Huonoin hotelli, jossa olet ollut?
Itse kävin viime kesänä eräässä lontoolaisessa hotellissa. Olin varannut huoneen neljäksi yöksi, mutta lopulta en kyseisessä hotellissa yöpynyt lainkaan. Kylpyhuone oli aivan homeessa, lattialla vilisi torakoita ja ties mitä muuta, katon läpi valui vettä suoraan sänkyyn. Lähdin kyseisestä hotellista vauhdilla siinä vaiheessa, kun löysin sängyn alta kuolleen rotan. Rahoja en saanut takaisin.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (17)
Hotellin nimi olisi kiva tieto, ilman sitä ap:n tarina on klassinen urbaanilegenda.
Vierailija kirjoitti:
Hotellin nimi olisi kiva tieto, ilman sitä ap:n tarina on klassinen urbaanilegenda.
Hotellin nimi oli Goddis Lodge, mikäli oikein muistan. Googlesta löytynee kuvia kyseisestä paikasta.
Aikanaan Espanjassa vietin muutaman päivän eräässä rantahotellissa, joka oli ihan siisti, mutta joka kerta kun käytin huoneessani viemäriä - respan täti tuli ovelle elekielellä keuhkoamaan, että alakerrassa sataa vettä ja mitä minä oikein teen ja heti perään tuli huoltomies, joka sitten fixaili kylppärin silikonisaumoja. (Olisikohan siellä ollut putki poikki jossain talon rakenteissa?)
Pariisin lentokenttähotelli, kun myöhästyttiin jatkolennolta. Onneksi ei tarvinnut itse maksaa.
Rodos, Faliragi.. 2 tähden hotelli.
Kun jääkaapin aukaisi, niin joka kerta ovi tippui alas. Jääkaapissa ei voinut säilyttää mitään, koska sähköt sammuivat myös jääkaapista (!) kun huoneesta poistui. Aamupala oli niin huonotasoinen, että jätin usein väliin kokonaan. Vieressä oli joku yökerho, jonka jumputus ja kiljuminen jatkuivat usein pitkälle aamuyöhön. Oli tosi halpa hotelli. Omistaja, vanhempi naisihminen oli kylläkin todella sympaattinen ja mukava. Silti Ei enää ikinä halpishotelliin.
Three Crowns Tallinnassa. Kahden hengen huone oli sellainen, ettei matkalaukku mahtunut muualle kuin sängyn päälle. Huoneessa haisi paskaviemärille, mutta haju ei tullutkaan kylppäristä kuten ensin luulimme, vaan huoneen nurkasta.
Heathrown joku Holiday Inn, jonne minut majoitettiin viimeksi kun lentoni peruuntui. Ankea hotelli ja niin huono ruoka, että jäi syömättä koska en vain saanut sitä alas vaikka oli nälkä.
Korfun Aharavissa joku lomahotelli yli 10 v. sitten. Ovi oli vain muodollisuus, päivä paistoi siitä läpi ja tuuli tuiversi. Kesäkuun alun yöt oli aika viileitä ja peitot ohuita, paleltiin koko perhe ihan hulluna. Paikka oli keskellä ei-mitään, joten käytännössä oli pakko syödä hotellilla, jossa ruoka oli ihan surkeaa. Passit takavarikoitiin tuntemattomasta syystä kirjautumisen yhteydessä. Kaiken huippu oli, että koska meillä EI ollut all-inclusive -loma, niin meidän olisi pitänyt koko viikon pitää ranteissamme leveää sinistä muoviranneketta mikä olisi kertonut asian henkilökunnalle. Aurinkolomalla!!! No, ei pidetty.
Hotel Riosol Puerto Ricossa Kanarialla v. 2003. Torakoita vilisi joka puolella. En meinannut saada nukutuksi.
Eräs hotelli Tallinnassa. Olin varannut parhaan huoneen, mutta sain sitten tietenkin sen huonoimman. Pyysin korvauksia mutta rahoja ei kuulunut.
Olin hotelli Astorissa Vladivostokissa 1980-luvun alussa. Se oli kolmen tähden hotelli.
Rottien tähden, torakoitten tähden ja ruoan puutteen tähden. Jopa Suomessa olen ollut paremmassa hotellissa.
Emma K. kirjoitti:
Olin hotelli Astorissa Vladivostokissa 1980-luvun alussa. Se oli kolmen tähden hotelli.
Rottien tähden, torakoitten tähden ja ruoan puutteen tähden. Jopa Suomessa olen ollut paremmassa hotellissa.
"Jopa Suomessa" ??
Suomessa järvenpäässä siinä radan vieressä scandic.
Huone oli likainen. Mennessä oli kakkaa pieni pökäle pystyssä. Taulussa oli kahta eriväristä (eri aikaan tullutta) roisketta, vauvansängyn patjassa oli monenlaisia tahroja. Eri aikaan tulleita. Valokatkaisimet olivat töhnässä (ehkä kosteusvoidetta), vessassa oli likaisen veden aiheuttamia roiskeita jokaisella seinällä alhaalla lattiasta noin 20 cm korkeuteen saakka.
Ja me jouduimme odottamaan, että huone ensin ehditään siivota. Eli ei ollut unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa järvenpäässä siinä radan vieressä scandic.
Huone oli likainen. Mennessä oli kakkaa pieni pökäle pystyssä. Taulussa oli kahta eriväristä (eri aikaan tullutta) roisketta, vauvansängyn patjassa oli monenlaisia tahroja. Eri aikaan tulleita. Valokatkaisimet olivat töhnässä (ehkä kosteusvoidetta), vessassa oli likaisen veden aiheuttamia roiskeita jokaisella seinällä alhaalla lattiasta noin 20 cm korkeuteen saakka.
Ja me jouduimme odottamaan, että huone ensin ehditään siivota. Eli ei ollut unohtunut.
Lisään, että teki mieleni katsoa, missä kunnossa aikuisten sänkyjen patjat ovat, mutta en iljennyt.
En ole edes ulkomailla ollut toistaiseksi ainakaan likaisessa huoneessa.
Lontoossa en tykännyt, kun oli kamalan kylmä, vaikka patteri oli päällä. Ikkuna kun oli yksilasinen. Ja peseytyminen oli hankalaa, kun oli kylpyamme, johon tuli kaksi hanaa: toisesta kylmää ja toisesta kuumaa. (englanti on jälkeenjäänyt. Mun koulussa oli liikkasalin käsienpesualtaassa tuolla tavalla 1970-luvulla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellin nimi oli Goddis Lodge, mikäli oikein muistan. Googlesta löytynee kuvia kyseisestä paikasta.
Hintaluokassa 50 puntaa (60 €) / yö ja Lontoo, ei voi olettaa tai odottaa, että saisi mitään muuta kuin läävän.
Kreikassa, läpi yön mopot päristeli. Nukuin varmaan 2-3 tuntia päivässä, olin viikon