Mies kysyi syntymäpäivälahjaani liittyen "Niin mistä semmoisia liivejä saa joissa on keskeltä se väliosa pitkä"
Minulla on ihan normaalit rinnat, näin kahden lapsen imetyksen jälkeen eivät näytä silikonitisseiltä kuten varmaan luulisi kaikkien normaalijärkisten tajuavan.
Rintani eivät ole limattu yhteen tai täynnä silikonia joten ne eivät ole kiinni toisissaan.
En vastannut mitään, mutta loukkaannuin kyllä. Sanoin ettei tarvitse ikinä ostaa minulle minkäänlaisia liivejä.
Kommentit (30)
Tämä ketju on kyllä niin palstaulin tekemä kuin olla ja voi. Se tehtailee näitä ihan jatkuvasti. Tyypillistä on sekin, ettei vastaile mitään.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit. Ap:lla tosi fiksu mies. Isorintainen nainen tarvitsee hyvät rintaliivit, ja todellakin sen rintojen välisen kappaleen pitää olla pitkä.
Oikea sana taitaa olla korkea. Mutta siis mies älyää naisten rintsikoista tosi paljon, kun tajuaa tämän asian.
Tarkoitti kureliivejä, juntti.
Kalliita alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin: "Jaa, miestissitkö alkoi kasvamaan vihdoin?"
älä rupea, vaimolla on D-kuppi ja itsellä B-C
Häh, mitä loukkaavaa tuossa kysymyksessä oli? Minä ymmärsin, että miehesi tarkoitti balconette-mallia. Hänhän kysyi tiettyä liivimallia eikä arvostellut sinun rintavarustustasi.
Eli siis ei ilmeisesti halua push up-vaikutelmaa???? :D tykkää ettei tissivakoa tule?
Tissivakohan tulee just siitä et liivit on kireet ja mahollisesti kapeat ett rinnat puristuu yhteen. :)
En minäkään näe mitään loukkaavaa tuossa. Mieshän selvästi tarkoitti jotain tiettyä mallia, jonka on seksikkäänä painanut mieleensä. Eli negatiivinen ajatus vaihtuikin päinvastaiseen.
Miten ihmeessä voi ostaa toiselle rintaliivit? Mulla 95% malleista on jotenkin epäsopivia, pitää olla kunnon tuki mutta ei saa painaa mistään ja jos on pitsiä niin kutittaa, kuppiosan pitää olla tietynlainen yms. Yleensä ostan aina samat kuin ennenkin, kun on ihan epätoivoista. Käykö muille ihan mitkä vaan kunhan koko on tarkistettu?
ihmeellist jos mies pitää seksikkäänä sitä ettei rintavakoa tule :DDD ku miehethän just haluaa et rintavako tulee :DDDDDDDDD ois pitäny pyytää kapeeta mallia..
Liivikaupassa myyjät auttaa. Miehen pitää vain valita myyjä, joka vastaa parhaiten vaimoa ja sitten vaan sovitusrumba käyntiin. Kyllähän miehen pitää vaimonsa rinnat tuntea kuin omat taskunsa, kun niitä joka ilta hipelöi.