Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen koko ajan vilkuilee minua

Vierailija
27.04.2019 |

Tarkoittaako se automaattisesti sitä että on kiinnostunut vai voiko vilkuilla muusta syystä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole kiinnostunut

mies50v

Vierailija
2/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuule tarkoita muuta kuin että itse kyttäät herkeämättä. Ole ystävällinen ja lopeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuha pelaa ja leikkii. Jos kysyisit numeroa niin sanoisi ''en oikein teidä kehtaanko antaa tuntemattomalle''.

Seuraavana viikonloppuna nainen vie tuntemattoman miehen baarista kotiin panolle.

Vierailija
4/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuha pelaa ja leikkii. Jos kysyisit numeroa niin sanoisi ''en oikein teidä kehtaanko antaa tuntemattomalle''.

Seuraavana viikonloppuna nainen vie tuntemattoman miehen baarista kotiin panolle.

Elävästä elämästä.

Vierailija
5/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuule tarkoita muuta kuin että itse kyttäät herkeämättä. Ole ystävällinen ja lopeta.

Niin kyttäänkin😁 mutta miks pitäs lopettaa kun kattelee selvästi takasi ?

Ap

Vierailija
6/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en olekkaan kysynyt

Ap

Vierailija
7/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sun vähän vilauttaa säärtä sille?

Vierailija
8/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois melkein kokeilla tota hei. Kiitti

Ap

Vierailija
9/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mutta ihan mahdollista varmaankin. Mulla menee niin päin, että silloin jos olen miehestä kiinnostunut, välttelen suurin piirtein viimiseen asti katsomasta :'D Ainakin jos on vaara että hän huomaa.

Vierailija
10/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt samaa, ajatellut juuri että jos toinen taas ajattelee että vilkuilen itse, siten olen siis ollut vilkuilematta, mutta silti huomannut toisen vilkuilevan aika monen ihmisen kohdalla

Vierailija
11/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mutta ihan mahdollista varmaankin. Mulla menee niin päin, että silloin jos olen miehestä kiinnostunut, välttelen suurin piirtein viimiseen asti katsomasta :'D Ainakin jos on vaara että hän huomaa.

No mä oon huomannu että silleen vaivihkaa yrittää katella ja kääntää aina katseen pois jos mä katon

Ap

Vierailija
12/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hih, hauska :)

Vierailija
13/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hihii saatana

Vierailija
14/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin katselen mielenkiintoisen oloisia ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

Mikset vaan mene juttelemaan?

Vierailija
15/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso takas ja hymyile. Vastareaktio kertoo kyllä, mistä on kyse.

Vierailija
16/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon huomannu että silleen vaivihkaa yrittää katella ja kääntää aina katseen pois jos mä katon

Ap

Kyllä toi vähän siltä sit vaikuttaa. Ite pyrin kattomaan niin ettei toinen varmasti sitä tajuaisi, mutta ehkä jokusen kerran tai useamman olen jäänyt kiinni :D

Vierailija
17/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on? Tuohan viestii pelkästä epäkiinnostuksesta. Sun ignoraava käytös on suora torjunta.

Itse ainakin ajattelen aina, jos joku katsoo mun ohi tai yli tai porukassa sulkee ulos tai muuten selvästi välttelee kontaktia, että se suunnilleen inhoaa mua. Tietenkin.

Vierailija
18/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. viisi kertaa katseenne kohtaavat ja hymyilet hänelle ja hän hymyilee takaisin, niin on aivan varmasti kiinnostunut. Mutta voi olla vähemmistäkin merkeistä kiinnostunut. Ujo voi katsoa alaspäinkin jne.

Vierailija
19/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko komea? Missä vilkuilu tapahtuu?

Vierailija
20/23 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hihii saatana

Missä huumorintaju.

Itse kyllä katselen ihmisiä myös ihan muuten vaan. Kuten äskettäin aamujunasta tuttua miestä jonka huomasin vaihtaneen musiikkilaitteistoaan. Kiinnitän huomiota yksityiskohtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi