Mitä mieltä nimestä Pyynö?
Tällainen siis meillä harkinnassa... Minusta ihana, mies vielä empii?
Kommentit (17)
Tarkoittaako se jotain vai mistä tämän keksit? Heti ajattelin, että pitäisi olla Pyyntö, mutta ei sekään ehkä ole kiva sisällöltään. Jos teillä on tähän syynä joku hyvä selitys, jokin perinne tai kaunis tarina, niin on Pyynö sitten ihan ok. Muuten ehkä liian outo, jos tämä on ihan vaan keksimällä keksitty.
Pojalleko ajattelitte? Tytölle ainakaan en laittaisi.
Hei, tuohan on itse asiassa loistava. Pienet aploditkin saat. Ei huono ollenkaan.
Jos kukaan muu ei uskalla sanoa, niin AIVAN JÄRKYTTÄVÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako se jotain vai mistä tämän keksit? Heti ajattelin, että pitäisi olla Pyyntö, mutta ei sekään ehkä ole kiva sisällöltään. Jos teillä on tähän syynä joku hyvä selitys, jokin perinne tai kaunis tarina, niin on Pyynö sitten ihan ok. Muuten ehkä liian outo, jos tämä on ihan vaan keksimällä keksitty.
Pojalleko ajattelitte? Tytölle ainakaan en laittaisi.
En enää pysy perässä, kuka on provo.
Ihana nimi pojalle.
Siskon nimeksi sopisi Nyysä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan muu ei uskalla sanoa, niin AIVAN JÄRKYTTÄVÄ!!
Ottavatko ihmiset oikeasti tuon tosissaan?
Itse kirjoitin että aplodit, koska oli melko hyvin keksitty provonimi.
Toiseksi nimeksi olisi tulossa Aleksanteri. Pyynö Aleksanteri... Mitä mieltä?
Miksei Pjanoo?
Pyynö = pyy + jänis
Tulee mieleen samat kuin Osmosta ja Taunosta. Vähän sellaisia öhvänöitä, jos ei tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi nimeksi olisi tulossa Aleksanteri. Pyynö Aleksanteri... Mitä mieltä?
Toimii. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset antavat nimiä kuten Pyynö Niko tms. Tai Pyynö Nico, nyt kun ollaan av-palstalla.
Pyynö-Petteri olisi kiva!
Siskoni nimesi oman lapsensa Niisuksi, koska halusi sukupuolineutraalin nimen. Tykkään!
No en tykkää, taas oikein tuollainen väkisin väänetty ja muka niin upea.
Sori, Ihan kamala. Ette kai nyt tosissanne?
Jos joskus tyttären saan, sen nimeksi tulee Meemi. Pyynö kävisi veljen nimeksi, kiitos vinkistä!
Itse olen aika varma siitä, että pojalle tulee nimeksi Puuni Pitto Kullero, mutta tuo Pyynö kuulostaa yhtä kauniilta kuin Puuni! Jotenkin viehkolta. Suosittelen.