Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei anna suuseksiä (outo ajatusmalli hänellä)

Vierailija
27.04.2019 |

Nyt kolmannen tapaamisen jälkeen jo tiedän ettei tältä mieheltä ikinä tule suuseksiä. Hänen mukaansa mies on suhteessa kuningas ja kuningashan ei nuole pillua, naisen tulee vain imeä kuningasta.

Onko tämä yleistä ajattelua nykymiehissä? En tiedä miten edetä.. En siis ikinä tule saamaan suuseksiä häneltä, se on selvillä heti. Pärjääkö tällaisessa suhteessa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöt tiskiin paperin, että et kanna papilloomavirusta. Vasta sen jälkeen suuseksiä.   Muuten suuseksi saattaa maksaa liikaa.

Mistä sellaisen paperin saa? Mulle kans!

Terveisin: papa2+ hoidettu 26v sitten ja sen jälkeen kaikki papat puhtaita, mutta luulin, että olisin silti vielä viruksen kantaja.

95% naisista saa papilloomaviruksen elämänsä aikana

Vierailija
22/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas tasoton miesvihan nostatus yritys. Eihän kukaan täyspäinen alkaisi suhteeseen jossa mies on kuningas ja naisen tehtävä on imeä tätä. Ei niin tyhmää naista voi ollakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais nyt jäädä imut molemmilta :D

Vierailija
24/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommonen on korkeintaan ruotsalainen kuningas

Vierailija
25/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Dj Khaled? Hänhän julkisesti lausui miltei täsmälleen nuo sanat... :D

https://thegrapevine.theroot.com/dj-khaled-doesnt-eat-the-box-but-expec…

Vierailija
26/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi Dj Khaled? Hänhän julkisesti lausui miltei täsmälleen nuo sanat... :D

https://thegrapevine.theroot.com/dj-khaled-doesnt-eat-the-box-but-expec…

Tämä sama tuli itsellä mieleen, on kuin se mies olisi ottanut tuon "oppinsa" tuosta.

ap

Vierailija
27/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on prinssi jonka mailaa voit imeä samalla kun nuolen sut kiimaiseksi prinsessaksi ja nussimme kiihkeästi kaikkiin reikiin minne haluat mun valtikan liukuvan....

Vierailija
28/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas tasoton miesvihan nostatus yritys. Eihän kukaan täyspäinen alkaisi suhteeseen jossa mies on kuningas ja naisen tehtävä on imeä tätä. Ei niin tyhmää naista voi ollakaan.

Olen varma että tapahtuu enemmän kuin kukaan uskookaan. Jos mies on vaan muuten niin unelma, niin kyllä sitä nainen suostuu jos mihinkin. Realiteetti ja todellisuus on erilainen kuin mitä täällä girl power tuohduksissaan me huudellaan.

ap

Vierailija
29/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tapaa mies on jopa kiihottavan erilainen ja kuin parempi kuin muut miehet, kun ei nuole. Kaikki miehet nöyristellen nuolee ja jotenkin vaikuttaa "alemmalta". Tämä mies jopa kiihottaa kun ei nuole vaan haluaa minun imevän vain häntä.

En tiedä onko se tällä palstalla epäfeminististä sitten, eli epänormaalia siten. Naisten pitäisi olla kuninkaita teidän mielestä? Ei minun mielestä. Naisten pitäisi olla kuningattaria, ja kuningarhan on kuninkaan bitch.

ap

Vierailija
30/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on se joka käskee ja panee milloin haluaa ja miten haluaa.

Vierailija
31/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nyt joku taas sanomaan, että suuseksiä on alistamista ja inhottava, sattuu. :-)

Vierailija
32/42 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla mun ex? Sekään ei suostunut antamaan suuseksiä, koska koki tilanteen epäluonnollisena ja miestä alentavana, mutta itselleen vaati sitä kyllä. Oli myöskin sitä mieltä, että k*rvällä naisen pitää tulla ja jos ei tule niin oma ongelma, eli mitään muutakaan lämmittelyä tai edes arjen hellittelyä ei sitten ole tiedossa. Jos menet pussaamaan tai halaamaan sitä spontaanisti, se olettaa saavansa heti seksiä ja jos et tarkoittanutkaan sitä, se suuttuu ja väittää sun huijanneen lähentelylläsi.

