Mopoilun ymmärrän, mutta mitä hyötyä on moottoripyöristä?
Nyt taas keväällä näitä syöksähtelee peräpeiliin kun tyhjästä ja tietenkin aina kiire päästä ohi.
Kameratolpatkaan ei häiritse.
Moottoripyörät pitäisi poistaa kokonaan tieliikenteestä, koska ne ovat vaan täysin turhia aikuisten leikkikaluja.
Kommentit (7)
Sulla ei koskaan ole ollu mopoo, kevaria tai moottoripyörää?
Ajoitko mopoautolla?
Ne vasta turhakkeita on, kieltää pitäisi, teiden tukkona.
No onhan ne periaatteessa turhia kuten ap sanoi. Ihmiselämä ylipäänsäkkin on aika turhaa touhua. Apinat täällä maleksii ja yrittää löytää jonkun kivan apinan, jonka kanssa tehdä lisää apinoita, vaikka naitä ihmisapinoita on jo ihan kaikilla mittareilla liikaa. Ei se juonen järkevyys siitä paljon muutu, ajaako jossain millä nopeudella ja millä ajoneuvolla. Moni katsoo siis jotain napakymppiä ja onnenpyörää. Ei vvittu mikään ihme jos jotkut haluaa tappaa itsensä moottoripyörillä mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei koskaan ole ollu mopoo, kevaria tai moottoripyörää?
Ajoitko mopoautolla?
Ne vasta turhakkeita on, kieltää pitäisi, teiden tukkona.
On mulla mopo ollut ja se oli tärkeä työkalu, koska kuljin sillä pitkiä matkoja kouluun ja kesätöihin ym..
Silloin ei ollut mopoautoja. Niiden suhteen olen samaa mieltä. Ne on turvattomia ja tukkeena tiellä.
Ne pitäisi rakentaa henkilöauton koriin ja laittaa kulkemaan vähintään 60km/h.
Moottoripyörää en ole koskaan tarvinut mihinkään. 18-v jälkeen saa jo ajokortin ja auton.
ap
Mä harrastan sekä moottoripyöräilyä että ratsastusta. Voihan molempien sanoa olevan samalla tavalla turhia juttuja. Miksi kulkea hevosellakaan, kun autolla pääsee eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan sekä moottoripyöräilyä että ratsastusta. Voihan molempien sanoa olevan samalla tavalla turhia juttuja. Miksi kulkea hevosellakaan, kun autolla pääsee eteenpäin?
Niin no ymmärrän harrastuksen, eikä niissä mitään vikaa ole.
Hevosilla harvoin yleisillä teillä liikutaan.
Moottoripyörillekin löytyy ratoja ja reittejä.
ap
Sama kuin mopoilusta, mutta nopeammin. Ja niillä saa mennä motarille.