Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustan 6-8 kertaa vuodessa, enkä mielenterveyteni takia aio todellakaan lopettaa

Vierailija
25.04.2019 |

Suomalaisten norsunv i t t u jen ja kaamoksen/räntäsateen/syrjäisyyden takia täältä on pakko päästä pois, jos meinaa pysyä onnellisena.

Jos te nautitte mettänreunan katselusta, kutomisesta ja Netflixistä elämän tarkoituksena, mikäs siinä. Minä en, minun on pakko nähdä todellista elämää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 000 000 000/1 000 000 000

Vierailija
2/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sitten käskenyt lopettaa ? eiköhän jokainen matkustele sen, mikä itsestä tuntuu kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi sitten parempi matkustaa ihan pysyvästi muualle...? Luulis, että konstit löytyisi.

Vierailija
4/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla se pahin norsunnuttura täällä ja meille kaikille olisi parempi, että muuttaisit pysyvästi täältä pois, johonkin "parempaan maahan".

Vierailija
5/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta .

Vierailija
6/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omaa arkea kestä ilman että on seuraava loma varattuna, niin pitäisikö sinun sitten miettiä tarkemmin että miten sitä voisi parantaa?

Vierailija
7/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä AP:n kanssa ja niin muuten on 3 milj muuta suomalaista.

Vierailija
8/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi halvemmaksi hankkia työpaikka ja asua ulkomailla.

Menisi vähemmän aikaa lentokentillä notkumiseenkin ja siirtymiin.

Vierailija
9/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomatkustamisen verotusta voisi nostaa reilusti, koska suurin osa siitä on ihan turhanpäiväistä. Ja työmatkailun osalta varmasti löytyy rahaa matkustamiseen.

Vierailija
10/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työskennellyt Etelä-Euroopassa pari vuotta ja nautin joka ikisestä päivästä siellä! Valitettavasti kyseessä oli komennus, enkä yrityksistä huolimatta saanut sieltä muita töitä. Jouduin palaamaan Suomeen ja masentumaan.

Vierailija
11/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kuralla ap:n mielenterveys olisi ilman matkustamista kun nytkin on aivan rikki?

Vierailija
12/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työskennellyt Etelä-Euroopassa pari vuotta ja nautin joka ikisestä päivästä siellä! Valitettavasti kyseessä oli komennus, enkä yrityksistä huolimatta saanut sieltä muita töitä. Jouduin palaamaan Suomeen ja masentumaan.

Auttaisiko terapia kestämään sinua todellisuutta?

Vierailija
13/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta kokonaan? Jos joskus saamme vaikka lottovoiton, muutamme heti johonkin toiseen maahan.

Vierailija
14/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon asunut ulkomailla 15 vuotta ja ei se ole mun matkustamista vähentänyt. Jopa lisännyt, koska käyn 1-3 kertaa vuodessa Suomessa vanhempieni luona.

Vierailija
15/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon asunut ulkomailla 15 vuotta ja ei se ole mun matkustamista vähentänyt. Jopa lisännyt, koska käyn 1-3 kertaa vuodessa Suomessa vanhempieni luona.

Miten vanhempiesi mielenterveys kestää asua Suomessa?

Vierailija
16/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellista elämää" :D

Vierailija
17/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina nämä, jotka vinkuvat "suomalaisilla on naama norsunvitulla, suomalaiset ovat tyhmiä ja tylyjä" mutta heillä itsellään asenne on kaikkea muuta kuin positiivinen ja iloinen.

Vierailija
18/18 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun keksitään siirtimet mä matkustan joka ikinen päivä. Beam me up scotty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä