Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMUSSUKOIDEN ALKUVIIKKO (ma-ti)

22.05.2006 |

[color=pink]Ja viikonlopun kuulumiset löytyvät täältä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7315340&p=&mpage=1&tmode=…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sport75 Miuta kyllä kiinnostaa tuo teatteri, eli jos ei muuta tuu ohjelmaan ni voitais lähteä teidän kanssa sitä katsastamaan :)

Vierailija
22/26 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa ihmeessä Fiona, jos pääsette! Mä varasin äsken liput meille ma 19.6 ja esitys on klo 14. Liput lunastetaan ja maksetaan vasta siellä ovella. Varasin samantien ettei unohdu ja ilmeisesti yhteen esitykseen mahtuu vain vähän yleisöä.

Sport75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilli on itkenyt koko päivän lähes kaiken hereilläolonsa ajan. Diagnoosi lienee mahanpurut, mutta aika vaikeeta on poloisella. Onneksi sentään aamupäivän parkumisen jälkeen sai vähän paukuteltua ilmaa pois ja pystyi sitten syömään. Sitten maistuikin uni melko makoisasti - toki vain mamman sylissä mutta kuitenkin. Aamulla uni ei tullut ennen kuin pistin neidin vaunuihin ja lähdin sateeseen työntämään. Saatiinpa ainakin ulkoilla ihan rauhassa, ei nähty kuin kaksi hullua lenkkeilijää - ja me asutaan sentään kaupungissa! Onneksi isänsä tuli juuri kotiin niin pääsin minä syömään tähän koneen äärelle (ihan istualtaan!).

MASULLAAN meilläkin nukutaan nyt kun Tilli osaa kääntää päätään (vähän liiankin hyvin, välillä uni häiriintyy kun pää niin vispaa...). Kätilötätini sanoi, etteivät kätilöt enää saa suosittaa mahallaan nukkumista, mutta hän aina epävirallisesti kuitenkin suosittelee... Paremmin tulee paukut ainakin meidän neidillä kun saa pylly pystyssä makoilla. Ja näyttääkin hauskemmalta... ;) Tottahan sitä pitää aina välillä käydä kuuntelemassa että vieläkö toinen hengittää, mutta piti mun käydä silloinkin kun se vielä nukkui kyljellään...

ALKOHOLIA olen minäkin juonut hillitysti pienen siiderin kerrallaan. Olin aika huono " ryypiskelemään" ennen raskauttakin, eikä tuo taito ole äitiyden myötä parantunut. Siitä yhdestä siideristä ei vielä nosteeseen pääse, enkä ole huomannut eroa Tillinkään menossa vaikka olenkin juomisen jälkeen imettänyt. Oma hermo on sen sijaan kyllä sopivasti höllentynyt, joten pidän kiinni oikeudestani hieman nauttia kerran viikossa. Suurena tunnustuksena kerrottakoon että join myös raskausaikana lasillisen viiniä viikossa, välillä jopa pari lasillista. Ei syntynyt vesipäätä siitä huolimatta... Ei sillä että mitenkään kehottaisin ketään juomaan missään elämänsä vaiheessa, mutta kävi oikein ärsyttämään kun oma äitini alkoi holhoamaan niin etten ole missään juhlissa enää saanut edes tervetuliais-/ onnittelumaljaa juoda...

Mekin käytiin eilen vauvakinossa. En tiedä miten Tennispalatsissa ei se jatkuva huuto minua ollenkaan häirinnyt, mutta nyt Kinopalatsissa kävi jotenki ahdistamaan. Tai oikeastaan olin havaitsevinani että Tilliä kävi ahdistamaan se meteli, mutta voipa olla että projisoin omia tunteitani vauvaan... Ehkä Tennispalatsin suuremmassa salissa on vaan silleen parempi akustiikka? No kuitenkin, en tiedä menemmekö enää Kinopalatsiin. Siellä oli kyllä parempi tuotepakkaus, mutta muuten jotenkin ahdistavampaa... Ja Tennispalatsin käytännönjärjestelyt oli kyllä paremmat.

