Tiesitkö kuka antoi tällaisen alternatiivisen selityksen Israel-nimen synnylle?
“The term Israel is really is Ra EI - the amalgamation of the Ancient Egyptian and Canaanite deities of Ra, Isis. And EI. The ruling bloodlines originate from Sumeria, Babylon, Canaan and Egypt. They were the original adherents of the mystery cults, the Ancient Priest Class, and Pharaohs. They became the European royal bloodlines. And the Venetian banking oligarchs."
Onkohan opetettu koulussa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tulin vain tähän kertomaan seuraavan, mitä en myöskään itse ole tiennyt:
Maailmassa on kolme keinotekoista valtiota, jotka on muodostettu muiden valtioiden toimesta näiden etujen ajamiseksi. Nämä valtiot ovat Israel, Saudi-Arabia ja Pakistan. Esim. Saudi-Arabian Britit antoivat riidanhaluisimmalle ja fanaattisimmalle keksimälleen suvulle. Saudi on tuon suvun sukunimi. Tarkoituksena oli saada alue pysyvästi poliittisesti epävakaaksi, jotta sen luonnonvaroja voidaan diilata omaksi hyödyksi. Pakistan luotiin, jotta Iranin ja Intian maantieteellinen yhteys saatiin poikki (Iranista on aina lähdetty Intiaan maanpakoon kun muut valtiot tuovat sotia sen maaperälle, ja palattu sitten rauhan palattua takaisin).
Mielestäni tämä asia tulisi opettaa jokaiselle peruskoulussa. Itse luulin pitkään, että palestiinalaiset ovat jotain sotaisia hörhöjä, jotka pyrkivät tunkeutumaan israelilaisten alueelle väkivalloin. Vasta aikuisena sain tietää, että koko Israelia ei ole ollut alun perin olemassakaan, vaan se on menty tunkemaan poliittisien päämäärien vuoksi alueelle, jossa toinen kansa jo eli elämäänsä. Eipä hitto soikoon mikään ihme, jos alueella on pikkuisen vaikeaa päättää, missä kukakin saa elää ja millä perusteella!
Olen samaa mieltä kanssasi. Poikani on naimisissa israelilaisen kanssa, ja asuvat siellä. Käyn ainakin 2 kertaa vuodessa heidän luonaan ja minun on vaikea pitää mielipiteeni salassa. Miniäni suvun miehet ovat kaikki olleet armeijan palveluksessa. Ja 2 veljeä ovat töissä Dimonan ydinvoimalassa, jossa myös ydinase maan alla. Myötätuntoni on palestiinalaisten puolella, vaikka en kaikkia heidänkään toimia hyväksy. Netanjahu on miniäni suosikki.
Raamatun mukaan Israel on nimi, jonka Jumala antoi kantaisä Jaakobille, Iisakin pojalle. Jaakob Israelilla oli ne 12 poikaa, joista muodostui Israelin heimot. Yksi Jaakob Israelin pojista oli Juuda, jonka heimoon Jeesus myöhemmin syntyi. Jeesusta kutsutaan Juudan leijonaksi. Myös sana "juutalainen" tulee ymmärtääkseni Juuda-nimestä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rikkaat Amerikan juutalaiset tuovat teininsä viettämään bar tai bat mitzvahit Juudean autiomaahan. Lapsenlapseni bar mitzvah pidettiin itkumuurilla 2012.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat Amerikan juutalaiset tuovat teininsä viettämään bar tai bat mitzvahit Juudean autiomaahan. Lapsenlapseni bar mitzvah pidettiin itkumuurilla 2012.
Tapa kristittynä on rankkaa seurata näitä juutalaisten traditioita. Olen ollut myös ympärileikkaus eli brit mila-juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tulin vain tähän kertomaan seuraavan, mitä en myöskään itse ole tiennyt:
Maailmassa on kolme keinotekoista valtiota, jotka on muodostettu muiden valtioiden toimesta näiden etujen ajamiseksi. Nämä valtiot ovat Israel, Saudi-Arabia ja Pakistan. Esim. Saudi-Arabian Britit antoivat riidanhaluisimmalle ja fanaattisimmalle keksimälleen suvulle. Saudi on tuon suvun sukunimi. Tarkoituksena oli saada alue pysyvästi poliittisesti epävakaaksi, jotta sen luonnonvaroja voidaan diilata omaksi hyödyksi. Pakistan luotiin, jotta Iranin ja Intian maantieteellinen yhteys saatiin poikki (Iranista on aina lähdetty Intiaan maanpakoon kun muut valtiot tuovat sotia sen maaperälle, ja palattu sitten rauhan palattua takaisin).
Mielestäni tämä asia tulisi opettaa jokaiselle peruskoulussa. Itse luulin pitkään, että palestiinalaiset ovat jotain sotaisia hörhöjä, jotka pyrkivät tunkeutumaan israelilaisten alueelle väkivalloin. Vasta aikuisena sain tietää, että koko Israelia ei ole ollut alun perin olemassakaan, vaan se on menty tunkemaan poliittisien päämäärien vuoksi alueelle, jossa toinen kansa jo eli elämäänsä. Eipä hitto soikoon mikään ihme, jos alueella on pikkuisen vaikeaa päättää, missä kukakin saa elää ja millä perusteella!
Jos nyt kuitenkin oikein pinnistelet sitä muistiasi niin muistat että olihan siellä joku Jeesus-niminen niillämain jo parituhatta vuotta ennen kuin Israel perustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin oikein pinnistelet sitä muistiasi niin muistat että olihan siellä joku Jeesus-niminen niillämain jo parituhatta vuotta ennen kuin Israel perustettiin.
Jeesus on juutalaisille vain väärä messias. Ei Jumalan poika.
Siis mä olen aina luullut, että tuo nimenomaan on se mistä nimi tulee. Is Ra El.
Hohhoijaa, aloittaja on eksynyt salaliittoteoreetikoiden sivustoille.
Joo, maailmassa juutalaiset okkultistit hallitsevat, se on totta, mutta kaikki ei ole salaliittoa. Lisäksi pitää erottaa se Jumalan valitsema juutalaisuus johon ei kuulu eliitin rahanahneus ja okkultismi.
Jaakob sai Israel-nimen painittuaan Jumalan (tai Jumalan enkelin) kanssa. Sara=kamppailla ja El=Jumala, siitä päästään lähelle Israel-nimeä.
Jos Kaanaan autiomaassa on ollut El-niminen epäjumala, niin so what? Kyllähän nykyisinkin jumala-nimen alla on monenlaista yrittäjää mutta kaikki eivät pelasta.
Raamatussa kuitenkin erittäin selkeästi kielletään Egyptin epäjumalat ja auringonpalvonta.
T:uskova