Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär kaivaa kaapistaan aina samat paidat, tänään vein pitämättä jääneet kirppikselle ja sai raivarin.

Vierailija
25.04.2019 |

"Kyllä mä olisin niitä pitänyt!" Milloin, kun muutama oli käymässä pieniksikin (kokoa 130, nykyinen koko 140).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se paljon reilumpaa kysyä ennen kuin vie toisen vaatteita...

Vierailija
2/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama, aina sama huppari ja sama kolitsipaita ja kaivaa ne vaikka likapyykistä päälleen !  Kun sanon että tuolla olisi hyllyllinen  puhtaita paitoja , tuohtuu että  kissahuppari! tai vihreä paita! 9 wee  on meidän neiti. Myös housujen kanssa nirsoilee, olisi aina samoissa verkkareissa ja farkut/legginsit jääneet käyttämättä. En osta tuolle kohta enää mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se paljon reilumpaa kysyä ennen kuin vie toisen vaatteita...

Miten kauan minun pitäisi hautoa kaapissa pieneksi jääneitä vaatteita, joita ei edes vilkaise vaan kurkottaa ohi?

ap

Vierailija
4/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa konmarittaa toisen tavaroita..

Vierailija
5/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on sulle mainio kasvun paikka ja mahdollisuus opettaa lapsellekin toisen huomioonottaminen ja kompromissien tekeminen.

Eli siis päinvastoin kun nyt teit.

Seuraavalla kerralla neuvottelette yhdessä mitkä vaatteet sopii viedä kirpparille ja miksi. Lapsi oppii että häntä kunnioitetaan ja samalla oppii itse kunnioittamaan muita.

Vierailija
6/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikselle lähti siis nyt 7 paitaa, jäljelle jäi ne neljä joita pitää vuorotellen. Surettaa tämä minuakin, etenkin kun ostohetkellä jokainen paita oli mieluinen mutta sitten meno olikin että "mä laitan sen joskus". Niin ja vein myös nahkatakin, jonka tahtoi väkisin  vuosi sitten kirpparilta mutta vain  kerran pitänyt päällä.

ap

Vierailija
7/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama, aina sama huppari ja sama kolitsipaita ja kaivaa ne vaikka likapyykistä päälleen !  Kun sanon että tuolla olisi hyllyllinen  puhtaita paitoja , tuohtuu että  kissahuppari! tai vihreä paita! 9 wee  on meidän neiti. Myös housujen kanssa nirsoilee, olisi aina samoissa verkkareissa ja farkut/legginsit jääneet käyttämättä. En osta tuolle kohta enää mitään..

Joo niin omakin tyttö tekee! Kaivelee pyykkikorista likaisten pikkarien alta sitä lemppariaan  ... kiljuu ettei  tarvitse pestä vaikka on viikon ollut päällä ja haisee.

ap

Vierailija
8/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama juttu meilläkin. Kipparille en oo jaksanu viedä vaan poltan turhat kamat tossa pihalla tai nakkaan roskiin. Viime vuonna suurin poru kun poltin turhia pehmoleluja. Melkeen viikon jaksoi toi nuorimmainen itkeä jostain "Muffista".

Vierailija
9/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Oppiipahan. Nyt se on todistettu, ettei edes tarvitse kovin montaa vaatekappaletta, joten ap säästää nekin rahat tarpeellisempaan.

Vierailija
10/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ensin vienyt johonkin säilöön ja odotellut aikansa kaipaako niitä, ellei olisi tuntunut huomaavan puuttumista sitten kirpputorille.

Vierailija
11/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsi kaivelee pas""" puseroita pyykkipussista mielummin kuin ottaa puhtaan?!  Miten on muuten hygienian laita, saako ilman tappelua suihkuun ? Tosin ei se suihkussa käynti auta  mitään ellei  vaihda vaatteita.... Kohta lapsesi saa kavereilta  kivan lempinimen tyyliin "Haisuli ".

Vierailija
12/12 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan me aikuisetkin naiset teemme, ostelemme vaatteita ja osa jää käyttämättä. Jossain vaiheessa sitten ihmettelee, että ai mulla on tälläinenkin mekko? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan