Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leuassa kipeä kohouma eli kai ihonalainen finni mutta puristaessa ei tule mitään!.:(

Vierailija
26.04.2019 |

Äääh. Miksi leukaan tulee tällaisia perk.eleitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niitä muuallekin.

Itsellä kasvoi parhaimmillaan sarvet otsaan jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
2/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota pari pv niin se joko katoaa tai siihen tulee vaalea pää ja sitten puristat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä rauhaan se sika!

Vierailija
4/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oota pari pv niin se joko katoaa tai siihen tulee vaalea pää ja sitten puristat pois.

Tai sitten ei, vaan se kasvaa ja kasvaa viikkoja punaiseksi sarveksi, eikä tule päätä. SItten lopulta alkaa laskea hiljakseen.

Vierailija
5/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla noihin ihonalaisiin ei tuu koskaan vaalea päätä, niitä ei voi puristaa. Ne on päiväkausia ja jotenkin kuivuu ja kovettuu sit hitaasti pois. 

Vierailija
6/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihonalaiset pallukat jäi ennen kuukausiksi hengailemaan iholle. Vaikka pesi miten kovilla tai hellävaraisilla aineilla, mikään ei auttanut ja punoitus ja koko yleensä vain kasvoi. Huomasin lopulta, että ainoa tapa saada ne katoamaan nopeammin on pestä ihoa mahdollisimman vähän. Mielellään ei ollenkaan, mutta se tuntuu liian ällöltä. Minulla ei leuan iho rasvoitu ollenkaan, joten saa olla lisäämässä rasvaa purkista. Ja silloin kun pesen niin pelkkä mahdollisimman kylmä vesi, kasvovesi ja rasvaa päälle. Harmittaa, että on naama ja rintakehä täynnä arpia kun menin käyttämään kaikkia myrkkyjä niihin. Jos en olisi pessyt ihon omaa suojakerrosta pois vahinko olisi ollut pienempi. Kosmetiikkateollisuus ja lääketeollisuus on syypää ja liian usein vain pahentaa ihmisten oireita. 

Vierailija
7/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä tökkään desinfioidulla neulalla  siihen reiän ja koitan vähän puristaa tulisko sieltä mitään.. Yleensä seuraavana päivänä siihen on noussut finni jonka voi sitten puristaa.

Vierailija
8/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen yöksi hammastahnaa. Ihon alle kulkee reitti vaikka sitä ei näy.

Vierailija
9/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuuöljy voi auttaa kuivattamaan sen. Itse olen ruvennut käyttämään sitä finneihin kun niitä tulee kausittain paljon.

Vierailija
10/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko menkat tai ovulaatio tulossa? Hormonipaukama !

Vierailija
11/11 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko menkat tai ovulaatio tulossa? Hormonipaukama !

Tämä sarvipää huomasi että raskausaikana niitä ei ollut. Joten kun lopulta lähelle nelikymppisenä väsyin todella, hain diane novat. Ja siihenpä ne hiljalleen hävisivät, tai sitten itsekseen, mutta kuitenkin uskon että hormonaalisia olivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan