Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko oikeasti kumppanin, kun laihdutit/treenasit itsesi kuntoon?

Vierailija
27.04.2019 |

Tämä annetaan aina neuvoksi ikisinkulle, mutta toimiiko se?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain enemmän naista kun olin laihaläski ja käytin paljon päihteitä. Nyt kun olen lihaksikas ja päihteetön niin en ole ollut naisen kanssa moneen vuoteen. Saan kuitenkin katseita naisilta päivittäin. Outoa.

Olisiko päihteidenkäyttö ollut se yhdistävä tekijä sinun ja naisten välillä? Kummasti vapautuu estoista kun vähän vetää jotakin.

Ei kun nämä naiset olivat sellaisia enemmän päihteettömiä tai sitten joivat maltillisesti alkoholia.

Enemmänkin kilttejä naisia.

Saattaa olla, että sulla on aivan erilainen naamanilme. Sellainen pilvipään valuva hymy on eritavalla lähestyttävä, kuin se perus treenarin SPARTAAA ilme. On toki niitä naisia, joihin tuo SPARTAA ilme tehoaa, mutta sitten joutuu jo oikeasti olemaan sen näköinen, että on tappanut usemman ihmisen, tai ainakin että haluaisi tappaa. Perus kuntoilija ei oikein pärjää SPARTAA piireissä.

Vierailija
22/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innokkaimpia sai lyödä näpeille. Otin parhaan päältä tottakai.

Elämä urkeni kun läskit lähti.

Ite kysyit.

Neljä peukutti alas? Olis pitänyt siis valehdella että ei vaikuttanu mun kohdalla mitenkään vaikka vaikutti kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Parempaa tais olla meininki sillä saralla tuhdimmassa kunnossa, mutta toki ikääkin vähemmän.

Vierailija
24/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi hyväksyttävä vastaus mikä ei pahoita kenenkään mieltä:

ei vaikuttanut rankka treenaus ja laihduttaminen , ei ei ei niin mitään vaikutusta. Kaunis luonne ja sisäinen kauneus ne ihmisiä houkuttaa  luoksesi. Not.

Vierailija
25/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan syynä siihen kumppanien puutteeseen kuitenkinolla, että olette kaikki tähän aikaan kirjoittelemassa vauva palstalla, vaikka on kesän ensimmäinen kunnolla lämmin lauantai menossa. Viekää lihat tiskille, tai ei niitä kukaan ota. Tähän aikaan kevättä monet panee ihan mitä tahansa.

Vierailija
26/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden ja paremman. Vanha sai väistyä kun halusi pysyä läskinä.

Vierailija
27/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskistä kannattaa ehdottomasti hankkiutua eroon. Siis omasta. Siis siitä läskistä mikä on omassa kehossa. Jos tykkää jonkun toisen läskeistä, niin tilanne on toinen. Kyllä on helpompi liikkua, näyttää paremmalta, tuntee saavuttaneensa jotain ja erittäin monien sairauksien riskit putoavat reilusti  yms syitä, miksi kannattaa laihduttaa ehdottomasti. Eihän sitä kukaan voi taata, että saa reilusti enemmän korkeatasoista munaa, mutta kyllä senkin todennäköisyys luultavasti kasvaa.

Vierailija
28/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain.

Olin huonossa suhteessa johon olin ylipainoisena päätynyt ja suhteen loppumetreillä aloin laihduttaa. Siitä sain itsevarmuutta lähteä suhteesta.

Sen jälkeen riitti vientiä ja valitsin parhaan jonka kanssa olen ollut onnellinen jo yli kymmenen vuotta.

Olen sittemmin lihonut takaisin mutta mies rakastaa silti eikä ole koskaan kommentoinut ulkonäköäni muuten kuin positiivisesti.

Vuodenvaihteessa aloitin taas elämäntapamuutoksen ja olen laihtunutkin kymmenen kiloa ja vielä on toiset samanmoiset jäljellä.

Täytyy myöntää että laihdutan vain mieheni takia. Siis siksi että saisi sen naisen joka olin kun tavattiin.

Toki itselläkin on kivempi olla hoikkana.

Vierailija
29/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin uuden kumppanin, kun painoin 78kg ja olen 164 cm. Tämä tapahtui 1994. Edelleenkin yhdessä.

Olen ennenkin kirjoittanut tänne ystävästäni, joka painaa 92 kg.

Vakaassa suhteessa 10 vuotta nuoremman normaalikokoinen kanssa.

Vierailija
30/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei vaikuttanut rankka treenaus ja laihduttaminen , ei ei ei niin mitään vaikutusta. Kaunis luonne ja sisäinen kauneus ne ihmisiä houkuttaa  luoksesi. Not.

Mitä ihmettä? Miksi kukaan pahoittaisi mielensä siitä, että joku löytää kumppanin laihdutettuaan? Yläpeukut ja vilpittömästi onnea sille jolle näin käy! 

Jotkut löytää kumppanin laihana, jotkut lihavana, useimmat varmaan parhaiten silloin kun se sopii omaan elämäntilanteeseen ja asenteeseen. 

Ja kyllä sekin on totta, että joidenkin täytyy olla täydellisessä tikissä ennen kuin kumppania alkaa löytymään, mitä lie se sitten kertoo, kun taas joillakin on jonoa aina, oli missä kunnossa tahansa.

Vierailija
31/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon enemmän miehiä kiinnostuis, mutta kyllä löydän myös pyöreänä seura jos haluan😂joten ei oo välttis ees hyvä sijoitus. Koska ne ulkonäkökeskeisemmät miehet on viel yleensä jtn pettäjiä 😂

Vierailija
32/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan syynä siihen kumppanien puutteeseen kuitenkinolla, että olette kaikki tähän aikaan kirjoittelemassa vauva palstalla, vaikka on kesän ensimmäinen kunnolla lämmin lauantai menossa. Viekää lihat tiskille, tai ei niitä kukaan ota. Tähän aikaan kevättä monet panee ihan mitä tahansa.

Olen usein ollut miehille tuo "mitä tahansa" - olemista, ei siitä tule kuin entistä huonompi itsetunto.

Niin, olen laihduttamassa ihan siksi ettei ole varaa ostaa uusia isompia vaatteita, en miesten takia, mutta ei niitäkään kyllä näy lähimailla. Olen 5, 5 kg virallisesti ylipainoinen ja 10 kg omasta ihannepainostani.

Vierailija
33/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. En löytänyt, kävi niin että pitkä avioliitto ajoi kiville kymmenien kilojen laihtumisen jälkeen.

Vierailija
34/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Miksi kukaan pahoittaisi mielensä siitä, että joku löytää kumppanin laihdutettuaan? Yläpeukut ja vilpittömästi onnea sille jolle näin käy! 

Jotkut löytää kumppanin laihana, jotkut lihavana, useimmat varmaan parhaiten silloin kun se sopii omaan elämäntilanteeseen ja asenteeseen. 

Ja kyllä sekin on totta, että joidenkin täytyy olla täydellisessä tikissä ennen kuin kumppania alkaa löytymään, mitä lie se sitten kertoo, kun taas joillakin on jonoa aina, oli missä kunnossa tahansa.

Pakko piikittää viimeisessä lauseessa vaikka toinen todennäköisesti vastasi rehellisesti mitä kysyttiin?

Vierailija
35/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo on puoleensavetävä.

Toki plösöpepuillekkin löytyy ottajansa.

Vierailija
36/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vartalo on puoleensavetävä.

Toki plösöpepuillekkin löytyy ottajansa.

Mietinpä kuitenkin että miltä se sitten tuntuu jos laihtuisin ja treenaisin ja joku mies kiinnostuisi, koko ajan pitäisi stressata että ulkonäkö pysyy.. Mutta ei kai ole parempaakaan vaihtoehtoa.

Vierailija
37/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko piikittää viimeisessä lauseessa vaikka toinen todennäköisesti vastasi rehellisesti mitä kysyttiin?

Eihän tuo jota lainattiin, vastannut ketjun kysymykseen ollenkaan? Yritti vain kömpelösti kai piikitellä ja leimata mielensäpahoittajiksi niitä, jotka eivät pidä laihduttamista ihmeitä tekevänä voimana pariutumisasioissa.

Vierailija
38/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti treenattuun vartalon saavuttaakseen, pitää naisena treenata useampi vuosi kovaa. Sen jälkeen vielä pitäisi laihduttaa normaalipainon alarajalle, että muutkin sen oikeasti huomaisivat.

Ei sellaista ponnistelua kannata tehdä kenenkään miehen vuoksi, jos kerta itseä ei haittaa nykyinen peilikuva.

Vierailija
39/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän vientiä on enemmän nettideittailussa nyt kun olen taas normaalipainoinen nainen. vielä en ole kuitenkaan pariutunut. miesten ykkös kriteeri naisille on normaalipaino.

Vierailija
40/40 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kyllähän vientiä on enemmän nettideittailussa nyt kun olen taas normaalipainoinen nainen. vielä en ole kuitenkaan pariutunut. miesten ykkös kriteeri naisille on normaalipaino.

Näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän