Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ILMASTONMUUTOS

Vierailija
27.04.2019 |

Tässä asiassa ei ole lainkaan hyviä puolia! Ilmasto lämpenee, jääkarhut menettävät pian kotinsa, vedenpinta biiseistä kun jäätiköt sulavat, jne... Sitäkö te tosissanne haluatte? Oletteko varmoja, että näitä asioita haluatte? Mä en.
Ihminen on älykäs, mutta myös tyhmä.
Jollet halua mun lisäksi tätä ilmaston muutosta, niin mieti voisitko aloittaa myös..
1. Kierrätyksen
2. Vegaaniksi
3. Opetella käyttämään mahdollisimman vähän muovia, jne haitallisia asioita.
4. Käyttämään enemmän kangaskasseja, ja ostaa vaan tarpeen tullen vaatteita. Suurimman osan voi ostaa käytettynä, mutta tietysti alushousut, rintaliivit vastaavat uutena
5. Syömään vähemmän
6. Käyttää vähemmän, ja vain tarpeen tullen sähköä
7. Käyttää enemmän julkisia kaupunkialueella, ja pelkästään mökkialueella, ja vain pitemmillä matkoilla sitä yksityisautoa.

Olisi vielä listattavaa mutta mun mielestä tossa on jo tarpeeksi asioita joita kannattaa miettiä, ellet tee ja ole miettinyt. Tää asia on vakava, ja sen eteen pitää tehdä muutoksia. Älä sano, ettei kiinnosta ja tällästä vastaavaa. Ilmasto on jokaisen ihmisen käsillä. Ei vaan mun, vaan myös sun. Mieti vaikka tilannetta että olet jääkarhu. Asuinpaikkasi alkaa pikkuhiljaa ihmisten ansiosta muuttua, joka sulattaa sun olinpaikkasi. Miltä tuntuisi sopeutua ihan täysin tuntemattomaan asuinpaikkaan joku päivä? Vai kenties kuolisitteko sukupuuttoon?
Miettikää tätä. Ja muita vaihtoehtoja.
Miettikää jokaisen ostoksen, teon minkä hyvänsä aikana, että mitä teet, miksi, jättäisitkö väliin, tarvitsetko sitä oikeasti, mitä sisältää, voisiko tapoja muuttaa, jne. Te, teillä on myös aivot ja kyky miettiä asioita. Ei vaan mulla. Oikeasti siis... Älysitte taatusti mitä tarkoitan, ei muuta sitten siis.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi