Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvää tuoksua lakanoihin?

Vierailija
27.04.2019 |

Kirkerät pesuaineet ja huuhteluaineet eivät tule kyseeseen. Mitä sinä käytät tuomaan lakanoihin hyvää tuoksua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista.

Vierailija
2/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatus ulkona - voittaa kaikki muut tuoksut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien pyykit ulos kuivumaan ja mankeloin lakanat.

Vierailija
4/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N*ssimalla!

Vierailija
5/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen 90 asteessa hajusteettomalla pesuaineella ja kuivatan taloyhtiön vintillä. Tuloksena neutraalin puhdas ja hyvä tuoksu.

Vierailija
6/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Jotkut tähän aloitukseen vastanneista puhuvat varmaan omasta kokemuksestaan. Mahtaa olla hajut heidän kämpässään, jos jo sänkykin on tuota luokkaa...........

Vierailija
7/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMO Color on suosikkini.

Vierailija
8/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

elibaatti pitää lakanat puhtoisena.

Vierailija
9/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkietikka kivasti aikastaa lakanat ja pyyhkeet

Vierailija
10/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^aikastaa=raikastaa

Vierailija
11/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tuoksutonta nestemäistä Sertoa ja Softlanin Vanilja orkidea huuhteluainetta vuodevaatteisiin ja pyyhkeisiin. Jättää hyvin miedon mutta miellyttävän tuoksun (olen astmaatikko).

Tukehtuisin Omon ja Comfortin hajuihin. En kuivata ulkona, koska pöly ja siitepöly.

Vierailija
12/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan lakanat joka viikko ja pesen ne 60 asteisessa vedessä hajustamattomalla pesuaineella eli suosittelen usein toistuvaa pesemistä.

Vierailija
13/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskele niihin.

Vierailija
14/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu kerran viikossa pesuaineella ja pyykkietikalla.

Vierailija
15/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän tuoksutonta nestemäistä Sertoa ja Softlanin Vanilja orkidea huuhteluainetta vuodevaatteisiin ja pyyhkeisiin. Jättää hyvin miedon mutta miellyttävän tuoksun (olen astmaatikko).

Tukehtuisin Omon ja Comfortin hajuihin. En kuivata ulkona, koska pöly ja siitepöly.

Minä myös käytän hajusteetonta pyykinpesuainetta, yleensä Omoa (sitäkin nimittäin on hajusteettomana, kun aina tyrmätään Omo), ja Softlanin vanilja & orkidea huuhteluainetta. Huuhteluainetta käytän vähemmän kuin mitä ohjeessa käsketään. Useat vieraat ovat kyselleet, että mitä tuotteita käytän, kun vuodevaatteet tuoksuu niin hyvälle.

Vierailija
16/25 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskos muita hyviä vinkkejä?

Vierailija
17/25 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en astmaatikkona kestä tuota vanilja ja orkidea-huuhteluainetta. Ostin sitä kun ajattelin että mukava mieto tuoksu, tuttuni käyttää. Kuivissa pyykeissä onkin ihan kiva tuoksu mutta vaikka kuinka annostelin pikkulirun niin kuivuessaan tuoksuivat niin voimakkaasti että henki meni ahtaalle ja tuli pahoinvointia. Harmi.

Vierailija
18/25 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Ashleyltä semmoinen tuote kuin Linen Spray. Kostutan mankeloitavat lakanat vedellä + kevyesti tuolla, jää hyvä tuoksu. 

Vierailija
19/25 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aho lakanoihin ja hallitukseen!

Vierailija
20/25 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoita joku pultsari niihin pariksi päiväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme