Eiköhä tämä ollut tässä. En usko, että elämääni tulee enää uutta miestä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
monesko miesvihaketju tälle päivälle? itse olen poistattanut jo kahdeksan
Mistä olet saanut päähäsi, että tämä on miesvihaketju?
kuule, ole pikemminkin helpottunut. Nyt voit keskittyä kaikkiin hyviin ja valoisiin asioihin.
Tinderiin vaan poikasia jahtaamaan.
t.M50
Vau, mulla on tää sama ja oon "vasta" 29.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstan vanhatpiiat rynnivät heti hehkuttamaan sinkkuutta, että saavat yhden lisää surkeaan joukkoonsa. On ihan normaalia haluta parisuhde. Ei ystävyyssuhteet korvaa hyvää parisuhdetta. Tai lemmikit. Tai harrastukset. Tai työ. Parisuhde on aivan eri asia.
Ihan yhtä normaalia haluta parisuhde kuin haluta olla sinkku. Parisuhde myös yleensä tarkoittaa työtä, sekä vaatii jakamista ja kompromisseja. Kun sitä ei ole, se on yksi riippakivi elämässä vähemmän.
Realistinen kommentti. Aika vähäinen on 4-kymppisen naisen markkina-arvo. Töitä joutuu tekemään jos miehiin aikoo tutustua. Seinäruusuna oleminen ei johda mihinkään. Moni vapaa mieskin tuossa iässä ei enää juokse naisten perässä vaan omissa muissa jutuissaan.
Miksi edes pitäisi olla joku mies? En voi käsittää, miksi naiset laittautuvat ja yrittävät saada miesten huomiota.
Miksi jotkut eivät voi hyväksyä sitä tosiasiaa, että joku ei nyt vaan enää sitä miestä/naista elämäänsä halua ? Ei se tee kenestäkään katkeraa vanhaapiikaa, tahi ukkoa. Itsekin sanoisin, että on nähty ja koettu lähes 30 vuotinen parisuhde ja kiitti se riitti.
Ei miea tee elämästä jotenkin automaattisesti parempaa. Voi jopa tehdä siitä hlvtin. Mieti, kumpaako haluat. Et voi ripustaa onneasi jonkun ihmisen ympräille. Tee mut onnelisexxxx öääääh..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstan vanhatpiiat rynnivät heti hehkuttamaan sinkkuutta, että saavat yhden lisää surkeaan joukkoonsa. On ihan normaalia haluta parisuhde. Ei ystävyyssuhteet korvaa hyvää parisuhdetta. Tai lemmikit. Tai harrastukset. Tai työ. Parisuhde on aivan eri asia.
Ei ole normaalia, ei korvaakaan.
Itse ”etsin” vähän yli 7 vuotta uutta parisuhdetta. Kaikenlaista tuli koettua ja nähtyä. Nyt päälle 5-kymppisenä olen todennut, etten taida olla parisuhdemateriaalia ja siksi ollut vaikea pariutua. Olen nyt lopettanut tuhlaamasta ajatuksia miesten suuntaan.
Jos joku tupsahtaa tielleni ja koen suuria tunteita, niin mikäpä siinä... Seksin haluaminen on vähentynyt niin paljon, ettei sekään ohjaa elämää.
Ja kyllä, omakin leskiäitini löysi uuden puolison yli 70-vuotiaana, hänen puolestaan todella onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
En epäile yhtään etteikö viisikymppiselle naiselle löytyisi ottajia.
Itse en edes olisi kiinnostunut mitään parisuhteista, jos nyt jäisin sinkuksi. Avioliitto ja parisuhteet on tähän mennessä niin nähty.
t. Mies49v
Uskon tämän olevan useimpien keski-ikäisten sinkkujen motiiviksi. Aika aikaa kutakin. Kun on ne parisuhteiden ala-ja ylämäet koettu, helpointa on elää yksin nauttien siitä, että kerrankin ei tarvitse venyä ja huomioida muita kuin itsensä. Olen ollut pitkään aviossa ja jos/ kun tää joskus loppuu en hae uutta suhdetta vaivoikseni. N53
Siellä sitä ollaan heti kolmikymppisten naisten lompakolla.