparikamoissa. Kunto on silti huono ja ohi vilistää usein mua monta kokoa isompia naisia. Voisi harmittaa mutta ihailen, kun ovat hommanneet oikeat ja nätit vaatteet liikkumiseen ja lähtevät ladulle muista välittämättä :)

Älä siis luule, että muut keskittyisivät kiloihisi. Kuten salillakin, niin suurin osa keskittyy vaan omaan ulkonäköön ja suoritukseensa ja jos näkee uuden kasvon niin katsovat sen takia kun ei ole ennen näkynyt.

Rohkeasti vaan! :)

Kiitos rohkaisusta! Tottahan se on että itsekkään en katso ylipainoisia yhtään pidempään. Ap

Vierailija
19/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla on vielä isompi takapuoli kun Kimillä ja silti käyttää ohuita trikoita.

Oiskin ne Kimin muodot. Mutta kun muodot on tyyliä iso rutistunut laatikko. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme