Kehen sinä olet ihastunut,
Olen ihastunut Noora nimiseen naiseen. Näemme aina silloin tällöin yhdessä julkisessa paikassa, mutta hän ei tiedä kuka olen..
Kommentit (12)
En edes tiedä hänen nimeään. Mielessäni hän on aamubussimies.
Työkaveriin, josta en oikein ota selkoa. Käyttäytyy välillä tosi ”ihastuneesti” ja välillä taas pitää etäisyyttä. Epäilen, että on oikeasti kiinnostunut kyllä eräästä toisesta työkaverista.
Opiskelukaveriini. Sopimaton kuvio kaiken kaikkiaan koska olen paljon vanhempi ja varattu. Taitaa olla molemminpuolista.
En ole ihastunut nyt keneenkään! Tämä on muuten aika erikoinen tilanne, sillä yleensä olen ollut aina ihastunut. Hyvin sitä näyttää pärjäävän näinkin. N44
Vierailija kirjoitti:
Työkaveriin, josta en oikein ota selkoa. Käyttäytyy välillä tosi ”ihastuneesti” ja välillä taas pitää etäisyyttä. Epäilen, että on oikeasti kiinnostunut kyllä eräästä toisesta työkaverista.
Tuollaiset viirit kannattaa unohtaa, moinen käytös johtuu todnäk kokemattomuuden tuomasta epävarmuudesta eikä sellaisen ihmisen kanssa varmasti tulisi olemaan kovin hääppöistä kun jatkuvasti vaatisi itsetunnon kohottelua ja olisi luultavasti myös ylimustis yms.
Markoon olen ollut ihastunut jo kohta kolme vuotta, mutta on tullut selväksi että tunne ei ole molemminpuoleinen
Ihastun herkästi söpöihin, naapurintyttömäisiin punatukkaisiin naisiin. Sellaiset ovat harvinaisia.
Olliin.