Mitkä ammatit on teidän mielestä erityisen turn ON?
Kommentit (37)
Liikunnanopettaja, saksofoninsoittaja ja ihmisoikeusjuristi.
Mikä tahansa kun näen työntekijässä ammattitaidon enkä välinpitämättömyyttä.
Monet ammatit ovat mielestäni mielenkiintoisia, mutta erityisesti arvosten sellaisia, joissa autetaan toisia. Kuten esimerkiksi hoitotyöntekijät, sosiaalialan työntekijät, poliisi, palomies.
Mullakin auttamistyö miehellä on kiinnostavaa. Vähiten kiinnostaa rahan perässä juoksijat, teknologiatyypit, koodarit, pankkityöntekijät, insinöörit. Vaikka auttamistyötä nekin voidaan laskea tekeväksi omalla tavallaan.
Ei erityisesti mikään ammatti, niitähän mahtuu kolmetoista tusinaan. Vaan luovuus. Kaikenlainen luovuus. Siinä ei ole MITÄÄN luovaa, että joku on lääkäri, ei edes siinä, että on lentokapteeni. Paitsi se yksi kuulemma suomalainen lentokapteeni, joka oli hankkinut lopulta oman lentoyhtiön ja lennättää nykyisin superrikkaita yksityislennoilla. Mutta siis ei tarvitse olla korkealla, vaan omaperäinen. Se on todellakin heti turn on.
t.kristallikissa
Minäkin sanon, että melkein mikä tahansa ammatti on ok, kun ihminen tekee sitä innostuneena ja ammatistaan ylpeänä.
Mikään ammatti ei erityisesti kiihota. Miksi ihmeessä pitäisi?
Lukeneisuutta vaativat ammatit näen suurena plussana, alasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin auttamistyö miehellä on kiinnostavaa. Vähiten kiinnostaa rahan perässä juoksijat, teknologiatyypit, koodarit, pankkityöntekijät, insinöörit. Vaikka auttamistyötä nekin voidaan laskea tekeväksi omalla tavallaan.
Minä taas en ole jotenkin koskaan ollut auttamistyön tekijöihin innostunut. Tämä ehkä siksi, että teen sitä itse ja olen nähnyt aika paljon ihan hämytyyppejä. Tottakai joukossa on ihaniakin ihmisiä paljon, mutta jos auttajat puhuvat ihmisistä selän takana sontaa, niin silloin minä katoan paikalta.
Joku ammattiinsa intohimoisesti suhtautuva koodari tai muu vastaava voi olla taas upea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä sinun kiihottumista olekaan kyselty, vaan sitä mitkä ammatit ovat mielestäsi hyviä vaikka mahdollisella tulevalla miehelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä sinun kiihottumista olekaan kyselty, vaan sitä mitkä ammatit ovat mielestäsi hyviä vaikka mahdollisella tulevalla miehelläsi.
Juuri sitä tässä kysytään!!
Turn on; käynnistyä, käynnistää, laittaa päälle, saada kiinnostumaan, panna, avata, huumata, kiihottaa, sytyttää..
Liikennelentäjä, hävittäjälentäjä, lennonopettaja, juristi, ekonomi
Investointipankkiirihävittäjälentäjäkirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Investointipankkiirihävittäjälentäjäkirurgi.
Plussaa jos on vielä kalsarimallikin.
Strippari tai sit ihan maksullinen. Olen kuvitellut, että he ovat ammattilaisia ja saavat syttymään.
Jos ihan eläimellistä kiihottumista ajattelee, niin asfalttia helteellä levittävät hikiset työmiehet ovat parhaita :)
Tosielämässä miehen ammatilla ei ole juurikaan väliä.
joku, joka tekee oikeasti merkittävää työtä kuten poliisit,palomiehet,sairaanhoitajat yms