Kaikki ovat vähän biseksuaaleja
Vai väitätkö, ettet saisi minkäänlaista tyydytystä seksistä saman sukupuolen edustajan kanssa? Kyllä vaan saisit.
Kommentit (25)
Tiedän kokeilemattakin että olen 100% hetero.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut ja todennut, että ei ole minun juttuni.
Mutta koit silti seksuaalista tyydytystä, edes hieman. Eikö?
Löytyi kerralla sen verran laadukas vaimo, että ei ole 20 vuoteen tarvinnut kokeilla sen enempää muita naisia kuin miehiäkään. Tuskin jatkossakaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koit silti seksuaalista tyydytystä, edes hieman. Eikö?
Enpä oikeastaan. Käsipeliksi meni lopulta. Voi silti olla, että jonkun toisen kanssa olisi ollut nautinnollisempaa.
Ap se siinä koittaa puolustella homouttaan.
Minä en ole kiinnostunut kummastakaan sukupuolesta seksuaalisessa mielessä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole sen enempää puolustelun tarvetta kuin vasenkätisyydessäkään.
Tiedän kokeilemattakin että olen 100% homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole sen enempää puolustelun tarvetta kuin vasenkätisyydessäkään.
Ei niin, miksi siis puolustella?
Vierailija kirjoitti:
Enhän vaan pistän faktat tiskiin. Jos on edes joskus ajatellut että onpas tuo (saman sukupuolen edustaja) hyvännäköinen, on jo siinäkin biseksuaalisia piirteitä. Ja jokainen on varmasti ajatellut noin, mutta sitä ei kehtaa myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän vaan pistän faktat tiskiin. Jos on edes joskus ajatellut että onpas tuo (saman sukupuolen edustaja) hyvännäköinen, on jo siinäkin biseksuaalisia piirteitä. Ja jokainen on varmasti ajatellut noin, mutta sitä ei kehtaa myöntää.
No ei.
Jos minä miehenä näen miehen joka näyttää elävältä kreikkalaiselta veistokselta ajattelen että onpas tuo hyvännäköinen, mutta vain siinä mielessä että haluaisin itse näyttää samalta.
En minä halua sen miehen kanssa tehdä mitään seksuaalista, kun pelkkä ajatuskin ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirakin voi olla komea ja hyvän näköinen ilman että omaa yhtään zoofiilin piirteitä.
Minua naisena ei kiinnosta toinen nainen seksuaalisesti lainkaan. Voin kyllä ihailla kauniin naisen ulkomuotoa yleisellä tasolla. Ymmärrän kyllä, ettei seksuaalinen suuntautuminen tiettyyn sukupuoleen ole välttämättä sataprosenttista kaikilla ihmisillä, vaan prosentit vaihtelevat yksilöstä riippuen. En ole ollut koskaan seksuaalisessa kanssakäymisessä naisen kanssa, enkä varmaan tule olemaankaan. Tai sitten sitä oikeaa ei ole vain osunut kohdalle. :)
Tatuoidut 150kg äijät on pahimpia homoja lapsuuden traumojensa takia. Mutta sanoppa se niille nii kyllä voi olla pyllys reikä vähän kipee sen jälkee!!!!!!!!!!!!!!!!
Naisista useimmat ovat vähän biseksuaaleja. Miehistä taas useimmat eivät ole biseksuaaleja.
Koen itseäni vähän vanhemmat tietyn tyyppiset naiset todella viehättäviksi ja seksikkäiksi, mutta seksi naisen kanssa ei kyllä kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut noin myös autoista, tarkoittaako se että haluan tunkea pakoputken minne valo ei paista? Ja entä kaikki ne lasten söpöyden ihailijat, hupsista pedoja jokainen!