Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suuren johtajan Suurenmoisen valtakunnan Suurenmoisissa tehtaissa ei osata valmistaa Suuren johtajan tarpeiden mukaista autoa?

Vierailija
27.04.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10757677

"Pohjois-Korean johtaja Kim Jong-un ajelee huipputason tapaamisissaan luksusluokan panssaroidulla Mercedeksellä"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne pellet osaa muuta kuin kiduttaa omaa kansaansa ja järjestää pienelle eliitille hyvät olot.

Vierailija
2/7 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pettynyt. Onko kaikki muukin kusetusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaporeenkin piti lentää (junalla puksuttelu olisi vienyt hieman liikaa aikaa) kiinalaisten koneella kun ei kotimaalla ole riittävän luotettavia lentokoneita.

Vierailija
4/7 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta saksalaisilla on kokemusta leireista yms. jutuista, joita myös Kim käyttää kansalaisilleen. Joten siinä mielessä sopiva valinta auton toimittajamaaksi.

Vierailija
5/7 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Suurensuuri Johtaja ollut joskus varhaisnuoruudessaa Euroopassa opiskelemassa jossakin sisäoppilaitoksessa, taisi olla Sveitsissä. Sieltä lienee jäänyt päähänsä omituinen käsitys eurooppalaisen, lue: saksalaisen auton paremmuudesta. 

Vierailija
6/7 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalle on varmasti kerrottu, että Mercedes Benz on pohjoiskorealainen automerkki, ja Suuri Johtaja on itse suunnitellut kaikki sen mallit.

Vierailija
7/7 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalle on varmasti kerrottu, että Mercedes Benz on pohjoiskorealainen automerkki, ja Suuri Johtaja on itse suunnitellut kaikki sen mallit.

Jostain syystä kansalle ei myydä näitä suunnattomansuuren johtajan suunnittelemia malleja. Ei edes A-sarjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi