Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei seksiä, mies ei tee mitään

Harmissaan
27.04.2019 |

Onko teillä muilla tällaista? Normaalisti mies osallistuu kotitöihin tasapuolisesti, ei pahemmin juo, eikä hänellä ole kovin pajon omia menoja. Jos minua ei seksi joskus kiinnosta, kaikki muuttuu.

Mies ei vonkkaa eikä suutu, mutta muuttuu aivan flegmaattiseksi. Mikään ei huvita eikä mitään suostu tekemään. Ei huvita kaupassa käynti tai edes auton tankkaaminen, ennen kuin olen itse tehnyt aloitteen seksiin. Jos tämä ei tapahdu muutamassa päivässä, mies keksii itselleen lisäksi kodin ulkopuolisia menoja tai alkaa juomaan. Saattaapa vaikka lähteä risteilylle kännäämään.

Miten ihmeessä saisin miehen käytöksen muuttumaan? Tai miten itse oppisin sitä sietämään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annikan seksilinja aukesi jälleen. Eiköhän armaat läheisesi saisi sinun suuta ja näppäimistöä soukemalle.

Vierailija
22/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä annat tyrannin kiristää itseäsi. Lopetat itsekin kotityöt. Paperilautaset ja purkkiruoka vuoropäivin käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä annat tyrannin kiristää itseäsi. Lopetat itsekin kotityöt. Paperilautaset ja purkkiruoka vuoropäivin käyttöön.

Mies kävisi varmaan ulkona syömässä tai tilaisi ruokaa itselleen.

Vierailija
24/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ryyppäämään mene. Menee panemaan muita naisia. Älä pelleile. Seksi on toisille tärkeämpää kuin sinulle. Minä toimin noin ja olen sitä katunut. En ymmärtänyt miehiä. Mies löysi toisen.

Nyt ajattelen ettei seksin antaminen ole ongelma. Jokainen saa hoitonsa tavallaan, seksi merkitsee miehille enemmän kuin naisille (oletan).

Olin myöhemmin suhteessa jossa minut torjuttiin. Se tuntui niin kamalalta, että rinnassa tuntui puristus koko ajan.

Enää en torju kumppaniani ikinä!

Vierailija
25/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ryyppäämään mene. Menee panemaan muita naisia. Älä pelleile. Seksi on toisille tärkeämpää kuin sinulle. Minä toimin noin ja olen sitä katunut. En ymmärtänyt miehiä. Mies löysi toisen.

Nyt ajattelen ettei seksin antaminen ole ongelma. Jokainen saa hoitonsa tavallaan, seksi merkitsee miehille enemmän kuin naisille (oletan).

Olin myöhemmin suhteessa jossa minut torjuttiin. Se tuntui niin kamalalta, että rinnassa tuntui puristus koko ajan.

Enää en torju kumppaniani ikinä!

Viisasta puhetta.