Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän omat lapset samanarvoisia keskenään?

Vierailija
25.04.2019 |

Olen seurannut somessa erään tuttavan päivityksiä. Heillä on useampi lapsi, jotka samaa sukupuolta. Ennen lasten tekemisistä tuli muutamia päivityksiä kuukaudessa. Mutta sitten syntyi vielä yksi lapsi, joka on eri sukupuolta. Nykyään tuntuu kun aiempia lapsia ei olisi enää olemassa ollenkaan, mutta tätä uutta vauvaa ja sen tekemisiä hehkutetaan koko ajan. Aluksi ajattelin jonkinlaista "uutuudenviehätystä", mutta nyt on mennyt aikaa jo useita kuukausia. Tästä tulee vähän fiilis, että nyt tuli jonkinlainen unelmien täyttymys ja "oikea" lapsi, joka on jotenkin parempi kuin ne muut.

Ja nyt ei tarvi vetää hernettä nenään kenenkään.
Minä en todellakaan tiedä heidän todellisesta perhe-elämästä mitään, ainoastaan sen millaisen mielikuvan some antaa.

Tästä vain heräsi otsikon kysymys, onko ne omat lapset samanarvoisia vai onko joku vanhemman mielestä "parempi"?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on samanarvoisia. Omistani en jaa tietoja someen, mutta juteltua tulee lapsista kavereille. Aina mietin, että pitäisikö kertoa asioista tasapuolisesti. Toisesta kun on niin paljon enemmän kerrottavaa. Hän kun tekee kaikenlaista ja aina sattuu ja tapahtuu. Toinen on paljon kotona, tekee läksyjä, on netissä, kikattaa kavereiden kanssa. Ei hirveästi mitään kerrottavaa.

Vierailija
2/2 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin täysin rehellisesti kertoa, että omat lapseni ovat minulle täysin yhtä rakkaita. En pystyisi edes aseella uhattuna ja pakotettuna kertomaan kenestä välitän eniten, koska rakkauden ja välittämisen määrää on mahdoton erotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi