Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten kohdistaa seksuaalienergia järkevästi?

Vierailija
26.04.2019 |

Nyt pyörin vain tässä panetuksessa enemmän ja vähemmän levottomana, välillä ihan lamaantuneena ja saan kierroksia tähän ihan kaikesta.
Seksi tulee mieleen mitä ihmeellisimmistä jutuista (tänään mm. jääkaapin oven aukaiseminen laukaisi sellaisen olotilan, etten voinut kuin poistua vessaan, myös se kun näin termarista kaadettavan kuumaa mehua mukiin, nuotion liekkejä katsellessa olin ihan vaikeana kun kehoni eli niitä liekkejä ja olin ihan orgasmin partaalla siinä) ja häiritsee oikeasti keskittymistä jo aika paljon.
Masturbointi ei auta, vaan korkeintaan 5 minuutiksi helpottaa ja pitää ehkä vaan yllä osittain tuota jatkuvaa panetusta - toisaalta masturboimattomuuskaan ei auta, MIKÄÄN EI AUTA.
Ihan hirveää.

Onko kenelläkään vinkkejä mihin lähteä purkamaan tätä jotenkin järkevästi?
Mikään maalailu ja kirjoittelu ei meinaa onnistua, kun en kykene keskittymään ja meditoidessakin menen heti eroottiseen transsiin ja saan orgasmin, tanssiminen ihan OK mut sekin sitten osaltaan nostaa tuota etenkin kun kiihotun myös omasta vartalosta ja peilikuvasta.

Ja jos ei ole vinkkejä, niin vertaistuki on myös tervetullutta!
Tuntuu, että tulen hulluksi tämän kanssa ja häiritsee todella elämää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kutina ei lähde kuin naimalla.  Mikään muu ei auta. Itsellä oli sama jo teininä ja heti kuin pääsi 19v ekan kerran naimaa pilluun, niin helpotti. Siitä lähtien vaivaa on pillulla hoidettu.  Eikä tarvitse vielä kuusikymppisenäkään menne edes viikkoa ilman pillua, kun ajatukset alkaa harhailemaan ja keskittymiskyky karkaa.  Onneksi vaimo ymmärtänyt edes kerran viikossa harrastamaan seksiä ja antamaan pillua.  Alkanut jo tuntumaa, etteikö vaiva hellitä ollenkaan.  En kyllä haluakaan, jos niikseen tulee. ;))))) Olen ollut koko ikäni pillusta ja naisesta riippuvainen. Rakastan vaimoani muutenkin yli kaiken.

Vierailija
2/4 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin ehkäisy pillerit vähentävät haluja. Jotkut masennuslääkeet alentavat myös haluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät kiima näkyy ja tuntuu...

Paneminen auttaa.....mulla kalu meinaa kovettua kokoajan ja tekis mieli naida kaikkea mikä liikkuu....

Vierailija
4/4 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunna seksuaalienergiaa rakkaudeksi.

Harrasta painonnostoa, se maadoittaa.

Rakastu viriiliin mieheen.

Juokse maratonia.

Rakasta enemmän itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi