Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen koko ajan vilkuilee minua

Vierailija
27.04.2019 |

Tarkoittaako se automaattisesti sitä että on kiinnostunut vai voiko vilkuilla muusta syystä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vilkuilla kauheasti, kun voi katsoa suoraan kohti. Tosin välillä ujostuttaa ja katson alas tai muualle, kuin hymyileviin silmiisi. Olet tosi söpö oman ujon hymysi kanssa.

Vierailija
22/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mutta ihan mahdollista varmaankin. Mulla menee niin päin, että silloin jos olen miehestä kiinnostunut, välttelen suurin piirtein viimiseen asti katsomasta :'D Ainakin jos on vaara että hän huomaa.

Mitä järkeä tuossa on? Tuohan viestii pelkästä epäkiinnostuksesta. Sun ignoraava käytös on suora torjunta.

Itse ainakin ajattelen aina, jos joku katsoo mun ohi tai yli tai porukassa sulkee ulos tai muuten selvästi välttelee kontaktia, että se suunnilleen inhoaa mua. Tietenkin.

Epäkiinnostukseksi se äkkiä tulkitaankin vaikka onkin oikeasti kaikkea muuta. Joku luontainen käyttäytmismalli eikä kovin hyvä sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mutta ihan mahdollista varmaankin. Mulla menee niin päin, että silloin jos olen miehestä kiinnostunut, välttelen suurin piirtein viimiseen asti katsomasta :'D Ainakin jos on vaara että hän huomaa.

Mitä järkeä tuossa on? Tuohan viestii pelkästä epäkiinnostuksesta. Sun ignoraava käytös on suora torjunta.

Itse ainakin ajattelen aina, jos joku katsoo mun ohi tai yli tai porukassa sulkee ulos tai muuten selvästi välttelee kontaktia, että se suunnilleen inhoaa mua. Tietenkin.

Epäkiinnostukseksi se äkkiä tulkitaankin vaikka onkin oikeasti kaikkea muuta. Joku luontainen käyttäytmismalli eikä kovin hyvä sellainen.

Mistähän se kumpuaa? Siis miksi ihmiset tekee noin?

Itse ihastuneena en meinaan muuta tekisikään kuin tuijottaisi kohdetta ja tekisi tikusta asiaa päästäkseni jutulle. Tosi vaikea piilottaa kiinnostusta. Jos joku välttelisi katsetta tai seuraa, ottaisin sen suorana osoituksena siitä, ettei henkilöäni todellakaan kaivata. Jättäisin heti rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme