Sain paljon huomiota miehiltä, kun kuljin kaupungilla kesämekossa ja korkkareissa sääret paljaana :)
Ihanasti kehuivat ja juttelivat. Yksi vanhempi herra tokaisi, että olettepa te hoikka ja kaunis neiti!
Tuli niin ihanan keväinen oli!
Onhan muillakin ollut ihana kevätpäivä?!
Kommentit (45)
Ihanaa. Huomion saaminen miehiltä on minunkin elämäni suurin päämäärä.
Joo, tajusin pitkästä aikaa et oon kaunein ja paras, enkä tarvinnu ees ketää pönkittämään itteeno😁Oon ylpee itestäni☺️
Sheivaamattomat paljaat sääret herättää aina huomiota.
Minä sain liikaakin huomiota ja siksipä lihotin itseni suklaapossuksi. Nyt saan huomiota ja ahdisteluja vähemmän, mutta eivät loppuneet kokonaan. Olisi kivaa kun oikeasti kukaan ei kommentoisi rintoja ja naiseutta.
Liikehditkö sirosti? Kiinnittikö kukaan hevari sinuun huomiota?
Kyllä on katelliset läskit lehmät täällä taas porukalla paheksumassa ja kihisemässä. Pthui!
Olipas taas ihana miehen fantasia :D
Vierailija kirjoitti:
Tais mahlatkin virrata näin keväisenä päivänä.
No veri kiersi ainakin ihanasti kun kävelin auringonpaisteessa helmat hulmuten Espalla ja Kaivarin rannassa :)
Vielä enemmän saat huomiota, kun kuljet korkkareissa ja perse paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on katelliset läskit lehmät täällä taas porukalla paheksumassa ja kihisemässä. Pthui!
Kyllä, naisen on pakko olla kateellinen läski lehmä jos tämä aloitus vaikuttaa typerältä :D
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Huomion saaminen miehiltä on minunkin elämäni suurin päämäärä.
Ai? Mulle se ei ole mikään päämäärä mutta ihan kivaa kuitenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tajusin pitkästä aikaa et oon kaunein ja paras, enkä tarvinnu ees ketää pönkittämään itteeno😁Oon ylpee itestäni☺️
Ihanaa! Way to go gurrrrrl!!!
lehmä on vähän tylsä haukkumasana. Lehmät on sulosia. Ja lehmä sanaa käytetään niin paljon, et sitä ei voi edes ottaa tosissaan... :DD keksikää joku parempi, arvon herrat. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Minun sääret on sileät ja ruskettuneet, koska pidän huolta itsestäni :)
Minä sain paljon huomiota sekä naisilta että miehiltä, kun lompsin uusissa ortopedisissa kengissäni, jalkatuissani ja kesämekossani. En tosin olisi tätä huomiota kaivannut, mutta ei sille oikein voi mitään.
En saanut (taaskaan) minkäänlaista huomiota miehiltä kun kaupungilla tänään liikuin. Perus farkut ja tpaita päällä. Läskiä kertynyt niin paljon paitsi tisseihin jotka säälittävät aa-kupit ja naamakin niin ruma että ikinä en kehuja/katseita saa.
Minun sääret on sileät ja ruskettuneet, koska pidän huolta itsestäni :)
-öööh, ja rusketus viittaa siihen että pidät huolta itestäs?????? aurinkohan on vaarallista!!!!!!!!!!! ja ruskettuminen ei oo suomessa mahdollista. vai laitoitko itseruskettavaa???? kylläpä osaat ny pitää huolta itestäs... vai kävitkö ihan solariumissa??????????? ei voi sanoa että ruskettuneet pitää huolta itestään enemmän knu ei ruskettuneet.
ja sheivaamisessa kestää 20 sekunttia. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, varsinkin siniseksi paleltuneina.
Tais mahlatkin virrata näin keväisenä päivänä.