Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä "kuiva kausi" suhteessa rikkoutui

Vierailija
26.04.2019 |

Onko muilla ollut vastaavaa? Ollut vuosia seksittömyyttä suhteessa, ja sitten seksi on palannut kuvioihin. Minkälaiselta se tuntui pitkästä aikaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuivaa kautta oli melkein vuosi ja sen jälkeen vähän jännitti miten hommat sujuu. Hyvin sujui ja jotenkin näki taas toisen eri valossa.

Vierailija
2/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ikinä ole ollut ihan mahdottoman pitkää taukoa seksissä, mutta kuivempia kausia kuitenkin aina välillä. Olen huomannut että seksittömänä aikana toisen naama alkaa ärsyttää enemmän ja kun seksi palaa kuvioihin niin ollaan hellempiä toista kohtaan ja enemmän rakastuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden tauon jälkeen seksi tuntui oudolta, kuin olisi ystävänsä kanssa paneskellut. Kumpikin vähän vaivautuneita aluksi, koska ei enää edes tiedä miten toista lähestyä... Toisaalta tuo lähensi, ja toi taas jotain uutta suhteeseen. Kuin ensimmäistä kertaa olisi sekstaillut suhteessa, vaikka vuosien suhde takana.

Vierailija
4/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuivaa kautta takana yli 2 vuotta. En kaipaa saarnoja tästä...

Mua jännittää mun mies enkä uskalla edes ehdottaa seksiä... ollaan oltu yhdessä yli 15 v....

Vierailija
5/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jännittää mun mies enkä uskalla edes ehdottaa seksiä... ollaan oltu yhdessä yli 15 v....

Kyllä kannattaa ilmaista oma halu, koska toinen voi ajatella samalla tavalla, että ei uskalla ilmaista asiaa, vaikka haluaisikin. Keskustelu kannattaa. Valita siihen oikea ajankohta :)

Outoahan se on lähestyä noin pitkän ajan jälkeen toista ja olo voi tuntua epävarmalta. Jotta se ei olisi liian outoa, kannattaa lisätä läheisyyttä, siis ihan sellaista pientä hellyyttä arkeen ja sanoa toiselle, että olisipa kiva jos joskus suutelisit minua tai halaisit enemmän. Pyytää vaikka toista suutelemaan tai osoittaa muulla tavoin läheisyyttä aluksi, eikä heti ottaa seksiä kuvioihin.

Vierailija
7/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa ilmaista oma halu, koska toinen voi ajatella samalla tavalla, että ei uskalla ilmaista asiaa, vaikka haluaisikin. Keskustelu kannattaa. Valita siihen oikea ajankohta :)

Outoahan se on lähestyä noin pitkän ajan jälkeen toista ja olo voi tuntua epävarmalta. Jotta se ei olisi liian outoa, kannattaa lisätä läheisyyttä, siis ihan sellaista pientä hellyyttä arkeen ja sanoa toiselle, että olisipa kiva jos joskus suutelisit minua tai halaisit enemmän. Pyytää vaikka toista suutelemaan tai osoittaa muulla tavoin läheisyyttä aluksi, eikä heti ottaa seksiä kuvioihin.

Kiitos ystävällisestä vastauksesta. Me kyllä halitaan ja pussaillaan (ei suudella) ja rakastetaan toisiamme. Seksi on jäänyt minun takiani kokonaan. Haluaisin haluta miestä, mutta pelottaa. Meillä on ollut tosi pahoja riitoja. Mulla on sellainen ongelma että sekdin jälkeen mies ällöttää...

Ennemmin panen tuntematonta jota en tunne. Oon jotenkin tosi pettynyt kun tutustun miehiin syvällisemmin. Oonko viallinen?

Vierailija
8/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksin jälkeen mies ällöttää (ihan sama kuka mies)

Vierailija
9/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ällöttää myös jos en seksin aikana saa orgasmia. Silloin mies inhottaa vielä enemmän ja koen itseni hyväksikäytetyksi. Ja tässä pitkässä suhteessa oon saanu vain harvoin orgasmin.

Vierailija
10/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,anteeksi avautuminen! Tärkeä aihe mulle

Vierailija
11/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ällöttää myös jos en seksin aikana saa orgasmia. Silloin mies inhottaa vielä enemmän ja koen itseni hyväksikäytetyksi. Ja tässä pitkässä suhteessa oon saanu vain harvoin orgasmin.

Oletko käynyt seksuaaliterapeutilla? Voisi olla ainakin jotain apua...

Vierailija
12/12 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vibraattori ja harjoittele sillä? Sen voi myös ottaa seksiin kumppanin kanssa mukaan. Itse esimerkiksi tykkään kun olemme lusikka-asennossa.