Mies kysyi syntymäpäivälahjaani liittyen "Niin mistä semmoisia liivejä saa joissa on keskeltä se väliosa pitkä"
Minulla on ihan normaalit rinnat, näin kahden lapsen imetyksen jälkeen eivät näytä silikonitisseiltä kuten varmaan luulisi kaikkien normaalijärkisten tajuavan.
Rintani eivät ole limattu yhteen tai täynnä silikonia joten ne eivät ole kiinni toisissaan.
En vastannut mitään, mutta loukkaannuin kyllä. Sanoin ettei tarvitse ikinä ostaa minulle minkäänlaisia liivejä.
Kommentit (30)
Vastaisin: "Jaa, miestissitkö alkoi kasvamaan vihdoin?"
En kyllä ymmärtänyt kuvauksesta hölkäsen pöläystä mutta tuskinpa miehesikään liiveistä – ja ylipäätään kenenkään ei kannattaisi ostaa toiselle alusvaatteita lahjaksi, ainoastaan itse hankkimalla ja kokeilemalla löytää oikeat koot ja mallit.
Oli kyllä loukkaavaa. Jos mies ei keksi mitään muuta lahjaa, on tosi lahjaton tollo jopa mieheksi.
Minkälaisia rintsikoita miehesi tarkoitti?
Onko varma, että tarkoitti tissien välin leveyttä? Jos hänellä mielessä sellainen malli, jossa se väliosa on korkea (onkohan se balconette)?
Seuraavana miehen synttärinä et anna mitään lahjaksi, sanot vaan ettei missään myyty pikkumunaisille tarkoitettuja alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Onko varma, että tarkoitti tissien välin leveyttä? Jos hänellä mielessä sellainen malli, jossa se väliosa on korkea (onkohan se balconette)?
Tuli kans mieleen sellainen, jossa on leveämpi ympäryskaistale, sellainen toppimallisempi.
Ap. Miksi olet valinnut mieheksesi tuollaisen tollon? Sanon samoin jokaiselle miehelle ja naiselle joka välittää kumppanistaan. Oma valintasi. Turha täällä itkeä ja valittaa.
Itse ajattelisin jotain bodyä tuollaisen kuvailun kuullessani. Jos se väliosa oli ei tissien vaan pystysuunnassa, rintamuksen ja "alushousuosan" välinen, mahan peittävä kangas.
Eihän tosta ap:n kuvauksesta edes ota mitään selkoa mitä mies tarkoittaa, miten sinä sen nyt itse sitten ymmärsit jos niin loukkaavaa oli?
Väärikäsitys tapahtunut,pyydä näyttämään mitä modellia tarkottaa.
Jos rintasi todella haroittavat eri suuntiin, miehesi varmaan ajatteli, että sopivalla rintaliivien valinnalla ne saataisiin osoittamaan eteenpäin.
Nyt en ymmärrä mikä tuossa oli loukkaavaa? Käsitin tuosta että mies etsii mallua, jossa kuppien väliin jää tilaa ja rintavako näkyy - vai?
Yhdenkään miehen ei pitäisi ikinä ostaa naiselleen rintsikoita lahjaksi, pieleen menee joka tapauksessa. Ärsyttää joskus lehdissä liiviliikkeiden myyjien ohjeet tyyliin ” katso vaatekaapista rintaliivien koko valmiiksi” tms. Yhdessä voi mennä ostoksille, jos mies haluaa maksaa tai antaa sitten riittävän arvoisen lahjakortin.
Kun itsekin saa hikoilla sovituskopeista sopivan mallin ja koon löytämiseksi, miten ikinä kukaan voisi sokkona onnistua.
Mutta loukkaavaahan tuollainen kysymys on, vaikka onkin todennäköisesti täydellistä ymmärtämättömyyttä.
Käytätkö ympärysmitaltaan liian suuria liivejä ja nousevat epäryhdikkäästi ylös selän puolelta? Tarkoittiko mies siis leveämpiä/tukevampia rintojen alta?
Mikään ei tee naista niin kulahtaneen näköiseksi, kuin ympärykseltään liian suuret liivit..
Kuulostaa siltä, että käytät väärän kokoisia / mallisia liivejä, joka nyt vaan ei näytä viehättävältä. Osta kunnolliset, oikean kokoiset ja tukevat liivit, niin yleisilme piristyy kummasti.
Idiootit. Ap:lla tosi fiksu mies. Isorintainen nainen tarvitsee hyvät rintaliivit, ja todellakin sen rintojen välisen kappaleen pitää olla pitkä.
Miehen kannattaa ostaa numeroa liian pienet rintaliivit. Näyttää tosi seksikäältä, kun naisen rinnat vähän tursuaa liiveistä. Sama pikkareissa, jotka uppoaa sekä persvakoon, että vaginaan!
Miksei vaan anna sinulle lahjakorttia hyvin varustettuun liiviliikkeeseen? Tietääkö edes, paljonko hyvät liivit maksavat?