Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi tajuta äitiä, joka uuden ihastuksen takia muuttaa toiselle paikkakunnalle ja jättää lapsensa.

Vierailija
25.04.2019 |

Ei se isänkään tekemänä mikään hyvä asia ole, mutta miten helvetissä joku äiti voi asua erossa lapsistaan??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen joka muutti jopa toiseen maahan uuden miehensä kanssa... Lapset jäivät Suomeen.

Vierailija
2/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ajattele asioita yläpäällään, niin silloin saa lapset jäädä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, samanlaisia paskahousuja mahtuu jokaiseen sukupuoleen-ja polveen. Kaikki eivät sovellu vanhemmiksi vaikka fyysisesti kykenisivätkin lisääntymään.

Vierailija
4/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy minun äidiltäni. Hän on ihan hyvä äiti ainakin lastensa mielestä. Elämä vain ei ole täydellistä eikä aina ole mahdollista järjestää asioitaan niin, että mikään asia ei ole eri tavalla kuin sen haluaisi olevan.

5/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "äiti" teki noin. Oli aikoinaan mennyt vain rahan takia naimisiin isäni kanssa. Ikäeroa 50 vuotta.

Piti koko ajan rakastajia ja yhden matkaan lähti kymmeneksi vuodeksi. Palasi isämme kuoltua perunkirjoitukseen.

Kun häipyi niin olin viisivuotias ja vaikeasti sairas pikkuveljeni vielä nuorempi. Isämme oli silloin 75 vuotias.

Akka on kovalla äänellä koko ajan vaatimassa kunnioitusta ja arvostusta.

Vierailija
6/7 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös isejä jotka lähtevät kauas lapsistaan. Voi olla, että äiti jostain syystä katsoo,että lapsen on parempi isän luona tai lapsi itse haluaa asua enemmän isän kanssa.

7/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ovat itsekkäitä. Pian heitä taas kaupallisesti megalahjotaan äitienpäivänä.

Jos olisivat oikeasti niin uhrautuvia pyhimyksiä, kuin antavat ymmärtää, niin eivät sallisi sellaista

stressiä köyhille lapsilleen. Mutta ei marttyyrius kukoistaa ja naama on vinossa, jos ei palvoen

muisteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän