Jos ei seksiä, mies ei tee mitään
Onko teillä muilla tällaista? Normaalisti mies osallistuu kotitöihin tasapuolisesti, ei pahemmin juo, eikä hänellä ole kovin pajon omia menoja. Jos minua ei seksi joskus kiinnosta, kaikki muuttuu.
Mies ei vonkkaa eikä suutu, mutta muuttuu aivan flegmaattiseksi. Mikään ei huvita eikä mitään suostu tekemään. Ei huvita kaupassa käynti tai edes auton tankkaaminen, ennen kuin olen itse tehnyt aloitteen seksiin. Jos tämä ei tapahdu muutamassa päivässä, mies keksii itselleen lisäksi kodin ulkopuolisia menoja tai alkaa juomaan. Saattaapa vaikka lähteä risteilylle kännäämään.
Miten ihmeessä saisin miehen käytöksen muuttumaan? Tai miten itse oppisin sitä sietämään?
Kommentit (25)
Opettele "sietämään" seksiä. Itselläni yhdyntä ainakin nostaa mielialaa merkittävästi ja jaksaa puuhailla kaikkea enemmän eikä tee mieli kipata kaljaa. Mutta sitten kun eukko on pihdannut pidemmän aikaa, niin ei se nyrkkikyllikki samaa oloa tuo , pussit tyhjenee, mutta pidempiaikaista mielihyvää ei tule.
Aika helppo ratkaisu. Kohta valitat täällä ettet saa seksiä
Ehkä seksinpuute vaan vaikuttaa mieheesi niin masentavasti.
Kuulostaa siltä, että miehesi on suhteessa vain ja ainoastaan seksin vuoksi. Kukaan täysjärkinen puolisoaan kunnioittava mies ei muutu miesporsaaksi jos ei kahteen päivään saa seksiä. Kyllä tässä on peiliin katsomisen paikka sillä miehellä.
Miksi sitten et harrasta seksiä toisen kanssa? Seksi on normaali osa parisuhdetta. Kyllä minuakin tympisi jos mies pihtaisi.
Jos seksi taas tuntuu susta vastenmieliseltä niin miksi olet parisuhteessa? Ei ole pakko olla. Anna toisen etsiä joku kenen kanssa halut kohtaa.
Miehesi käyttää epäsuorasti seksiä ilmiselvästi kiristysvälineenä. "jos en saa seksiä lähden ryyppäämään " , Kuka ihme tuollaisen miesvauvan kanssa haluaa olla.
Annikan seksilinja aukesi jälleen. Eiköhän armaat läheisesi saisi sinun suuta ja näppäimistöä soukemalle.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käyttää epäsuorasti seksiä ilmiselvästi kiristysvälineenä. "jos en saa seksiä lähden ryyppäämään " , Kuka ihme tuollaisen miesvauvan kanssa haluaa olla.
Mitä olet mieltä naisista, jotka tekevät toisin päin?
Miehellä suurempi seksivietti kuin sinulla. Toisilla vaan on. Ette sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Annikan seksilinja aukesi jälleen. Eiköhän armaat läheisesi saisi sinun suuta ja näppäimistöä soukemalle.
Kunhan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet mieltä naisista, jotka tekevät toisin päin?
Seksillä kiristäminen on törkeää, tekee sen kumpi tahansa.
Mies on omituinen. Jätä se sika. Sietämätön tyyppi kummassakaan n asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Aapee vastasi itse itselleen 😂 kun ei saanut tarpeeksi miehiä haukkuvia vastauksia provoonsa.
Aikamoisen sadun keksit AP. Oliko inspiraationa viivin ja wagnerin possuhahmo? Ihan siltä kuulostaa.
Noinhan se menee että jos ei seksiä niin sitten alkaa ottaa päähän ja helpoin lääke on kalja.
Minä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa. Kun se on tyydyttävää, sitä tekee mieli. Ja vaikkei jonain kertana olisi ihan hirveät himot päällä, kyllä tunnelmaan aina loppujen lopuksi pääsee. Se, miten seksistä saa tyydyttävää, on tietysti oma juttunsa. Minulla se on onnistunut tutustumalla omaan kehooni ja neuvomalla miestä. Ja totta kaikki se, mitä sängyn ulkopuolella tapahtuu, vaikuttaa myös. Molempien pitäisi osoittaa kaikilla sanoilla ja teoilla rakastavansa ja kunnioittavansa toista <3
Lopeta pihtaaminen niin mieskin pysyy tyytyväisenä eikä sen tarvitse lähteä laivalle pillua vonkaamaan