Ja on sen kanssa muitakin ongelmia tiedossa. Se vähitellen eristää sut kavereistasi ja suvustasi ja esimerkiksi eroon pääseminen voi olla ihan uskomattoman hankalaa, jos on kuten mun ex. Sitä omistussuhdetta ei meinaan niin vaan katkaistakaan...

Juokse.

Vierailija
33/42 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas voi jäädä yksin.

Vierailija
34/42 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä joskus kokeillut mutta täytyy sanoa ettei ole mikään nautinto lutkuttaa jotain epämääräiseltä lialta leimahtavaa lörtsyä. Ymmärrän miehen pointin , patukan namuttelu on paljon nautinnollisemmalta.

T mies

Miehen elin aiheuttaa oksennutrefleksin. Siitå voi päätellä kuinka nautinnollista.

Vierailija
35/42 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että hän on epävarma eikä vaan osaa tehdä naisen p*llulle mitään ja vetää sitten defenssinä tollasta täysin sairasta ja lapsellisen naurettavaa kuningas-teatteria.

Mä en pystyisi olla miehen kanssa, jolta en saa vähintään kerran viikossa hyvää suuseksiä, ja toki annan myös itse miehelle.

Miesten kerma eli ne jotka jonkinlaisia sosiaalisia kuninkaita ovatkin (ne ki l ttisten ihailemat ”alfat”, j ä nnikset ja kalsarimallit sekä muut normaalit miehet jotka saavat naisia) nimenomaan antaa suuseksiä ja hyvää antavatkin.

Kuulostaa joltain luuseri-omegan defenssiltä toi suuseksistä kieltäytyminen ja oman sukupuolen korostaminen.

Häviäjä kokee tarvetta alistaa kumppaniaan vaikka sitten tällaisella asialla, koska on elämässään muuten niin heikko ja häviäjä.:D

En katsoisi sellaista miestä päinkään.

Vierailija
36/42 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tommosta miestä kattele. Toinen tilalle kerta uus tuttavuus. Viimeaikoina huomannu tosin naisissa saman. 3 edellistä treffikumppania on ollu semmosia jotka ei halua antaa miehelle suuseksiä, mutta haluaa kyllä vastaanottaa sitä. Kahdessa semmosessa suhteessa ollu aikasemmin missä oon ite ollu pelkästään antavana osapuolena niin uutta ei tule. Mahdollisesti jopa loppuelämän partneri hakusessa niin en voi kuvitella et eläisin ilman suuseksiä koko ikäni. Ja ennenkuin joku tulee huuteleen mulle haisevasta alapäästä niin tarkennan vielä sen verran et pidän kyllä hygieeniasta huolta ja noiden 3 edellisen treffikumppanien kanssa en päätynyt petipuuhiin asti. Yhdenillan jutut ei oo mun heiniä ja ylipäätänsä pitää saada jotain tunteita toista kohtaan ennenkun mennään petipuuhiin. 

Vierailija
37/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunkku pihalle ja prinssi tilalle!

Vierailija
38/42 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos sun römpsä on hieman erilaisempi kuin sen edellisen tyttiksen viivapillu

voit stekata tilanteen siitä keskustelusta jonk ostikko oli joku tinderöinnin valmistelut

siellä oli linkki värkki kuviin joista voi stekata turn offit ja turn onin

Vierailija
39/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella noin urpoja miehiä olemassa? Vuoden koomikko :D  Mieti nyt vähän millaisia miehiä tapailet, kai ton tason urpous näkyy jo päällekin päin. Kuningas :D  

Vierailija
40/42 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunkulla on luultavasti muitakin rajoitteita arjessa joten piian paikka vapaana? Tai sitten katsellut liikaa 50 shades tyyppistä viihdettä. Jos tuo ajatusmaailma on sun niin olette täydelliset, muuten vihellä peli poikki ja kerro lähteväsi etsimään demokraattisen maailman miestä parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi