Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko edesmennyt näyttelijä Robin Williams mielestäsi karismaattinen?

Vierailija
27.04.2019 |

Minusta oli, ehdottomasti. Hän näytteli myös todella monissa sellaisissa elokuvissa, jotka kuuluvat suosikkeihini.

Oliko edesmennyt näyttelijä Robin Williams mielestäsi karismaattinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, todellakin. Minäkin tykkään hänestä ja surin hänen kuolemaansa.

Vierailija
2/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oli surullista kuolemansa.  Hyvin harvan kuolema yleensä koskettaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Ystäväni avaruudesta-sarjasta (Mork & Mindy) lähtien jäi mieleen, ja olin tuolloin alle 10v. Eli tehosi moniin yleisöihin, lapsista lähtien. 

Hänellä oli intensiivinen tapa olla se hahmo jota esitti. Pidin hänen työstään paljon ja tuntuu että menetimme paljon hänen mukanaan.

Vierailija
4/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijänlahjat ja karisma on vähän eri asia. Kun Robin oli leffassa, siinä huomasi muutkin näyttelijät, mutta sellainen jolla on karismaa vetää kaiken huomion itseensä.

Vierailija
5/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijänlahjat ja karisma on vähän eri asia. Kun Robin oli leffassa, siinä huomasi muutkin näyttelijät, mutta sellainen jolla on karismaa vetää kaiken huomion itseensä.

Kyllä minä ainakin kiinnitin huomiota juuri Williamsiin vaikka muita olisi paikalla ollutkin. Mutta karismahan on katsojan silmässä.

Vierailija
6/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt.

Minusta se kuoli.

Vierailija
7/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisurullista kirjoitti:

Minustakin oli surullista kuolemansa.  Hyvin harvan kuolema yleensä koskettaa minua.

Niin kosketti minuakin hänen kuolemansa, niin surullinen loppu vaikka toisaalta sai mitä halusi, pääsi rauhaan. En enää pysty katselemaan hänen elokuviaan tuntematta surua, niin hauska mies kuin olikin.

Vierailija
8/8 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä karismaattinen mutta komediallinen nero ja huikea draamanäyttelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi