Oliko edesmennyt näyttelijä Robin Williams mielestäsi karismaattinen?
Minusta oli, ehdottomasti. Hän näytteli myös todella monissa sellaisissa elokuvissa, jotka kuuluvat suosikkeihini.
Kommentit (8)
Minustakin oli surullista kuolemansa. Hyvin harvan kuolema yleensä koskettaa minua.
Jo Ystäväni avaruudesta-sarjasta (Mork & Mindy) lähtien jäi mieleen, ja olin tuolloin alle 10v. Eli tehosi moniin yleisöihin, lapsista lähtien.
Hänellä oli intensiivinen tapa olla se hahmo jota esitti. Pidin hänen työstään paljon ja tuntuu että menetimme paljon hänen mukanaan.
Näyttelijänlahjat ja karisma on vähän eri asia. Kun Robin oli leffassa, siinä huomasi muutkin näyttelijät, mutta sellainen jolla on karismaa vetää kaiken huomion itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijänlahjat ja karisma on vähän eri asia. Kun Robin oli leffassa, siinä huomasi muutkin näyttelijät, mutta sellainen jolla on karismaa vetää kaiken huomion itseensä.
Kyllä minä ainakin kiinnitin huomiota juuri Williamsiin vaikka muita olisi paikalla ollutkin. Mutta karismahan on katsojan silmässä.
olisurullista kirjoitti:
Minustakin oli surullista kuolemansa. Hyvin harvan kuolema yleensä koskettaa minua.
Niin kosketti minuakin hänen kuolemansa, niin surullinen loppu vaikka toisaalta sai mitä halusi, pääsi rauhaan. En enää pysty katselemaan hänen elokuviaan tuntematta surua, niin hauska mies kuin olikin.
Ei välttämättä karismaattinen mutta komediallinen nero ja huikea draamanäyttelijä.
Oli, todellakin. Minäkin tykkään hänestä ja surin hänen kuolemaansa.