Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäminen kännissä

Vierailija
27.04.2019 |

Olen seurustellut nykyisen miesystäväni kanssa 7 kuukautta. Suhteen ensimmäiset 2 kuukautta olivat kuin unta, mies oli karismaattinen, huomioiva ja kaikinpuolin täydellinen.

Suhteemme on muuttunut kuitenkin todella huonoksi viimeisten kuukausien aikana. Mies on sairaalloisen mustasukkainen ja kylmä minua kohtaan. Hän epäilee, että petän häntä ja teen asioita hänen selkänsä takana. Sairastan paniikkihäiriötä ja mieheni ilkkuu tästä, heittää vitsejä aiheesta ja loukkaa muutenkin henkisesti.
Ollessani esimerkiksi tyttöjen kanssa ulkona, hän saattaa seuraavana aamuna heittää ”kenen k*rpää eilen imit?”.

No eilen sitten taas riitelimme päivällä. Mies ei vastannut taas tuttuun tapaansa puhelimeen. Lähdin illalla viihteelle ja näin vanhaa miespuolista kolleegaanI. Meillä oli aikaisemmin jonkinlaista säpinää. No jotenkin homma sitten päätyi siihen, että menin hänen asunnolleen. Muistan ajatelleeni, että no nyt sitten mies saa mitä tilaa ja harrastin suuseksiä kolleegani kanssa. Nyt on ihan jäätävä morkkis asiasta, vaikka mies itse tavallaan ajoi mut syyttelyllään tähän tilanteeseen.

Pitäisikö mun kertoa tästä hänelle vai olla vain asiasta hiljaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sekuntiakaan tuommoisen miehen kanssa - et kai ap edes ajattele jatkaa. Jos vasta muutaman kuukauden olette olleet yhdessä, pitäisi olla kuherrusaika kauneimmillaan.

Eikä tuollaista kielenkäyttöä ja pikkaamista todellakaan tule sietää parsuhteessa.

Maailma on muutoinkin rankka paikka - rakastettujen kanssa tehdään siitä mahdollisimman ihana, toinen toista rakkaudella tukien.

Vierailija
22/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi sekuntiakaan tuommoisen miehen kanssa - et kai ap edes ajattele jatkaa. Jos vasta muutaman kuukauden olette olleet yhdessä, pitäisi olla kuherrusaika kauneimmillaan.

Eikä tuollaista kielenkäyttöä ja pikkaamista todellakaan tule sietää parsuhteessa.

Maailma on muutoinkin rankka paikka - rakastettujen kanssa tehdään siitä mahdollisimman ihana, toinen toista rakkaudella tukien.

ihan oikein!

apn pitäisi jättää se sika!

Ja lutkutella vieraita kikkeleitä sellaisessa suhteessa missä mies tajuaa palvoa tuollaista helmeä prinsessana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro mikset voinut pettää kunnolla ja antaa ihan alapäätä kun kerran olit muutenkin asialla?

Vierailija
24/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikkaa. Pettää miestään, kun se on jo häntä siitä syyttänyt.

Vierailija
25/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne.. mun exä epäili minuukin kaikesta kuten pettämisestä ja syytteli minuu milloin mistäkin..

Noh tein tyhmemmän valinnan että jäin parisuhteeseen silti, vaikka olin henkisesti tunsin pahaa oloa ja lopulta masennuin...

Masennuksestanikin väänteli ja käänteli että se omaa syytäni/ itse aiheuttavaa, vaikka kuinka yritin selittää exälleni että tämä parisuhde on huonoksi mun terveydelle.. masentuneena ei ollut voimia lähtee parisuhteesta, kun pelkäsin sen jatkuvan eron jälkeen..

Lopulta sitten löysin uuden miehen, ja ihastuin häneen valtavasti tuli semmonen olo että joku ymmärtää minuu.. kerroin exälleni nyt haluan eron ja ihastuin toiseen mieheen, ja kas kummaa exän käytös muuttui mukavammaksi. Se oli tuonut sydän suklaarasian ja kukkia kotiimme, vaikka sanoin pidän päätöksestäni kiinni, että nyt loppuu tommonen tekopyhä käytös (että ei olisi mitään tapahtunut) sitten exä keksi uuden keinon.. se mustamaalasi/ valehteli ihastuksesta mulle.. pyysin exältäni todisteita väitteisiinsä, niin ei ollut näyttöö todistaa...

Sitten päätin että se on lähdettävä koko parisuhteesta pois... Näkyi sormienläpi valheet ja manipuloiva käytös ja yritti miten vain käännyttää päätäni, onneksi tulin tolkkuuni ja lähdin.

Ja älä ihmeessä jää parisuhteeseen.. jos tommonen käytös on tuossa vaiheessa se ei tuu ikinä muuttumaan vaikka seisoisit päälläsi, älä ole tyhmä kuin mä olin...

Vierailija
26/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosiaan kannata jäädä tuohon suhteeseen. Silti ottaa päähän naiset, jotka vaikeuksien tullessa lähtevät nu-ssimaan tai lutkuttamaan muita miehiä. Miksei voi vaan laittaa suhdetta ensin poikki? Onko se selkärangan puutetta?

Vierailija
27/27 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi ainoastaan se epäselväksi, että miksi aloittaja tyytyi vain tyydyttämään jonkun työkaverin saamatta tilanteesta itse mitään irti? Jos petät, ota nyt orgasmi samalla itsellekin. Typeryyttä kaikki muu, tässä mitään hyväntekeväisyyslaitoksia olla.

Teille kyllä tulee ero ja se on ihan molempien etu. Ette ole miehesi kanssa yhteensopivat, jos riitelette seksistä jo alle vuoden seurustelun jälkeen ja sinä heti petät.