Vähän kävi myös mietityttämään miten ne oli tuollaisen leffan (Da Vinci-Koodi) valinneet vauvakinoon, kun siinä esim. arpinen mies varsin näyttävästi ruoskii itseään ja selvästi sattuu. Eihän meidän Tilli tietysti edes näe vielä niin pitkälle saatikka sitten ymmärrä, mutta kun siellä käy taaperoitakin niin mahtoikohan nyt tulla traumoja..? Tietty on vanhempien vastuulla mitä viedään katsomaan, ja on kiva näyttää suosittuja uutuusleffoja, mutta kuitenkin vähän outo veto...

No joo, tällaista tällä kertaa. Seuraavaksi voisi vähän siivota.

Suhni & Tilli 6 vk

Vierailija
24/26 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset onneksi olivat päikyssä tänään niin saivat vähän virikiettä..Minua kun ei ulos huvita kaatosateeseen mennä ; ) Joel nukkui sujuvasti vaunuissa katoksessa pari tuntia päikkäreitä. En ihan taivas alle oo viittiny laittaa vaikka se sadesuoja onkin..

Yökin nukuttiin tosi ruhtinaalisesti. 21,30-06!!! Syöttö ja vielä torkuttiin reilu tunti. Paras ennätys tähän mennessä..8,5 tuntia putkeen unta ja itsekin nukuin 8 tuntia. Liian hyvää ollakseen totta ; ) Meillä usein niinpäin Joelin kohdalla että mitä huonommin päivällä nukuttu sitä paremmat yöunet vaikka useimmilla lapsilla se on toisinpäin..Nytkin on illalla Joel valvonu pian 3 tuntia ja nyt alkoi iltakitinä eli pian on laitettava poika unille. Vaikuttikohan helle taas eilen huonoihin päikkäreihin?!

Meidän kaks vanhempaa lasta alkaneet kunnolla kääntyillä vasta 5-6 kkn iässä, mutta kyljelleen ovat kääntyneet jo 2,5-3kk ja Joel täyttää nyt ens lauantaina sen 3 kk eikä käänny kyljelleen. Hiljaa hyvä tulee sitten vissiin. Meidän vanhemmat lapset ovat sitten nopealla tahdilla edenneen siitä kääntyilystä, ryömimiseen, istumiseen yms vaikka käveleen ovatkin lähteneet noin 1v3kkn iässä. Taitaa Joel noudattaa samaa kaavaa. Lattialla pidän poikaa niin paljon kun voin pelkäämättä että sisarukset astuisi päälle eli aina kun vaan ehdin vieressä istua. Vähintään pari kertaa päivässä kuitenkin ja vatsallaankin pieni hetki tai niin kauan kuin poika viihtyy eli max 5 min ; ))

Yönsä nukkuu vatsallaan mutta meillä se ei aina oo ähinöihin auttanut..alkuun auttoi mutta viimeaikoina ei. silti yöt rauhallisempia kun hän nukkuu vatsallaan. Nyt täytyy mennä laittaan Joelia yöunille. Mies laittoi jo isommat. Se on moro taas!

t.lyytikki kera kolmikon

Vierailija
25/26 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain pojan unille..Tai siis sängyssään vielä " höpisee" . Meillä poitsu on Kuolannut nyt reilun viikon ja nyrkit on koko ajan suussa nykyään. En usko että tietää hampaitten tuloa vielä..Muistaakseni nää meidän kaks muutakin tenavaa olleet samalaisia tässä iässä ja hampit tuli toiselle 4 kkn iässä ja toiselle 8 kkn iässä siis ekat.

Viimepäivinä Joel on alkanut " hipelöimään" leikkikaaressaa olevia lelujaan...Ihan selvästi yrittää keskittyä ottamaan lelusta kiinni ; )

Nyt iltapalalle ja itsekin nukkuun. Ens yö luultavasti taas risanen kun viimeyö meni niin hyvin..niinhän se yleensä menee.

Vierailija
26/26 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkén oo ehtiny pinoutuu. Meillä kauheet ristiäisjärjestelyt täällä käynnissä. Oon lasten kanssa täällä mun vanhempien luona, kun pidetää ristiäiset täällä. Yritän taas pinoutua, lukemassa ainakin käyn.

-Monkey ja Väpä 2+kk-