Mies kielsi laittamasta turvavyötä, kun näki taustapeilistä poliisin, karjaisi että laita nyt se vit*n vyö kiinni
Olen tapaillut yhtä miestä nyt jonkin aikaa. Tarkoituksemme oli mennä ajelulle ja piknikille yhteen kauniiseen paikkaan. Mies tuli hakemaan minua ja kun olin laittamassa turvavyötä, tiuskaisi minulle että sä et tuota laita vai luuletko tosiaan että oon niin paska kuski. En sitten laittanut, matka oli kumminkin lyhyt.
Melkein perillä mies kiihdytti viimeisellä hiekkatiellä ja sai poliisit peräänsä. Hän jarrutti äkkiä niin että pääni osui siihen etuosaan (missä on alla hanskalokero) Olin hetken pihalla täräyksestä ja havahduin siihen kun mies karjaisi "laita nyt se vit*n vyö kiinni"
En onnistunut laittamaan sitä kiinni ja poliisit tulivat. Minulle tilattiin ambulanssi ja kävin tarkistuksessa. Myöhemmin sain mieheltä viestin, että miksen ollut heti laittanut vyötä kiinni kun hän käski.
Nyt en ole kuullut koko tyypistä mitään eilis-illasta saakka, mutta tarvitseeko minun olla enää yhteydessä poliisiin tai johonkin?
Kommentit (23)
Saat darwin-palkinnon tuolla menolla.
Pelaatteko myös venäläistä rulettia?
Täytyi olla ihan helvetin kaunis paikka.
Hauska, siksi saa 3/5