Miltä se tuntuu, kun joku tykkää sinusta (romanttisessa mielessä siis)?
Itse en ole koskaan kokenut sellaista ja tuntuu vaikealta kuvitella, miltä se tuntuu.
Kommentit (12)
ei miltään. Mutta olenkin jo niin vanha että pitäisi olla huolestunut jos tuntuisi joltain.
Se vähän riippuu ja roikkuu tapauksesta. Alkuun kaikenlainen ihailu ja kehuminen tietysti tuntuu ihan mukavalta ja imartelevalta, mutta sitten kun se tykkäys menee överiksi ja se muuttuu mustasukkaisuudeksi ja aletaan uhkailla esim sillalta hyppäämisellä, jos jättäisin hänet, niin ei tunnu kyllä yhtään hyvältä. Tai ylipäätään suhteen päättymisen jälkeen pommitetaan erinäisillä ruikutus/uhkausviesteillä, niin eihän sellainen tykkäys lainkaan hyvältä tunnu.
t: vähän liikaa tällaisiakin kokenut M43
Ahdistavalta ja oksettavalta. Yhtäkkiä on joku joka yrittää koko ajan hännystellä itsensä tisseihin ja pimppaan eikä saa olla rauhassa. Luonnetta ja ulkonäköä tarkastellaan koko ajan. Epämiellyttävää ja tuskastuttavaa.
Kyllähän se kamalaa on ja tuo romanttinen kiinnostus saa ihmiset tekemään tosi hulluja juttuja. Rajoittavaa ja ahdistavaa se on.
Riippuu siitä, pidänkö itse tästä ihmisestä samalla tavalla. Jos pidän, silloin tietysti tuntuu hyvältä. Muuten vähän kiusalliselta.
Kurjalta koska mies naimisissa ja itsellänikin tunteita :(
No sehän on yksi ihannoimista asioista elämässä, kun tunne on molemminpuolinen. En tiedä, mistä hulluuksista tai pelkästä himosta tms. nuo aiemmat puhuvat.
Rakkaus saa ainakin minut tuntemaan oloni turvalliseksi ja hyväksytyksi. Suhteen alkuaikoina on hyvin voimakas tunne yhteenkuuluvuudesta ja suorastaan toiseen sulautumisesta. Se todella tuntuu siltä kuin lauluissa lauletaan, että on löytänyt itsestään puuttuvan palasen.
Toki tunne siitä loivenee ajan myötä ja rakkaus muuttuu kumppanuudeksi ja syväksi ystävyydeksi, mutta silti on ihana tuntea olevansa toiselle tärkeä ja erityisen.
Siksi pettäminen varmaan sattuu niin paljon, koska se todistaa, ettei ollutkaan erityinen ja ainoa.
Hyvältä tuntuu jos on molemminpuoleista.
Riippuu tietenkin siitä, kuka minusta tykkäisi romanttisessa mielessä. Jos olisi joku mukava, komea ja fiksu, josta itsekin pitäisin ja hän osoittaisi tykkäämisen hienovaraisesti, se voisi tuntua aika ihanalta. Vaan ei pelkoa, koska olen parisuhteessa ja ulkonäkö ei ole enää kovin ihastuttava ja muutenkin olen rasittava ihminen luonteeltani.
Ihanalta, jos tunne on molemmanpuolinen. Kiusalliselta, jos saan huomiota ihmiseltä, josta en itse ole kiinnostunut. Itse en voi sietää sitä, että minussa roikutaan liikaa tai minun menoistani ollaan mustasukkaisia. Sen vuoksi liika viestittely ja kiukuttelu esim. treenaamisestani saa mahdolliset orastavat tunteeni viilenemään. Kumma juttu muuten, että timmi kroppani kiinnostaa miehiä, mutta monet miehet kokevat ongelmaksi sen, että käytän aikaa treenaamiseen.
Olen parina yönä nähnyt unta siitä ja on ollut ihana tunne... haluaisin kokea sen oikeastikin myös. Melkein tuntuu kipuna kun aamulla heräsin ja tajusin sen olleen vaan unta :(