Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla parisuhteessa ammattilaisvalokuvaaja-miehen kanssa, jonka työnkuvaan kuuluisi myös puolialastomien naisten kuvaaminen?

Vierailija
25.04.2019 |

Miehellä olisi lisäksi instagram-profiili, jossa hän julkaisisi kyseisiä kuvia hashtagein #sexy #boobies #beautiful jne.

Voisitko olla parisuhteessa ammattilaisvalokuvaaja-miehen kanssa, jonka työnkuvaan kuuluisi myös puolialastomien naisten kuvaaminen?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä naiivia naista joka uskoo, että mies pysyy uskollisena jos työhön kuuluu puolialastomien naisten kuvaaminen.

Voi sitä naiivia joka kuvittelee että väkisin kontrolloimalla muita se saa hyvän suhteen.

Ei kyse ole mistään minun kontrolloimisesta vaan siitä todennäköisyydestä, että mies joka kuvaa puolialastomia naisia ei todennäköisimmim ole kovin uskollista sorttia.

Tuo ajatus on ihan vaan sinun päässäsi, yrittäisit edes kontrolloida moisia ennakko-oletuksia.

Olen itsekin opiskellut ko. alaa ja jos olisin valinnut työkseni valokuvauksen, hyvin yksinkertaistettuna mieltäisin työn vain työksi jossa ihmiset olisivat pintaa, esineitä objekteja. Laskeskelisin optimaalisia kuvausolosuhteita ja yksinkertaisesti tekisin vain työtäni.

Kaipasin kumppaniltani syvyyttä.

Pystytkö asettamaan itsesi muiden asemaan? Etkö itse ollenkaan pysty kontrolloimaan itseäsi parisuhteessa, jos kohtaat viehättävän ihmisen? En ymmärrä, minä en edes viehäty pinnasta, siihen vaaditaan jotain paljon enemmän.

Vierailija
22/24 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä naiivia naista joka uskoo, että mies pysyy uskollisena jos työhön kuuluu puolialastomien naisten kuvaaminen.

Ja näillä puolialastomilla naisilla ei ole mitään sananvaltaa tässä asiassa... Itse teen satunnaisesti keikkaa, jossa minua kuvataan puolialastomana tai alastomana, ei meillä ole kuvaajan kanssa mitään seksisuhdetta. Enkä kyllä edes haluaisi ja osaan sen kyllä ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voistko olla gynekologin vaimo tai tyttöystävä, voisi yhtä hyvin kysyä. Ammatti ammattina.

Vierailija
24/24 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näh näh reh reh kirjoitti:

On niitä semmoisiakin naisia, jotka on naimisissa gynekologin kanssa.

Mitä sitten? Kuvitteletko että naiset käyvät gynekologilla siksi että haluavat paljastella ja tuntea itsensä seksikkäiksi?

Kuvitteletko itse että ammattimallit haluavat paljastella ja tuntevat aina itsensä seksikkäiksi kuvauksissa? Kyllä sitä hommaa tehdään ihan rahan takia.