Onko sattumaa, ettei kaikki tuntemani Kalat (horoskooppi) kykene päätöksentekoon?
Minun veli, setä ja työkaveri kaikki ovat horoskoopiltaan Kaloja ja näistä kukaan ei kykene tekemään isoja päätöksiä, eikä kyllä pieniäkään ja heillä on kaikilla joskus viiltävä sarkasmi. Ja jos heille selittää jotain asiaa, niin se pitää tehdä perusteellisesti tai muuten tulee välikysymyksiä ja muuta keskeytystä.
Tein testin ja esitin heille kaikille hypoteesin, jossa pitää päättää kumman vaihtoehdon ottaa ja kaikilla oli vaikeuksia vastata. Setä vastasi, että määrittele miten se on hypoteesi, veli vastasi, että täytyy pohtia ja työkaveri päätti tutkia asiaa. Kysyin toiselta työkaverilta (oinas) ja hän vastasi heti, että vaihtoehto a.
Kun katson tämän Kala-kolmikon taustoja, niin kukaan ei ole oikeastaan sitoutunut parisuhteeseensa (yhteinen asunto, kihlaus tai avio). Kaikilla on ns. väliaikainen asunto ja kaikki ovat oleet samassa työpaikassa vuosia.
Onko sattumaa?
N35härkä
Kommentit (9)
Ne kalat, jotka tunnen ovat kyllä pitkässä parisuhteessa, toisella on omistusasuntokin. Mutta mielestäni molemmat ovat aika tossun alla ja hajamielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ne kalat, jotka tunnen ovat kyllä pitkässä parisuhteessa, toisella on omistusasuntokin. Mutta mielestäni molemmat ovat aika tossun alla ja hajamielisiä.
Olikohan nekin päätökset tehty hallitsevan puolison toimesta?
Ihminen on enemmän kuin aurinkomerkkinsä.
Kaikki eivät kykene = Osa kykenee, osa ei.
Kukaan ei kykene = kukaan/yksikään maailman ihmisistä, jotka ovat horoskoopissa kaloja, ei kykene.
Kumpaa tarkoitat?
Olen kala en koskaan ole hajamielinen.Jos parini eli vesimies haluaa lähteä johonkin omiin menoihinsa sanon mene vaan en kahlitse häntä enkä määrää.
Olen kalat ja tunnistan tuosta aavistuksen itseäni.
Asioita ei tarvii mulle kovin perusteellisesti selittää, tietty riippuen siitä miten joku jonkun asian esittää, välillä kun selityksissä ei ole päätä ei häntää...
En aina kykene tekemään päätöksiä, juuri tänään heitin pallon takaisin toiselle kun hän kysyi kantaani yhteen asiaan.
Pitkässä parisuhteessa olen ollut (yli 25 v), nyt asun yksin, mutta olen kyllä valmis pariutumaan jos löytyy sopiva. Omaan kyllä myös hieman erakkoluonnetta.
Työpaikkoja on ollut useita, vaan on siellä yksi pitkäaikainenkin (n. 20 v).
Sattumaa. Mun kaikki poikaystävät ovat olleet kaloja, ja en keksi mitä yhteistä niillä on. Nykyinen on asemassa, jossa nimenomaan pitää tehdä päätöksiä. Minä olen meillä se joka jahkailee, ja se hermostuttaa miestä kun hän haluaisi päättää asiat heti.
Kalanaisena koen kalamiehiä ihan erilaisina. Tosin minulla on nousevana merkkinä leijona ja kuumerkkinä vesimies.
Tule tuonne astrologiaketjuun keskustelemaan, saat tähän vain trolleja, jotka ulisee jotain astrologia uli uli huijaus juttua.
Tuolta toisesta ketjusta saa poistettua niiden ulinan ja voi keskustella rauhassa.