Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei anna suuseksiä (outo ajatusmalli hänellä)

Vierailija
27.04.2019 |

Nyt kolmannen tapaamisen jälkeen jo tiedän ettei tältä mieheltä ikinä tule suuseksiä. Hänen mukaansa mies on suhteessa kuningas ja kuningashan ei nuole pillua, naisen tulee vain imeä kuningasta.

Onko tämä yleistä ajattelua nykymiehissä? En tiedä miten edetä.. En siis ikinä tule saamaan suuseksiä häneltä, se on selvillä heti. Pärjääkö tällaisessa suhteessa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stana! Nyt heität matkoihinsa tollasen mäti.säkin.

Vierailija
2/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat suuseksiä, niin et pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa imemästä sinäkin.

Vierailija
4/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
5/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pärjäätkö? Minä en pärjäisi päivääkään tuollaisen typeryksen kanssa. Vai että oikeen kuningas. 😂😂😂

6/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se

Vierailija
7/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi-palstalle.

Vierailija
8/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pärjää jos pärjää ilman sitä suuseksiä. Mutta jos haluaa sitä saada, pitää etsiä toinen mies.

Enemmän ku suuseksin puuttuminen, mulla tökkis tommonen "kuningas ja alamainen" - asetelma. En lähtis siihen, vaikka saisin kuinka hyvää seksiä (ihan missä muodossa tahansa).

Vierailija
9/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on muissakin tilanteissa kuningas jota pitää palvella.

Mulla on onneksi toisenlainen kuningas. Hän viihtyy kyllä jalkojeni välissä ja hänelle on tärkeää että minä nautin. Mutta olenkin hänen kuningatar ja ollaan tasavertaisia.

Vierailija
10/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pärjää jos pärjää ilman sitä suuseksiä. Mutta jos haluaa sitä saada, pitää etsiä toinen mies.

Enemmän ku suuseksin puuttuminen, mulla tökkis tommonen "kuningas ja alamainen" - asetelma. En lähtis siihen, vaikka saisin kuinka hyvää seksiä (ihan missä muodossa tahansa).

Tämä. Missä muissa asioissa hän asettuu naisen yläpuolelle? Tarvitseeko kuninkaan osallistua esim. siivoamiseen, lastenhoitoon, ruoanlaittoon, metatyöhön vai olettaako hän palvelua niissäkin? 

Tee itsellesi palvelus ja lopeta suhde. Ilman suuseksiä voi elää, mut kusipään kanssa ei kannata. 

Vierailija
11/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt tiskiin paperin, että et kanna papilloomavirusta. Vasta sen jälkeen suuseksiä.   Muuten suuseksi saattaa maksaa liikaa.

Vierailija
12/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiestä kiinnostaa se naisenkin halu ja toiveet sängyssä. Jätä rannalle ruikuttamaan tuollainen mato.

Vierailija
13/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen kuninkaan kanssa tuskin hyvä seksielämä tulee olemaan vaikkei suuseksiä kaipaisikaan. Asenne täysin pielessä.

Vierailija
14/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava jonosta.

Vierailija
15/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jostain syystä haluat jatkaa kuninkaasi kanssa, niin jatkossa suuseksiä suuseksistä.

Luulempa kuitenkin, että tuo kuningas - alamainen -asetelma tulee näkymään myös elämän muillakin osa-alueilla, joten voit nostaa jo kytkintä.

Vierailija
16/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä joskus kokeillut mutta täytyy sanoa ettei ole mikään nautinto lutkuttaa jotain epämääräiseltä lialta leimahtavaa lörtsyä. Ymmärrän miehen pointin , patukan namuttelu on paljon nautinnollisemmalta.

T mies

Vierailija
17/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas😬

Vierailija
18/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä ollaan erilaisia. Minä taas nautin suunnattomasti naisen alapään nuolemisesta ja myös käsin pitelemisestä, samoin kuin koko kehon läpikäymisestä kaikilla aisteilla ja kaikilla raajoilla. Se on nautinnollisempaa kuin varsinainen yhdyntä, joka on minulle jotenkin toisarvoista.

Vierailija
19/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Vastavuoroisesti jätät sitten suuseksit antamatta tälle kuninkaalle. Ei sen kusenhajuisen patukan imeminen ole mikään velvollisuus.

Vierailija
20/42 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa mistään seksidtä ja nuolemisesta ole kysy loppujen lopuksi, vaan vallasta, joka ei rajoitu seksiin. Pidemmän päälle olet kaikessa alamainen ja kuningas päättää kaikesta. Lopuksi päädyt ehkä sairaalaan, jos tuot omsn mielipiteesi esiin ihan arkipäiväisessä asiassa vuodem päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä