Matkustan 6-8 kertaa vuodessa, enkä mielenterveyteni takia aio todellakaan lopettaa
Suomalaisten norsunv i t t u jen ja kaamoksen/räntäsateen/syrjäisyyden takia täältä on pakko päästä pois, jos meinaa pysyä onnellisena.
Jos te nautitte mettänreunan katselusta, kutomisesta ja Netflixistä elämän tarkoituksena, mikäs siinä. Minä en, minun on pakko nähdä todellista elämää.
Kommentit (18)
Onko joku sitten käskenyt lopettaa ? eiköhän jokainen matkustele sen, mikä itsestä tuntuu kivalta.
Eikö olisi sitten parempi matkustaa ihan pysyvästi muualle...? Luulis, että konstit löytyisi.
Taidat itse olla se pahin norsunnuttura täällä ja meille kaikille olisi parempi, että muuttaisit pysyvästi täältä pois, johonkin "parempaan maahan".
Jos ei omaa arkea kestä ilman että on seuraava loma varattuna, niin pitäisikö sinun sitten miettiä tarkemmin että miten sitä voisi parantaa?
Samaa mieltä AP:n kanssa ja niin muuten on 3 milj muuta suomalaista.
Tulisi halvemmaksi hankkia työpaikka ja asua ulkomailla.
Menisi vähemmän aikaa lentokentillä notkumiseenkin ja siirtymiin.
Lentomatkustamisen verotusta voisi nostaa reilusti, koska suurin osa siitä on ihan turhanpäiväistä. Ja työmatkailun osalta varmasti löytyy rahaa matkustamiseen.
Itse olen työskennellyt Etelä-Euroopassa pari vuotta ja nautin joka ikisestä päivästä siellä! Valitettavasti kyseessä oli komennus, enkä yrityksistä huolimatta saanut sieltä muita töitä. Jouduin palaamaan Suomeen ja masentumaan.
Kuinkahan kuralla ap:n mielenterveys olisi ilman matkustamista kun nytkin on aivan rikki?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työskennellyt Etelä-Euroopassa pari vuotta ja nautin joka ikisestä päivästä siellä! Valitettavasti kyseessä oli komennus, enkä yrityksistä huolimatta saanut sieltä muita töitä. Jouduin palaamaan Suomeen ja masentumaan.
Auttaisiko terapia kestämään sinua todellisuutta?
Mikset muuta kokonaan? Jos joskus saamme vaikka lottovoiton, muutamme heti johonkin toiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon asunut ulkomailla 15 vuotta ja ei se ole mun matkustamista vähentänyt. Jopa lisännyt, koska käyn 1-3 kertaa vuodessa Suomessa vanhempieni luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon asunut ulkomailla 15 vuotta ja ei se ole mun matkustamista vähentänyt. Jopa lisännyt, koska käyn 1-3 kertaa vuodessa Suomessa vanhempieni luona.
Miten vanhempiesi mielenterveys kestää asua Suomessa?
Naurattaa aina nämä, jotka vinkuvat "suomalaisilla on naama norsunvitulla, suomalaiset ovat tyhmiä ja tylyjä" mutta heillä itsellään asenne on kaikkea muuta kuin positiivinen ja iloinen.
Sitten kun keksitään siirtimet mä matkustan joka ikinen päivä. Beam me up scotty!
1 000 000 000/1 000 000 000