William pettänyt Katea, huhuja ei ihan tuulesta temmata.
Aina noissa lehtien pettämisjuoruissa jokin perä on. Ei ole ihan keksittyjä juttuja, kun miettii kaikkea julkista ero- ja pettämiskirjoittelua.
Tuosta Willsin pettämisestä tuo Sussexien ja Cambridgien välirikko siis johtuu.
Viime aikaisissa kuvissa Wills on ollut jotenkin vakava ja ryppyotsainen, vetäytynyt ja ahdistuneen oloinen. Kate taas näyttänyt paikkailevan imagoa iloisella julkisella rupattelulla niin Meghanille, kuin Harryllekin, kun Wills seisoo nyrpeänä ja jäykkänä otsa rypyssä vieressä, sen näköisenä että kulissien ylläpito ahdistaa.
Uskon huhun olevan totta.
Kommentit (9)
Et sitten ole kuullut roskalehdistä?
Briteissä niitä riittää.
Mistä lähtien tai mistä hinnasta brittilehdistö olisi jättänyt jotain tietämäänsä julkaisematta? Diana kuitenkin kuoli osittain lehdistön takia...
Uskon, että maapallo on litteä ja syynä pidän sitä, että maa näyttää yleensä tasaiselta.
Pidän myös julkisuuden henkilöiden häpäisemisestä ja panettelusta, vaikka en tiedä asiasta yhtään mitään. Seiska on niin kiva tietoa jakava ja tasokas julkaisu.
Onko Meghan hullu vaihtanut kohdetta?
Tästä on jo pitkä ketju-
https://www.vauva.fi/keskustelu/3450817/vaite-prinssi-williamilla-suhde…
No nuohan on vanhanaikaista ja kaavoihinsa kangistunutta porukkaa että varmasti entisten aikojen tapaan voi tuleva kuningas käydä vähän vieraissakin jos tykkää.
Olen pettynyt, jos näin olisi. William on itse saanut kärsiä sekä isänsä, että äitinsä sivusuhteista. En usko,että tekisi samoin.
Poikani koki sekä isänsä, että minun pettävän , joten hän on lujasti uskollinen ja lojaali vaimolleen. Kun kuuli minun pettäneen isäänsä sanoi: sinä siis huorasit. En ikinä unohda sitä ilmettä ja äänen sävyä.
"Aina noissa lehtien pettämisjuoruissa jokin perä on."
Ei niissä usein kyllä ole. Enkä usko että tässä tapauksessa on. Se on ihan mahdollista, että William on nähty jonkun toisen naisen kanssa esim. juttelemassa tuttavallisesti, ja siitä on sitten joku lehti repäissyt otsikot ja jotkut muut lehdet ovat seuranneet perässä. Ei William minusta vaikuta ollenkaan elostelijalta, vaan päinvastoin hyvin hillityltä ja järkevältä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En tunne.