Miehet kaivaneet vanhat kauhtuneet shortsit ja tennarit :(
Nyt kun lämpö hellii Suomea niin totesimpa vaan että miehet kaivaneet taas kaapeistaan ikivanhat shortsit ja kaihtuneen T-paidan ja laittanut jalkaan varmaan 4 kesää nähneet likaiset tennarit.
Mikä ihme miehiä vaivaa kun eivät päivitä vaatevarastojaan ?
Onko muissa maissa tällaisia miehiä ?
Ja ihan pk-seudulla Helsingissä tämä
Kommentit (23)
Ja naiset kusiset leggarinsa, crocksina ja perunasäkin malliset t-paitansa.
Ihan kuin suomalaisella naisella olisi mitään varaa puhua kenenkään pukeutumisesta.
Tyylin viimeistelee kouvolatukka, hien lemu ja ihramakkarat.
Aloittaja voi katsella niitä upeita geelitukkia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voi katsella niitä upeita geelitukkia.
Ja pirtsakan punaisia tennareita, voi miten söpöjä ja pedollisia.
Entä teetkö itse mitään ilmastonmuutoksen ja maapallon tuhoutumisen estämiseksi? Uusien vaatteiden ostaminenhan on ilmaston tuhoamista pahimmasta päästä.
Vaatteet käytetään loppuun. Siinä yksi asia mitä naiset ei tule ikinä ymmärtämään. Oikeastaan tuosta voisi tehdä ilmastonmuutosasian. Kenkiin ja vaatteisiin ilmastovero ;)
On täällä keskisuomessakin sama meno.
Mies juurikin tänään löysi kaapistaan, ja laittoi pääleen, ne ysärillä ostamansa polvipituiset housut.
Kiva kun välillä tarkenee. Eikä todellakaan uusi garderobiansa huvin vuoksi, ei aina edes tarvittaessa.
Mikä ihme miehiä vaivaa kun eivät päivitä vaatevarastojaan ?
Olen tutkijana työskentelevä 44-vuotias mies. En ole ostanut yhtään vaatetta useaan vuoteen. Viimeinen ostos taisi olla 15 paria alushousuja. Kenkävalikoimaa olen päivittänyt viimeksi viisi vuotta sitten. Kenkiä on kymmenen paria ja ovat hyvin huollettuja. Vaatevaraston päivittäminen olisi turhamaisuutta ja ympäristöä turhaan kuormittavaa.
Vierailija kirjoitti:
15 PARIA alushousuja...paria?
Varmaankin tarkoitti alusvaatteita, siis tissilivit ja alkushousut parina?
No mitä helvettiä se sulle kuuluu, millaisissa vaatteissa muut kulkevat? Ei meidän naistenkaan tarvitse miehiä varten pukeutua, niin miksi miesten tarvitsisi pukeutua naisia varten? Jos näky ei miellytä, katseen voi aina kääntää. Ja ei, en vaateta myöskään miestäni. Ihan itse saa päättää asuistaan.
Näkisitpä Sonkajärven tyylitietoiset kulkijat.
Ihan sama millaiset vaatteet, kunhan on vaatteet päällä.
Mitä tahansa vanhaa voi vetää päällensä, mutta sitten ei pidä kyllä itkeä, kun ei löydä naista tai ei saa seksiä. Luulisi, että miehestäkin olisi ihanaa, kun naiset himoitsisivat heitä, mutta ehkä monia miehiä ei seksi kiinnostakaan.
Mitä se aapeelle kuuluu mitä miehet pukevat päälleen!
Aina kun joku mies arvostelee meidän naisten pukeutumista niin kauhea valituskuoro: ei naiset pukeudu miehiä varten jne.
Anna miesten pukeutua niin kuin haluavat. Ei kuulu sinulle. Keskity omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa vanhaa voi vetää päällensä, mutta sitten ei pidä kyllä itkeä, kun ei löydä naista tai ei saa seksiä. Luulisi, että miehestäkin olisi ihanaa, kun naiset himoitsisivat heitä, mutta ehkä monia miehiä ei seksi kiinnostakaan.
Kyllä mua henkilökohtaisesti kiinnostaa ulkomuodosta enemmän se, mitä siellä vaatteiden alla on. Ja kasvoihin kiinnitän ensimmäisenä huomiota. Jos ne eivät miellytä, on ihan sama, millaista "seppälää" miehellä on yllä.
Juu se onkin parempi vaihtoehto, että ostetaan ketjuliikkeistä joka kesä uudet halvat rätit. Tosi ekologista. Hienoa jos toiset käyttävät monta vuotta samoja. Hienoa myös, että pukeutuvat niin et oma olo on huoleton ja hyvä.
Itsekin kaivoin monta vuotta vanhat converset esiin.
Vierailija kirjoitti:
hienoa että myönnät että olet yhtä kuin reikäsi, muuta annettavaa sinulla ei ole miehille.
pukeudutko itse aina minihameeseen ja korkkareihin?
Ap, tarkkailetko aina noin perusteellisesti ihmisten vaatteita? Minä en edes muista millaisia vaatteita edes tuttavillani oli milloinkinkin päällään, ihmiset ovat tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen vyölaukku näkyi tänään erään herran vyötäröllä, tai jossain siellä päin.
Yllättävän muodikas näin suomalaiseksi - varmaan joku nuori komistus?
Ensimmäinen vyölaukku näkyi tänään erään herran vyötäröllä, tai jossain siellä päin.