Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-lukulaiset vko 21

22.05.2006 |

Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Uusimaa (kesäkuusta Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Teti ja olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

Vauhtinelikko Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Kuumeilija-69 minä 36v. ja mies 30v. Ensimmäistä kuumeillaan ja yritys aloitettu 08/05. Km takana 11/05.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ivfää eli koeputkihedelmöitystä (mitään varsinaista vikaa ei ole tosin todettu).

Trattis, vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi.

ei lapsia, koiria kaksi. yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Pillerit olen lopettanut -93, vauvaa olen toivonut siitä asti enemmän tai vähemmän. 2 v. tosiyrittämisen jälkeen onnisti 1. clomikierrosta -99. Toista lasta en halunnut/jaksanut heti perään ja myöhemmin kariutui avioliittokin. Nykyisen miehen kanssa toivottu lasta 9/05 alkaen ja 1/06 clomit+pregnyl käyttöön. 5. ja toistaiseksi viimeinen clomikierto alkoi juuri. Tuloksena clomeista tähän mennessä 27 pv:n kuukautiskierto (aik 25-35 pv), mielialan vaihtelut ja finnit.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

Ja plussanneet:

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa. Viides siis tekosilla!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä jo näin aikaisemmin täällä!

näyttää tulevan lämmin päivä, pilviä ei näy ja kotona oli +18 jo aamusta. kovin vähäioseksi nuo vesisateet jäi, nurmikko olisi ehkä kaivannut vähän enemmän, minä tosin en.

kp taitaa olla 9. mietin että jättäisinkö tikutukset väliin (en meinaan eilen niitä löytänyt, nyt aamulla kyllä, mutta en testannut). ovis mulla ollut yleensä aika aikaisin, mutta nyt on viikonloppuna lemmiskelty (ihan siis huvikseen, huraa!), ja jos näin jatkuisi...

toivottavasti ani olo jo parempi!

ja sitten huomasin että unohdin vm-69 tuolta listalta, sori! laita tietosi, jos haluat, niin päivitetään jälleen.

mitäs muita tälle viikolle, sonjaemmalla suunnittelua ainakin, onnea sinne!

nyt katkes taas ajatus, palajamme...

Vierailija
2/23 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen aamu.

Tein aamulla testin, en malttanut enää odottaa vaik kp 30/32-36 ja puhdas nega tuli.

Testin tein koska eilen todella kuvottava olo aamulla. Ja nyt edelleen yhtä oksettava olo. Nyt vaan mielessä, et ehkä tein testin liian aikaisin. Edellinen plussa näkyi vasta kp33.

Tässä tietysti itselle vaan miettii, et viel olis mahiksia, mut ... no... odotellaan vielä muutama päivä.

Onko täällä muilla samoja ongelmia, et menee testailemaan turhan aikaisin?

Nyt töihin lähtö!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin ihmeeseen katosi koko minun viesti. Pitkät turinat kirjoitin mutta olkoon nyt, kirjoitan paremmalla aikaa. Kiitos trattis kun avasit viikkopinon. Emmiä huhuilen, toivottavasti kaikki on edelleen hyvin.

Minä hermoilin lauantai aamupäivällä oman oviksen takia. Aamulla ei mitään, iltapäivällä tuskin silmin erottuva haamu (kun oikein käytti mielikuvitusta), eilen aamulla ja illalla sama juttu. Äsken ruokiksella olikin sitten lähes yhtä vahva viiva joten illalla täytyy vielä testata josko se vahvistuisi. Tammikuun tärppikierrossahan minulla ovis meni juuri noin eli illalla oli tasavahvat ja seuraavana aamuna oli jo haalea viiva. Eli ovis(oletettu sellainen) on tänään tai huomenna. Limoja en ole kovin paljoa huomannut kuin eilen vähän joten voi olla että menee harjoittelun piikkiin tämäkin kuukausi mutta yritettävä on. Tosin lämmöt oli aamulla edelleen vielä alhaalla, toivottavasti nyt pari päivän sisällä nousee. Ihanaa pääsee vihdoinkin piinaamaan. Tänään siis kp 18, jos oikein muistan. Kierto venyy siis sinne 33-34 päivään.Trattis taidetaan olla samoissa vaikka sulla on vähemmän päiviä mutta jos sulla on ovis nyt niin saadaan piinata yhdessä. Rinnat ovat aavistuksen arat ja vasemman puolen mahaa jomottaa, on jotenkin sellainen täyteläinen olo.

Toivottavasti saadaan porukkaa pinoon ja kuullaan kuulumisia. Nyt on jatkettava työn tohua mutta palaillaan...

-pietu-

Vierailija
4/23 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa lyhyt viikko edessä. Ja huomenna en ole omassa toimistossa joten kohtahan tämä viikko onkin jo ohi.

Kyllä taas saa siunailla kuinka tuo touhu tuolla yksityisillä on ihan toista. Tänään oli se suunnittelu ja sumuttelut aloitan nyt sitten torstaina, punktio on sitten todennäköisesti viikolla 25. JIPPII, siis en hurraile sille että tässä joutuu hoitoon, vaan kun vihdoin alkoi taas tapahtua. Nyt mennään siis kp 17 ja terolut-kuurin aloitin lauantaina. Kun olivat naikkarilla kirjoittaneet sen reseptin epäsäännöllisen kierron vuoksi, jotta sitten hoitoa aloittaessa niitä popsin. Joten lähdin siitä olettamasta että tässä kierrossa alkaa sumut. Ensi viikolla sitten voin raportoida minkälainen hikoileva ja kiukkuinen hormonihirviö minusta on tullut...

Tämä menee nyt taas oman navan puolelle...mutta henkisesti iso huojennus tämän kaiken säätämisen jälkeen, nyt kun kalenteriin on merkattu aikoja ja hoitosuunnitelma tehty.

Pietullakos se oli samoissa kierto kuin minulla? No piinailla voidaan yhdessä, tosin minä en ole oikein hyvää piinaseuraa kun alan ne sumut ja sitten odotellaan menkkoja alkavaksi... ;)

Toivottavasti trattiksen viikonlopun lemmenleikit tuottavat tulosta =).

Jokos Emmi on muuttopuuhissa? Toivottavasti kaikki on hyvin ja plussaa näyttää edelleen? En löytänyt edellistä pinoa tähän hätään, joten en ole tarkistanut kuulumisia.

Ja kuumeilijakos se testaili negaa, pahoittelut.

Taas hommiin, pomon ääni kuuluu käytävältä...

Vierailija
5/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei, mulla on piinapäivät! Ihme, kun ei edes oikeestaan piinistytä. Sitä on jo niin tottunut tädin säännöllisiin vierailuihin, että ei osaa edes toivoa muuta. Kp:t kuitenkin 26/26-28 eikä mitään tuntemuksia. Tissit tyhjät ku 70-luvun maitopussit (muistatteko muuten?) eikä masuvaivojakaan lievää ummetusta ja ilmavaivoja lukuunottamatta ole. Pari päivää kun pääsis vielä järjissään eteenpäin, niin vois ruveta jo oikeesti jännäämään. Kurkku oli viime yönä aivan älyttömän kipee ja sepä onkin herkkua, jos flussa ja tätsy iskevät samaan aikaan. Täytyy käydä täydentämässä panadol-varasto...

Viikonjatkoja!

Vierailija
6/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Asustamme Uudellamaalla. Toiveissamme olisi vielä saada vauva, mutta toistaiseksi ei ole vielä lupaa yrittää, koska keskenmenon syitä etsiskellään vielä. Vauvakuume on aivan valtaisa... " yritys" alkaa heti kun varmistuu, ettei keskenmeno johtunut meidän " vääränlaisista" veristämme.

Kuopus täyttää huomenna kolme, töihinpaluu edessä. Hyvä, että saa jotain muuta ajateltavaa. Vaikka kyllä olisin mielelläni jatkanut kotiäitinä.

Vierailija
7/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voi sanoa että ihanaa kun tulee vettä. Sataisi nyt kunnolla että kastuisi nurmikkokin läpensä. Maa on tosiaan niin kuivaa ettei siinä kasva oikein mikään. Nurmikkokin oli illalla enemmän ruskea kuin vihreä. No tietysti kun sitä sadetta toivoo niin sataa koko loppuviikon. Meinasin pitää perjantain vapaata niin pääsisi viettämään vähän pitempää viikonloppua ja ehtisi mökkeilemään vähän paremmin.

Sonjaemman ja trattiksen kanssako minä saan piinata seuraavat pari viikkoa, tosi mukavaa. Tosin en tiedä vielä pääsenkö piinaamaan mutta yritetään kovasti. On meinaan meikäläisen kroppa niin outo ettei oikein itsekkään ymmärrä sitä. Eilen aamupäivällä testasin ovista ja oli tuskin näkyvä viiva, iltapäivällä aavistuksen vielä heikompi kuin kontrolliviiva ja illalla ajattelin testata ja kas kummaa viivat oli tasapaksut. No eilen ei ollut mahista lakanoita pöllyyttää ja jää sitten tähän iltaan joten katsotaan onko jo liian myöhäistä. Äsken tein testin ja viiva oli haalenemaan päin. Ja venyvät limatkin huomasin samalla(kaikkea sitä tulee tutkailtua mutta tässä sodassa on kaikki keinot sallittuja plussan saamiseksi). Tammikuun tärpissä meni ihan samoin että tälleen ovisplussaa seuraavana päivänä tärppäsi mutta huonoin seuraamuksin. Lämmöt oli aamulla vielä alhaalla mutta aavistuksen korkeammat kuin eilen joten voi olla että meni otollisin aika ohi. Mutta täysillä piinaillaan mukana ja oireita aletaan tutkimaan heti alkuviikosta.

Senniinalla on jännät paikat. Toivotaan että täti pysyy kaukana ja toivottu plussa tulee. Olikos meitä muita testailemassa vielä tällä viikolla???? On niin hiljaista että käykäähän kertomassa kuulumisia. Kuinkas emmin ja levinian viikot etenee? Toivotaan että kaikki on hyvin.

Nyt työn pariin. Paidelle, jos luet meitä, erityisterkkuja!

-pietu-

Vierailija
8/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ihanaa todellakin et sataa. On jo pari viikkoa tehyt mieli vähän siirrellä kukkia pihalla ja jakaa niitä, mut kuivuuden takia ei oo kannattanut. Mut olit Pietu ihan oikeassa, et ei sen kyl sit tarvii koko loppuviikkoa sataa...

Mulla jatkuu vielä pienoiset piinailut, vaikka negan eilen testasinkin. Siis hyvin pienenä, jotta todella matalalta sit putois taas kerran. Nyt menossa kp 31/32-36 eli ei ollut varmaan mitään järkee edes testata vielä ja olinkin päättänyt et vasta jos menkat on todella myöhässä, mutta " sattui" olemaan kaapissa yksi testi niin jokainen varmaan arvaa kuinka siinä käy...

Edelleen lämmöt koholla ja nänneihin ilmestynyt ihmeellisiä pieniä näppylöitä ja vatsa koko ajan ihmeen turvonneen tuntuinen, oikealla puolella ihmeellistä nipistelyä.

On se muuten kumma, et noita oireita tuntuu aina löytyvän ja sit täti kurvaa paikalle ja taas seuraavan piinailun aikana kuvittelee, et ei tällaista oloa ollut viimeksi. Hassua tää naisen elämä!

Toivottavasti toi sade ei jatku todellakaan koko viikkoa, sillä on edessä ihanan pitkääää vkl ja meen vasta ma töihin.

Oliko muita lähiaikoina piinailevia?

Sateista tiistain jatkoa!!

Vierailija
9/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin piinailen toiv. vielä huomisen yli..Oireen oiretta ei ole päivän aikana ilmaantunut, joten en oikeen tiiä, onko aihetta piinistellä vai ei. Ainahan se turha toivo tässä vaiheessa herää ja kuten kuumeilija kirjoitit, niin aina on sellanen olo, et viime kierrossa ei tällasta kyllä ollut.

Vierailija
10/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemassa kayn - kirjoitukset hoitelenkin enmman tuolla suurperhepuolella kun tunnen sen ' omakseni' !

Vointi on mita parhain, joka taas merkinnee ettei ole oikein sellaista ' todellisuuden' tunnetta etta olisi raskaana! Kaikki on viela niin alullaan etta pidan matalaaa profiilia :kaikille kuitenkin rauhallista piinaviikkoa/toivottavasti plussatuulia jne jne...

Vierailija
11/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännää senniinalla ja kuumeilijalla, toivotaan että täti pysyy teistä nyt kaukana. Kuumeilijan näpyt kuulostaa lupaavalle. Niinhän ne opuksetkin sanovat että ne tulevat ensinnä ja varsinkin ensimmäiselle. Seuraavissa raskauksissa niitä ei enää huomaakaan, tai ainakaan minä en ole huomannut. Viime raskaudessa tuli ne suonet jotka johtivat nännipihoihin saakka ja km:sta huolimatta säilyivät tosi pitkään. Tuosta testaamisesta, ei varmaankaan ole vielä paras mahdollinen aika ollut testaamiseen jos ei ollut mikään kovin herkä testi. Mutta noinhan sitä olisi tehnyt itsekkin, varsinkin jos testiä olisi kaapissa odottamassa. Minä ainakin olen niin malttamaton ettei jaksaisi täyttä kahta viikkoa odottaa. Siitä päästiin aasinsillan kautta omaan napaan. Eilen illalla oli tosi hailu viiva enää ovistestissä, joten kyllä se minulla tuo ovis menee yhdessä iltapäivässä ohi ainakin testien mukaan. Ja tosiaan eilen päivällä oli ne kirkkaat, venyvät limatkin ja kaiken lisäksi vasemmalle puolen nipisti illalla mahaan joten jos ovis oli niin uskoisin sen olleen eilen. Niissä testeissähän sanotaan että 24-36 tuntia tasavahvoista viivoista mutta kuinka yksilöllistä se sitten on. Oletteko te muut huomannut ovistestin vahvuudessa ja limoissa mitään yhtäläisyyttä? Sori, ällöttäviä kysymyksiä mutta erittäin mielenkiintoisia omalla tavallaan.

Kuinkas sonjaemma ja trattis, melko samoissa piinailun kanssa taidetaan mennä, joten toivotaan että kaksi viikkoa menee nopsaan ja päästään kunnolla piinaamaan. Vaikka sonjaemma odotatkin hoitoja niin koskaan ei voi tietää vaikka onnistuisi ilman niitäkin. Toivotaan parasta. Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu, ani teti, vauhtinelikko,marikko.... Tämä oli minulta nyt ihan omaa napaa mutta olen niin innoissani kun pääsen teidän kanssa piinaamaan. Ja vm69, toivotaan että kaiken sen suuren surun jälkeen tekin saatte luvan yrittämiseen. Voimia sinulle jaksamiseen. Ja kirppu68, tervetuloa joukkoon mukaan. Km vie oman aikansa toipua surusta mutta tässä porukassa saa purkaa pahaa mieltään ja kirjoittaa tunteistaan. Minulle tämä on ainakin ollut ihana henkireikä vaikeuksien keskellä.

Nyt aamukahville ja työn pariin. Palaillaan.

-pietu-

Vierailija
12/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp1. Nyt alkoi clomiloma ja vauva-ajatukset jääköt hyllylle kesän ajaksi. Syksyllä sitten palailen kuumeilemaan.

Vierailija
13/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut senniinalle, ja tervetuloa takaisin.

Muille vielä kovia piiniksiä toivotaan.

Missä Emmi, toivottavasti vain työn touhussa ja kaikki hyvin?

Tässäpä vain pikaiset loppuviikon ja viikonlopunkin toivotukset, pitkä vapaa edessä, remontoiden ja pihatöiden parissa (kun nyt nämä säät tästä taas paranee).

Palaillaan taas maanantaina linjoille =)

Vierailija
14/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyi tänään aamulla testiin, eli en malttanut odottaa pidempään.

Menossa kp 32/32-36 eikä ole kyllä mikään jippii-olo. Tai siis haluisin olla, mut haluan ensin, et viiva vahvistuu. Eli varmaan pe testailen uudestaan. Tiedän, et kannattais odottaa vielä pidempään, mut turha edes itselle luvata kun ei kumminkaan toteudu.

Ja kaapissa odottaa vielä 9testiä, kun " sai halvalla" Mammaksin testejä. Heh,heh...

Ihana pitkä vapaa edessä eikä onneksi mitään pakollisia menoja.

Peukutuksia muille piinailijoille!!!

Sori nää omanapisuudet.

PS. Jos

Vierailija
15/23 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siis näköjään vaihtui myös jo kirjoitettuihin kohtiin, eli selvennykseksi olen siin entinen kuumeilija-69.

Toi oli vaan jotenkin pikaisestikeksitty ja kuulosti huonolta.

Samalla saadaan pinoa nostettua, mun täällä tuntuu olevan tosi hiljaista. Liekö kaikki lähteneet pitkän vkl:n kunniaksi reissuun?!

Aamulla testailin uudelleen ja edelleen siinä näytti haamu olevan. Nyt vaan täytyy yrittää mennä matalalla profiililla ja odotella josko viiva vahvistuisi.

Vauvalaskurin mukaan LA olisi 28.1.2007, mut odotellaan jos tällä kertaa pääsisi neuvolaan asti ja saisi sieltä tarkan LA:n.

Vierailija
16/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Maria69 ja varovaiset onnittelut!! Mä en osaa täältä pinoista pysyä poissa, vaikka en 6. clomikierrosta tänään aloittanutkaan. Käyn täällä kyllä lukemassa ja kirjoittelemassa, vaikka omat yritykset ovatkin kesälomalla. Meillä kyllä kuksitaan vähintään jtp koko kierron ajan (paitsi tätsypäivät tietty, yäk..), joten voihan se luomutärppikin käydä, vaikka tokko ilman vauhditusta edes ovuloin. Nää jutut kun ovat tuolla korkeamman kädessä, niin mitä tahansa saattaa tapahtua.

Kp3:sta huolimatta voin siis ihan hyvin ja olen luottavainen tulevaisuuden suhteen. Kyllä me joskus vielä onnistutaan, ja jos ei nyt, niin sitten joskus toiste!

Vierailija
17/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään. Menin suoraan yksityiselle ja positiivista kuulemma näytti. Eli raskaana ollaan. Käski ottaa maanantaina yhteyttä neuvolaan.

En oikein tiedä miltä nyt tuntuu, ehkä sitten ekan neuvolan jälkeen todellisemmalta.

Puhallan *phuuuuuh* teillekin ++++tuulia!!!! Täälläpäin on ulkona just sopiva tuulinen ilma, et ++++ leviää ympäriinsä!

Vierailija
18/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sylintäydeltä onnea Marialle!! Perässä tullaan sitten joskus=)

Vierailija
19/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovasti toivon kuulevani NOPEASTI niiden meidän verikokeiden tuloksia... että saako sitä itse enää edes yrittää sitä vauvaa...

Mutta tuntuu niin ihanalta kuulla toisten plussauutisia. Saa itsekin uskoa siihen, että " vielä tässä iässä" on kaikki mahdollista. Enkä tarkoita, että 37v edes olisi vanha, mutta kun nyt joutuu odottelemaan, niin tuntuu vaan siltä, että joka viikko vanhenen ja vanhenen...

Hyvää viikonloppua kaikille. Minä tuskin osaan tästä viikonlopusta nauttia, koska hoitovapaa päättyi ja maanantaina alkaa työt... Stressaan jo hyvissä ajoin etukäteen töitäni.

Vierailija
20/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vm69 sitten, mitä verikokeet kertoivat ja mitä se tarkoittaa, että on " vääränlaiset veret" tai mitenkä asian tuolla aikaisemmin ilmaisit?