Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehen sinä olet ihastunut,

Vierailija
24.04.2019 |

Olen ihastunut Noora nimiseen naiseen. Näemme aina silloin tällöin yhdessä julkisessa paikassa, mutta hän ei tiedä kuka olen..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olliin.

Vierailija
2/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakeen.

Vierailija
4/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä hänen nimeään. Mielessäni hän on aamubussimies.

Vierailija
5/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveriin, josta en oikein ota selkoa. Käyttäytyy välillä tosi ”ihastuneesti” ja välillä taas pitää etäisyyttä. Epäilen, että on oikeasti kiinnostunut kyllä eräästä toisesta työkaverista.

Vierailija
6/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janneen

Vierailija
7/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaveriini. Sopimaton kuvio kaiken kaikkiaan koska olen paljon vanhempi ja varattu. Taitaa olla molemminpuolista.

Vierailija
8/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun.

Vierailija
9/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut nyt keneenkään! Tämä on muuten aika erikoinen tilanne, sillä yleensä olen ollut aina ihastunut. Hyvin sitä näyttää pärjäävän näinkin. N44

Vierailija
10/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveriin, josta en oikein ota selkoa. Käyttäytyy välillä tosi ”ihastuneesti” ja välillä taas pitää etäisyyttä. Epäilen, että on oikeasti kiinnostunut kyllä eräästä toisesta työkaverista.

Tuollaiset viirit kannattaa unohtaa, moinen käytös johtuu todnäk kokemattomuuden tuomasta epävarmuudesta eikä sellaisen ihmisen kanssa varmasti tulisi olemaan kovin hääppöistä kun jatkuvasti vaatisi itsetunnon kohottelua ja olisi luultavasti myös ylimustis yms.

Vierailija
11/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markoon olen ollut ihastunut jo kohta kolme vuotta, mutta on tullut selväksi että tunne ei ole molemminpuoleinen

Vierailija
12/12 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun herkästi söpöihin, naapurintyttömäisiin punatukkaisiin naisiin. Sellaiset ovat harvinaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi