Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kielsi laittamasta turvavyötä, kun näki taustapeilistä poliisin, karjaisi että laita nyt se vit*n vyö kiinni

Vierailija
25.04.2019 |

Olen tapaillut yhtä miestä nyt jonkin aikaa. Tarkoituksemme oli mennä ajelulle ja piknikille yhteen kauniiseen paikkaan. Mies tuli hakemaan minua ja kun olin laittamassa turvavyötä, tiuskaisi minulle että sä et tuota laita vai luuletko tosiaan että oon niin paska kuski. En sitten laittanut, matka oli kumminkin lyhyt.

Melkein perillä mies kiihdytti viimeisellä hiekkatiellä ja sai poliisit peräänsä. Hän jarrutti äkkiä niin että pääni osui siihen etuosaan (missä on alla hanskalokero) Olin hetken pihalla täräyksestä ja havahduin siihen kun mies karjaisi "laita nyt se vit*n vyö kiinni"

En onnistunut laittamaan sitä kiinni ja poliisit tulivat. Minulle tilattiin ambulanssi ja kävin tarkistuksessa. Myöhemmin sain mieheltä viestin, että miksen ollut heti laittanut vyötä kiinni kun hän käski.

Nyt en ole kuullut koko tyypistä mitään eilis-illasta saakka, mutta tarvitseeko minun olla enää yhteydessä poliisiin tai johonkin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käskee hypätä kaivoon, varmaan teet senkin?

Vierailija
2/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tyyppi on tutkintavankeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhohhoijaa... jo otsikko on niin epäselvä, että olisi voinut arvatakin, että joku elämänkoululainen tämän on taas kirjoittanut.

Vierailija
4/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla tottakaan

Vierailija
5/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
6/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että pässin kanssa piknikille. 

Vierailija
7/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihka oikea jännis! Ne on niin ihania ja yleensä omasta hengestään pääsee vuoden sisällä jännisten seurassa. Hyvä valinta, ap

Vierailija
8/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sittenkin paska kuski :D

Vierailija
9/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhohhoijaa... jo otsikko on niin epäselvä, että olisi voinut arvatakin, että joku elämänkoululainen tämän on taas kirjoittanut.

Sinä taitat olla sellainen elämänkoululainen, kun et osaa kirjoittaa elämänkoulua oikein.

Vierailija
10/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap vähän heikkolahjainen? Miksi suostut miehen vaatimukseen olla laittamatta vyötä kiinni? Vaaratilanne voi tulla vaikka kuski olisi maailman paras kuski, liikenteessä on monenlaista törttöilijää varsinkin kesällä. En ikinä jättäisi vyötä kiinnittämättä.

Vierailija
11/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jos joku miesystävä karjuu ja puhuu noin alentavasti, on sillä samalla sekunnilla EX.

Vierailija
12/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä minä tein, kun eräs mies hermostui vyön kiinnittämisestä juurikin tolla "luuleksä et mä oon paska kuski?!" Laitoin turvavyön kiinni. Minun turvallisuuteni, minun valintani.

Sinuna olisin todellakin poliisiin yhteydessä ja kertoisin koko tapahtumaketjun rehellisesti.

Vierailija
13/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole turvavyö kiinni niin autohan piippaa kovaa kokoajan. Kuka sitä jaksaa kuunnella.

Vierailija
14/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole turvavyö kiinni niin autohan piippaa kovaa kokoajan. Kuka sitä jaksaa kuunnella.

Ei hänen autossaan koska kuulemma iski ruuvimeissein läpi siitä kohtaa, mistä piippaus kuuluu. Ääni vaimeni.

ap

Vierailija
15/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vanhemmissa autoissa ole tuollaista toimintoa.

Vierailija
16/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi päättämään itse.

Vierailija
17/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taitat olla sellainen elämänkoululainen, kun et osaa kirjoittaa elämänkoulua oikein.

Se on elämämkoulu, pahvi.

Vierailija
18/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole totta.

Ei voi olla niin yksinkertaista aikuista ihmistä, joka ei kalloaan murskaamattakin tajua, miksi se turvavyö on siinä autossa.

Vierailija
19/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No uskoitko tarinan?

Vierailija
20/23 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä minä tein, kun eräs mies hermostui vyön kiinnittämisestä juurikin tolla "luuleksä et mä oon paska kuski?!" Laitoin turvavyön kiinni. Minun turvallisuuteni, minun valintani.

Sinuna olisin todellakin poliisiin yhteydessä ja kertoisin koko tapahtumaketjun rehellisesti.

Oikea vastaushan on että en minä luule, minä tiedän.