Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen kaveri pyytää palvelusta

Vierailija
25.04.2019 |

Tilanne on sellainen että katkaisin taannoin välit yhteen tuttuun koska häneltä alkoi tulla paljon pieniä piikkejä ja hapanta kuittailua asioistani. Hän myös suhtautui muutenkin minuun vähän ilkeästi välillä. Oli välillä ihan mukavakin, mutta lopulta aika raskasta seuraa. Ei olla enää oltu siis tekemisissä. Hän vaikuttaa sellaiselta intensiiviseltä, mustasukkaiselta ja dramaattiselta ihmiseltä, eikä itsellä oikein ole mielenkiintoa tanssia noin moodyjen ihmisten pillin mukaan. Piikit on olleet sellaisia epämääräisiä silloin tällöin, mutta minä olen ne huomannut.

Hän on kuitenkin yhä puolisoni kanssa tekemisissä. Nyt hänen kauttaan hän pyysi minua yllättäen tekemään puolestaan palveluksen. Miten kieltäydyn asiasta pahoittamatta kenenkään mieltä sen enempää ja mustamaalaamatta ketään? Mielelläni autan ystäviä jotka ovat kilttejä ja suhtautuvat minuun kunnioittavasti, mutta tämä henkilö ei ole luottamustani ansainnut. Selitänkö asian puolisolleni näin? Henkilö käyttäytyy häntä kohtaan mukavammin, joten nämä syyttelyt piikittelystä voi tulla puoalisolle yllätyksenä. Itse vain mietin miten tällä tyypillä on pokkaa pyytää minulta mitään sen jälkeen kun on käyttäytynyt noin lapsellisesti. Kyseessä on rahaan liittyvä asia. Tiedän että hänellä on kaiken lisäksi maksuvaikeuksia ja muita elämänhallinnan ongelmia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää, ettei puolisolle ole kerrottu välien poikkilaitosta tai piikittelyistä, kun kuitenkin yhteinen tuttu.  

Sano ei. Ihan yksinkertaisesti. Ei se mitään selittelyjä tartte.

Ei ole ollut mitään dramaattista riitaa, emme vain ole olleet tekemisissä enää.

Asia liittyy tosiaan minuun niin että vain minä pystyn auttamaan. Jos en auta, henkilö varmasti valittaa kuinka olen itsekäs ja törkeä.

Kuule,vain sinä pystyt auttamaan! Niinpä. Sanot kiitos EI. Ei se muutu miksikään vaikka auttaisit. Ole mieluummin itsekäs bitch kuin kuuntelet taas vitt*uilua.'Sanot siipallesi kanssa että ei kiitos,en halua osallistua. Ei sen enmpää.

Vierailija
22/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ajattele sinua, miksi sinun pitäisi ajatella häntä? Tuon tyyppinen paskaväki ei muutu, sen jolla on jotain tolkkua pitää laittaa rajat. Laita estot päälle, selkeä ei.

Ääritapauksissa etsitään asunto toiselta paikkakunnalta yksin, laitetaan ero vireille, puhelinnumero ja osoitetiedot salaisiksi. Sähköpostiosoitteen voi antaa, asunnon osoitetta ei. Paitsi ei siihen sähköpostiinkaan tarvi vastailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit itse samassa tilanteessa kuin tämä ex-kaverisi, niin auttaisiko tämä sinua pyyteettömästi?

Vierailija
24/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan ettei kiinnosta.

Vierailija
25/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskaltanut ottaa suoraan sinuun yhteyttä ja silti pyytää palvelusta??

Ei kukaan kehtaisi :D Puoliso kuitenkin huijaa ja olisi itse viemässä rahat :D

On muuten ihan mahdollista, näitäkin tapauksia on ollut. Niitä kuuluisia narsisteja taas. Toivottavasti ei tässä ap:n tapauksessa kuitenkaan.

Vierailija
26/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lainais entiselle ystävälle jolla on maksuvaikeuksia ni rahaa.. et tuu saamaa senttiäkään takas oli sun kumppani sen kaveri tai ei..

Vierailija
27/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se panee puolisoasi.

Vierailija
28/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo juttu, mutta vastaan silti.

Palvelukset kysytään suoraan kohteelta, ei välikäsien kautta. Voit sanoa puolisollesi näin, että osaa sitten seuraavalla kerralla sanoa suoraan.

Itseä ottaa päähän, kun mulle tullaan hirmu usein puhumaan, kun tietokoneessa on sitä ja tätä vikaa. Sitten kysäsen, että mitäpä luulet, että mä osaan asialle tehdä. "sun mieheshän on it-alalla!?" että sekö tuo automaattisesti mullekin osaamista? Mä en ole mieheni assari. Hän saa itse ottaa noita vapaa-ajan duuneja vastaan, jos haluaa. Eihän mieskään buukkaa mua toisten juhliin kokkaamaan, vaikka kokki olenkin. Kyllä ne aina kysytään multa suoraan.

Vierailija
29/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan reippaasti, että nyt ei ole rahaa lainattavaksi. Jos kysyy miksi, niin ei vaan ole ja omiin juttuihin menee.

Se ei ole edes mikään vale. Omat rahat menee omiin juttuihin. Sun ei ole mikään velvollisuus lainata rahojasi kenellekään. Varsinkaan ikäville maksuhäiriöisille henkilöille, et näe niitä rahoja enää ikinä.

Nyt turha kiltteys pois, sano ei. Jos poikkiksella on tähän jotain sanottavaa, niin sano sillekin että ei käy ja poikkis voi lainata itse kaverille rahat jos haluaa. Lainaa saa myös pankista.