Mielialalääkkeillä odottamaton vaikutus - en saa silmiäni irti naisista kadulla
Lääkkeet ovat auttaneet minua paljon masennukseenk, joten en valita. Tässä on kuitenkin käynyt niin, että ovat vaikuttaneet seksuaalisuuteeni, en kykene enää ”tulemaan” tai ”saamaan”.
Ja koska en saa ylimääräistä seksuaalienergiaa poistettua tai purettua, niin olen jatkuvasti hieman ylikierroksilla. Olen sen ansiosta tosin hyvin aikaansaava ja toimelias muutenkin, mutta vähäpukeiset trikoonaiset saavat keskittymiseni herpaantumaan täysin. Tai oikeastaan kohdistettua itseensä. Ennen lääkkeitä halut olivat 90% kateissa, mikä oli sekin masentavaa, ja nyt tilanne on taas lähes rasittava. Tekisi mieli kääntyä tarkistamaan jokaisen naisen perä. Mitä voin tehdä - muuta kuin yrittää hillitä itseäni tai yrittää mukamas nauttia tilanteestani? Olen aika rauhallinen ja hyväkäytöksinen noin muuten, en haluaisi alkaa tuijottelemaan naisia ja näyttää moukkamaiselta.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisia avuksi? Et voi tuijottaa naisten takapuolia, se olisi kyllä moukkamaista.
Eikä tämä ole hauskaa enää muutenkaan. Sen olen huomannut, että kuinka helppoa on käyttäytyä naisten seurassa hillitysti jos ei ole edes haluja. Nyt fiilis on vähän kuin koiralla joka näkee mehukkaan pihvin edessään.
Ap
Olen nainen ja samassa tilanteessa. Tekisi mieli vokotella jokaisen lihaksikkaan miehen kotiin hommiin. Pyysin lääkäriltä rauhoittavaa, jotta saisin haittavaikutukset tasoitettua. Ei kestävä pidemmän päälle, mutta toivottavasti aloitusoireet lievenevät ajan mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:kin ole nainen?
En ole.
Ap
Siitä vaan flirttiä kehiin ja viet kotiin valitsemasi ;)
N35
Ja kuinka kauan olet syönyt?
Sen olen lukenut, että osalla ihmisistä saattaa vaikuttaa haluun olla silmittömän väkivaltainen. Onneksi ei sulla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä masennuslääke kyseessä?
Paroksetiini. Monilla ssri-lääkkeillä on tuo vaikutus moniin ihmisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä masennuslääke kyseessä?
Sivuoireetko kiinnostaa?
Osalla lääkkeistä on tällainen vaikutus, kerro asiasta lääkärillesi, lääke voidaan vaihtaa toiseen. Tai voi olla että jos kyseessä uusi lääke sinulla, niin vaikutus laimenee kun elimistö tottuu. Miehelläni oli samanlaiset vaikutukset, mutta kun lääke vaihdettiin toiseen tilanne normalisoitui ja minäkin pääsin taas omiin töihini.
Mun mies on tuollainen kyttäilijä ilman mitään lääkitystä. Millähän tuosta kyttäämisestä pääsisi eroon? Muuten ihan hyvä mies.
N39
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tuollainen kyttäilijä ilman mitään lääkitystä. Millähän tuosta kyttäämisestä pääsisi eroon? Muuten ihan hyvä mies.
N39
Voishan se lääke tässä tapauksessa toimia toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
N39
Oletan että miehesi on visuaalinen luonnostaan. Itsekin olen ja naiset ovat visuaalisesti houkuttelevan näköisiä. Ei siihen silti liity mitään seksuaalista välttämättä. Hienot, esim autotkin ovat katseenvangitsijoita.
Annista tuli Antti käden käänteessä.
Ammattilaisia avuksi? Et voi tuijottaa naisten takapuolia, se olisi kyllä moukkamaista.