Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirakuume- eikä mies halua!!!

Vierailija
22.07.2008 |

Mua niin ottaa päähän, kun mies määrää nykyään kaikesta. Ensin se ilmoitti, ettei sitten kolmatta lasta tule meille. No, tähän ajatukseen piti sopeutua. Minä olen halunnut koiraa (lapsen lisäksi) nyt pitkän aikaa, mutta mies kieltäytyy siitäkin.

On niin toivoton olo omien halujen kanssa:( Kaikki tyrmätään. Miten tälläiseen voi suhtautua neutraalisti ja olla olematta katkera/ vihainen asiasta?Meillä ei ole allergioita eikä muita eläimiä. Lapset 4 ja 2v, ok-talo, jossa pihaa, taloudellinen tilanne hyvä jne.

Kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään todella haluaisi koiraa meidän talouteen ja jos mies sellaisen välttämättä tahtoisi niin hän muuttaisi sitten muualle koiransa kanssa. Jos haluat koiran, niin kannattaa miettiä oletko oikean miehen kanssa.

Vierailija
2/10 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi alistunut kolmanteen lapseen ja koiraan ja itkisi että sä päätät kaikesta?

Ikävä kyllä se joka EI halua jotain on vahvemmilla. Koska ei voi pakottaa lapsen tai eläimen hankintaan. Minua kuvottaisi ajatuskin, että meille tulisi joku piski. Never. Ei miehesi kai kaikkia halujasi tyrmää jos ei halua kolmea lasta tai koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt pitäisi valita joko koira taikka mies? juu-u...

Vierailija
4/10 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luet tarkasti "ulkopuolisen" silmin oman viestisi, niin ymmärrät että sinulla on jo kaikki hyvin. Miksi ihmeessä olla katkera? Nauti miehestä, lapsista, talosta jotka sinulla jo on.

Vierailija
5/10 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos otat sen koiran pakolla, niin varaudu siihen että mies ei koskekaan siihen. 3

Vierailija
6/10 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuu kuitenkin ulkoiluttamaan sitä naisen elukkaa sitten räntäsateella... sääliks käy niitä miehiä :)

Minusta on hienoa että tietää mitä haluaa: mies haluaa 2 lasta, sinä enemmän - sovitte siitä kuitenkin yhdessä. Ei kaikki voi haluta samoja asioita. Mutta älä sekoita "lehmiä ja hevosia"... eli kun yhdestä asiasta on sovittu, älä sotke siihen muita juttuja ja pidä laskua siitä kuinka monta kertaa mies saa tahtonsa läpi. Yritä nähdä jokainen tilanne erillisenä.

Ja yritä myös ymmärtää, miksi mies ei halua eläintä kotiinsa.

Vierailija
7/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, vuoden vinkumisen tuloksena tuli kolmas lapsi, mutta KAIKKI mitä ikinä haluan, niin saan/hankin sen/ne hirveän riidan päätteeksi. Mitäs teet?! Se ei ihan riitä syyksi erota, että mies ei halua samoja asioita kun itse, kun kaikki on hyvin ja on hyvä olla yhdessä... Itse nautin kovasti koirastani ja olisin halukas ottamaan toisen koira-kullanmurun elämääni. Hirveä tunne, en meinää päästä tästä yli!!!

Vierailija
8/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan vaikka ratsatusta tai tee vapaehtoistyötä löytöeläinten kanssa tms. Kyllä eläimiä saa elämäänsä vaikka ei niitä omistaisikaan :)

Vierailija
9/10 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo silloin sanonut,että ei halua enää lapsia. Silloin kesällä 2008,kun poikamme syntyi ja hän tuli onnittelemaan. Hauska.

Vierailija
10/10 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kuuli eteisessä toisen,vauvapojan itkua,juoksi heti pois:)) Ihan totta:)) Minulla on äärimmäisen hyvä muisti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi